Тампон на Макферън
-
stil
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Тампон на Макферън
Необходима ми е информация дали на 2F има достъп до тампона отдолу (след свиване и фиксиране на пружината) без да се разкача нищо от носача. Другата седмица мисля да сменям тампоните, а двата болта долу вероятно са яко клеясали, та искам да ги разкисна предварително, ако ще трябва да се развиват.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Тампон на Макферън
Пръсни ги обезателно!
Това което си спомням аз беше ,че за поло 2F искаха двойно повече пари за смяна от на поло 6N защото всико се разкачало. На мен неуспяха да ми свалят макферсона дори както си му е реда ,че беше яко клеясало всичко. За да свалят старият ми макферсон, ми извадиха всичко и го рязаха с ъглошлайф.
Това което си спомням аз беше ,че за поло 2F искаха двойно повече пари за смяна от на поло 6N защото всико се разкачало. На мен неуспяха да ми свалят макферсона дори както си му е реда ,че беше яко клеясало всичко. За да свалят старият ми макферсон, ми извадиха всичко и го рязаха с ъглошлайф.
- ZEDYCUS
- Мнения: 365
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Тампон на Макферън
Колега върших тази процедура преди 3 седмици при един майстор в Пловдив .И му помагах ,така както го мислиш няма да стане .Разкача се всичко ,кормилна щанга ,дори и стабилизиращата щанга от страната на макферсона за да се натисне главината надолу и да излезе целият макферсон с все дискове .И чак тогава сменяш самия тампон с лагерчето(Около 15,17 лева мисля ,че струваше)
Майстора ми е познат и ми взе само 30 лева.За карето тая седмица взе само 20 лв, по лесно се оказа пък и имаше опит вече
(полото изяде доста попръжки ,най трудна смяна имат за всичко по предницата,да не говорим за ангренажния ремък
)
Майстора ми е познат и ми взе само 30 лева.За карето тая седмица взе само 20 лв, по лесно се оказа пък и имаше опит вече
Последна промяна от ZEDYCUS на Сря 08 апр 2009 9:22, променено общо 1 път.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Тампон на Макферън
...
Последна промяна от Anbuch на Сря 08 апр 2009 9:24, променено общо 1 път.
Причина: Нямам нищо против тези мнения ,но предлагам да се правят на ЛС :)
Причина: Нямам нищо против тези мнения ,но предлагам да се правят на ЛС :)
- ZEDYCUS
- Мнения: 365
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Тампон на Макферън
freestyler911
Мнение Заглавие: Re: Тампон на Макферън Публикувано на: Сря Апр 08, 2009 9:16
Отговори с цитат
Online
Аватар
Регистриран на: 29.03.2008
Мнения: 524
Местожителство: София
Skype: freestyler9111
ZEDYCUS написа:
говорим за анГренажния ремък)
сори не се стърпях ...
Със здраве ...
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тампон на Макферън
преди да започнеш развиване на подобен болт, видимия уччастък от резбата (ако има такъв) се зачиства старателно с телена четка, болта и гайката се почукват за да пропука ръждата, пръскат се обилно със спрей и тогава се пробва каквото и да е. и ако един път тръгне-за нищо на света не спирай, докато не го развиеш! зора загрява гайката яко, и ако ти стане тегаво и спреш-гайката изстива и ефекта е близък до заварка...
ако стане много тежко-първо навий няколко витки и тогава спри-за да си поне в участък, който е минал през гайката...
пръскането в процеса на развиване също охлажда и води до спичане.
ако стане много тежко-първо навий няколко витки и тогава спри-за да си поне в участък, който е минал през гайката...
пръскането в процеса на развиване също охлажда и води до спичане.
-
stil
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Re: Тампон на Макферън
Благодаря момчета!
Още един уточняващ въпрос:
Макферсона откача ли се от карето или освобождаването на двете щанги (кормилна и стабилизираща) е достатъчно за да падне надолу. Щото нямам подходящ инструмент за гайката на главината, а си трябва яко стягане после.
Още един уточняващ въпрос:
Макферсона откача ли се от карето или освобождаването на двете щанги (кормилна и стабилизираща) е достатъчно за да падне надолу. Щото нямам подходящ инструмент за гайката на главината, а си трябва яко стягане после.
- ZEDYCUS
- Мнения: 365
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Тампон на Макферън
Заглавие: Re: Тампон на Макферън Отговори с цитат
Благодаря момчета!
Още един уточняващ въпрос:
Макферсона откача ли се от карето или освобождаването на двете щанги (кормилна и стабилизираща) е достатъчно за да падне надолу. Щото нямам подходящ инструмент за гайката на главината, а си трябва яко стягане после.
Щеш нещеш трябва да го развиеш от карето за да падне .Майстора ми ползваше една тръба горе долу метър да го развие и завие.Явно си трябва яко стягане.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта

