Тампон на Макферън

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Тампон на Макферън

Мнениеот stil » Вто 07 апр 2009 14:15


Необходима ми е информация дали на 2F има достъп до тампона отдолу (след свиване и фиксиране на пружината) без да се разкача нищо от носача. Другата седмица мисля да сменям тампоните, а двата болта долу вероятно са яко клеясали, та искам да ги разкисна предварително, ако ще трябва да се развиват.




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Тампон на Макферън

Мнениеот Anbuch » Вто 07 апр 2009 14:26


Пръсни ги обезателно!
Това което си спомням аз беше ,че за поло 2F искаха двойно повече пари за смяна от на поло 6N защото всико се разкачало. На мен неуспяха да ми свалят макферсона дори както си му е реда ,че беше яко клеясало всичко. За да свалят старият ми макферсон, ми извадиха всичко и го рязаха с ъглошлайф.


Потребителски аватар
ZEDYCUS
Мнения: 365
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
Двигател: AUY 2001
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Тампон на Макферън

Мнениеот ZEDYCUS » Вто 07 апр 2009 17:44


Колега върших тази процедура преди 3 седмици при един майстор в Пловдив .И му помагах ,така както го мислиш няма да стане .Разкача се всичко ,кормилна щанга ,дори и стабилизиращата щанга от страната на макферсона за да се натисне главината надолу и да излезе целият макферсон с все дискове .И чак тогава сменяш самия тампон с лагерчето(Около 15,17 лева мисля ,че струваше) :banghead: Майстора ми е познат и ми взе само 30 лева.За карето тая седмица взе само 20 лв, по лесно се оказа пък и имаше опит вече :lol: (полото изяде доста попръжки ,най трудна смяна имат за всичко по предницата,да не говорим за ангренажния ремък :lol: )

Последна промяна от ZEDYCUS на Сря 08 апр 2009 9:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Тампон на Макферън

Мнениеот freestyler911 » Сря 08 апр 2009 9:16


...

Последна промяна от Anbuch на Сря 08 апр 2009 9:24, променено общо 1 път.
Причина: Нямам нищо против тези мнения ,но предлагам да се правят на ЛС :)


Потребителски аватар
ZEDYCUS
Мнения: 365
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
Двигател: AUY 2001
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Тампон на Макферън

Мнениеот ZEDYCUS » Сря 08 апр 2009 9:21


freestyler911
Мнение Заглавие: Re: Тампон на Макферън Публикувано на: Сря Апр 08, 2009 9:16
Отговори с цитат
Online
Аватар

Регистриран на: 29.03.2008
Мнения: 524
Местожителство: София
Skype: freestyler9111
ZEDYCUS написа:
говорим за анГренажния ремък :lol: )


сори не се стърпях ...

Със здраве ... :012:

:D За нищо ,грешка на пръстите :D


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тампон на Макферън

Мнениеот vaskoto1 » Сря 08 апр 2009 9:28


преди да започнеш развиване на подобен болт, видимия уччастък от резбата (ако има такъв) се зачиства старателно с телена четка, болта и гайката се почукват за да пропука ръждата, пръскат се обилно със спрей и тогава се пробва каквото и да е. и ако един път тръгне-за нищо на света не спирай, докато не го развиеш! зора загрява гайката яко, и ако ти стане тегаво и спреш-гайката изстива и ефекта е близък до заварка...
ако стане много тежко-първо навий няколко витки и тогава спри-за да си поне в участък, който е минал през гайката...
пръскането в процеса на развиване също охлажда и води до спичане. :idea:


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Re: Тампон на Макферън

Мнениеот stil » Сря 08 апр 2009 14:16


Благодаря момчета!
Още един уточняващ въпрос:
Макферсона откача ли се от карето или освобождаването на двете щанги (кормилна и стабилизираща) е достатъчно за да падне надолу. Щото нямам подходящ инструмент за гайката на главината, а си трябва яко стягане после.


Потребителски аватар
ZEDYCUS
Мнения: 365
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
Двигател: AUY 2001
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Тампон на Макферън

Мнениеот ZEDYCUS » Сря 08 апр 2009 17:34


Заглавие: Re: Тампон на Макферън Отговори с цитат
Благодаря момчета!
Още един уточняващ въпрос:
Макферсона откача ли се от карето или освобождаването на двете щанги (кормилна и стабилизираща) е достатъчно за да падне надолу. Щото нямам подходящ инструмент за гайката на главината, а си трябва яко стягане после.

Щеш нещеш трябва да го развиеш от карето за да падне .Майстора ми ползваше една тръба горе долу метър да го развие и завие.Явно си трябва яко стягане.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта