проблем - при отнемане на газта се получава едно придърпване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
DIABLO 666
Мнения: 1106
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
Двигател:
Местоположение: София

проблем - при отнемане на газта се получава едно придърпване

Мнениеот DIABLO 666 » Чет 09 мар 2006 12:42


колеги помагайте.значи имам следния проблем,при подаване на газ и отнемане се получава едно придърпване все едно съм без преден тампон (нещо като буфкане)но го смених и него и задния десен а и тоя на скоростите също и пак се получава,а имам разбит външен десен накрайник и двата вътрешни са за смяна дали може дае от тях,моля хората който знаят да кажат.




Потребителски аватар
DIABLO 666
Мнения: 1106
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DIABLO 666 » Чет 09 мар 2006 12:45


кажете откъкво може дае щото яко ме изнервя,а си и мислех данеби дае от тампоните на носачите че и те май са позаминали


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 09 мар 2006 13:13


DIABLO написа:кажете откъкво може дае щото яко ме изнервя,а си и мислех данеби дае от тампоните на носачите че и те май са позаминали


Ми що не минеш некой ден да я погледмен на канала. :ihihih:

Последна промяна от °niksi° на Чет 09 мар 2006 13:24, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Чет 09 мар 2006 13:23


Чесно казано не те разбирам какво е точно "буфкането".Ако е нещо подобно на луфт от рода колелата тръгват и после купето и се получава едно много особено тръгване са тампоните на носачите и втулките!!!
Но чесно казано от това което си написал не ми става много ясно характера на проблема!!!


Потребителски аватар
DIABLO 666
Мнения: 1106
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DIABLO 666 » Чет 09 мар 2006 13:42


ANNIHILATOR написа:Чесно казано не те разбирам какво е точно "буфкането".Ако е нещо подобно на луфт от рода колелата тръгват и после купето и се получава едно много особено тръгване са тампоните на носачите и втулките!!!
Но чесно казано от това което си написал не ми става много ясно характера на проблема!!!

ами като тръгна има едно странно придърпване което се получава и като отнема газта.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 09 мар 2006 13:51


придърпване се получава и от заминал съединител и от куп други неща.


Потребителски аватар
DIABLO 666
Мнения: 1106
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DIABLO 666 » Чет 09 мар 2006 14:20


съединителя ми е почти горе вече,но несе оточних придърпването се получава когато колата се движи при отнемане и подаване на газта съединителя него намесваме.


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Чет 09 мар 2006 14:39


колега,имайки на предвит качеството на горивото в бг би било добре да си провериш дюзите на дизелката,да не са запушени и да ти дави самия двигател.
при рязко подаване на газта,замисля ли се малко или леко да връща назад???


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 09 мар 2006 14:39


Тогава танпони на носачите


Потребителски аватар
DIABLO 666
Мнения: 1106
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DIABLO 666 » Пет 10 мар 2006 9:00


assko написа:колега,имайки на предвит качеството на горивото в бг би било добре да си провериш дюзите на дизелката,да не са запушени и да ти дави самия двигател.
при рязко подаване на газта,замисля ли се малко или леко да връща назад???

mри рязко подаване незнам как да го кажа се задавя и после поема но иначе върви на пушка в повисоките обороти.


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пет 10 мар 2006 21:35


хехе :) колега тва за мене ли го каза?
прочете ли добре какво съм написал-ДИЗЕЛКА

а иначе за проблема,ако ти прави така верно,начи може спокойно да ги почистиш и да пробваш няма да ти излезе кой знае колко
5лв за препарата и 30-40мин свободно време :wink:


Потребителски аватар
DIABLO 666
Мнения: 1106
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DIABLO 666 » Пон 13 мар 2006 9:57


ще видим са трябва да сменя накрайниците и отгава,сложих спортен филтър о колата заспа вече нетресе както преди и работи по хубаво само се получава едно жужене но е преатно


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Пон 13 мар 2006 10:12


И при Passat-ора има едно такова "придърпване" да го наречем. Карам на 2-ра без газ - съвсем лееко докосвам педала и се получава т.н. придърпване. Получава се и при пускане маалко по-рязко на съединителя. :roll: Така си е колата от както се помня! :)


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Пон 13 мар 2006 10:28


ами аз мисля че проблема няма нищо общо с каквито и да е тампони,съединители и тем подобни - карал съм една 190-ка чиста печка и го правеше туй - някак не може плавно да отнемеш газта ами придръпва,идея нямам де :lol:

а ти с филтъра реши ли проблема?

п.с - темата не е ли за рздел дизелови агрегати :)


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот rudolf » Съб 06 май 2006 11:36


ми и аз не мога да вникна,,,имал съм два дизела...пълна механика ,нула каквито е управления...
просто педала на газта трябва да се подава плавно за да набира по бързо....ако проявяваш женственост и когато ти трябва ускорение ,скачаш като кенгуро - набира по бавно и при отпускане на газта когато си дойте в оптималното положение за оборотите -дръпва повече....

значи давиш леко и набираш - при връщане в момента на синхрон отпушва и дръпва повече и след това е на механична спирачка...

при подаването на газ може да си правиш същия номер в обратна последователност...

пробвай по плавно с газта и търси оптималното положение на педала...то не винаги е -бързам за морето-газ до тенекето..



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 69 госта