Проблем със светодиода за водата. Става въпрос за Голф 1.6 Д

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
nikibol
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Проблем със светодиода за водата. Става въпрос за Голф 1.6 Д

Мнениеот nikibol » Чет 09 мар 2006 22:48


Проблема е следният. Става въпрос за светодиода намиращ се зад стрелката за температурата. Въпросният светодиод непрекъснато свети. Кой датчици въздействат на светодиода и от къде би могъл да бъде проблема. Искам да спомена, че не е от таблото тъй като сложих ново и резултата бе същият. Благодаря ви предварително. Мерси.

Последна промяна от nikibol на Чет 09 мар 2006 22:56, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем със светодиода за водата.

Мнениеот Даскала™ » Чет 09 мар 2006 22:52


nikibol написа: Искам да спомена

Хубаво ще е да споменеш за каква кола говориш :roll:


Потребителски аватар
zemon_C4455XP
Мнения: 1171
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем със светодиода за водата.

Мнениеот zemon_C4455XP » Чет 09 мар 2006 22:54


Даскала написа:
nikibol написа: Искам да спомена

Хубаво ще е да споменеш за каква кола говориш :roll:

е ми сигурно за VW ама кой модел :dontknow:


tipo1.4
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 25 фев 2006 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот tipo1.4 » Чет 09 мар 2006 22:58


на казанчето (разшерителния съд) има един датдчик.Обикновенно като се сваля или откача казанчето,този датчик нещо се е...Удари го лекичко и мисля че няма да имаш дертове:)


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Чет 09 мар 2006 22:58


Датчика около капачката на разширителното казанче.


Потребителски аватар
nikibol
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот nikibol » Чет 09 мар 2006 23:03


tipo1.4 написа:на казанчето (разшерителния съд) има един датдчик.Обикновенно като се сваля или откача казанчето,този датчик нещо се е...Удари го лекичко и мисля че няма да имаш дертове:)

Давам го на късо но е пак същото. Не е от там.


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Чет 09 мар 2006 23:10


Ако кабела е някъде прекъснат колкото и да даваш на късо ефекта е същия...


Потребителски аватар
zemon_C4455XP
Мнения: 1171
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zemon_C4455XP » Чет 09 мар 2006 23:16


leavon написа:Ако кабела е някъде прекъснат колкото и да даваш на късо ефекта е същия...
да провери го кабела може да се окаже че е от него


Потребителски аватар
nikibol
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот nikibol » Чет 09 мар 2006 23:21


zemon_CA9977AA написа:
leavon написа:Ако кабела е някъде прекъснат колкото и да даваш на късо ефекта е същия...
да провери го кабела може да се окаже че е от него

Да прави сте, но при първоначално палене диода свтва а след загасва и чак след това идва проблема - започва отново да свети. Ако е от проводника няма ли мигането да е постоянно. Благодаря ви.


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Пет 10 мар 2006 14:57


Аз имах същия проблем и се оказа, че електродите, които са потопени в антифриза са омазнени (бъркаше водата и маслото по това време). Същото е ставало когато намалее нивото на антифриза в разширителния съд.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 14 мар 2006 9:28


Лампата за температурата по принцип показва прегряване на двигателя. При подаване на контакт
се тества датчика за температурата (лампата започва да мига и след известно време изгасва).
Датчикът следва да има съпротивление при студен двигател околи 1 кОм и това съпротивление
трябва да намалява при повишаване на температурата. Измерването се извършва с подходящ оммер.
Захранването към уредите за температурата на водата (стрелкови уред и лампа) се подават през
интегрален стабилизатор на 10V. Странното им поведение много често се дължи на това напрежение
и ако то не е в дадени граници тези уреди направо "полудяват". Стабилизатора е монтиран на
задната част на таблото на цокъл към фолираната платка.
Трябва да се провери:
- за добър контакт на стабилизатора в цокъла както и за пукнатини на пътечките на самото фолио;
- трябва да се измери напрежението между изводи 1 и 2. Ако то е под 9.5V или над 10.5V (да се
използва точен уред)стабилизатора трябва да се смени.
Тази система НЕ СЛЕДИ за нивото на течността. Според мен това даже е излишна глезотия. :arrow:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Проблем със светодиода за водата.

Мнениеот vit_autosofia » Вто 14 мар 2006 9:30


Даскала написа:
nikibol написа: Искам да спомена

Хубаво ще е да споменеш за каква кола говориш :roll:

Заглавие на темата:Проблем със светодиода за водата. Става въпрос за Голф 1.6 Д :roll:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 14 мар 2006 10:07


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=16490

а по колко пъти...? :?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ru_to_ и 56 госта