проблем - при отнемане на газта се получава едно придърпване
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
проблем - при отнемане на газта се получава едно придърпване
колеги помагайте.значи имам следния проблем,при подаване на газ и отнемане се получава едно придърпване все едно съм без преден тампон (нещо като буфкане)но го смених и него и задния десен а и тоя на скоростите също и пак се получава,а имам разбит външен десен накрайник и двата вътрешни са за смяна дали може дае от тях,моля хората който знаят да кажат.
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
DIABLO написа:кажете откъкво може дае щото яко ме изнервя,а си и мислех данеби дае от тампоните на носачите че и те май са позаминали
Ми що не минеш некой ден да я погледмен на канала.

Последна промяна от °niksi° на Чет 09 мар 2006 13:24, променено общо 1 път.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
ANNIHILATOR написа:Чесно казано не те разбирам какво е точно "буфкането".Ако е нещо подобно на луфт от рода колелата тръгват и после купето и се получава едно много особено тръгване са тампоните на носачите и втулките!!!
Но чесно казано от това което си написал не ми става много ясно характера на проблема!!!
ами като тръгна има едно странно придърпване което се получава и като отнема газта.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
assko написа:колега,имайки на предвит качеството на горивото в бг би било добре да си провериш дюзите на дизелката,да не са запушени и да ти дави самия двигател.
при рязко подаване на газта,замисля ли се малко или леко да връща назад???
mри рязко подаване незнам как да го кажа се задавя и после поема но иначе върви на пушка в повисоките обороти.
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
ми и аз не мога да вникна,,,имал съм два дизела...пълна механика ,нула каквито е управления...
просто педала на газта трябва да се подава плавно за да набира по бързо....ако проявяваш женственост и когато ти трябва ускорение ,скачаш като кенгуро - набира по бавно и при отпускане на газта когато си дойте в оптималното положение за оборотите -дръпва повече....
значи давиш леко и набираш - при връщане в момента на синхрон отпушва и дръпва повече и след това е на механична спирачка...
при подаването на газ може да си правиш същия номер в обратна последователност...
пробвай по плавно с газта и търси оптималното положение на педала...то не винаги е -бързам за морето-газ до тенекето..
просто педала на газта трябва да се подава плавно за да набира по бързо....ако проявяваш женственост и когато ти трябва ускорение ,скачаш като кенгуро - набира по бавно и при отпускане на газта когато си дойте в оптималното положение за оборотите -дръпва повече....
значи давиш леко и набираш - при връщане в момента на синхрон отпушва и дръпва повече и след това е на механична спирачка...
при подаването на газ може да си правиш същия номер в обратна последователност...
пробвай по плавно с газта и търси оптималното положение на педала...то не винаги е -бързам за морето-газ до тенекето..
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73 и 49 госта