Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно

Техническа и сервизна информация за Passat
axeon
Мнения: 92
Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Harmanli

Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно

Мнениеот axeon » Пет 22 май 2009 7:32


Здравеите колеги от седмица имам пасат Б4 с АБС мотор 1.8моно,имам следните проблеми вибрации на празен ход при включен климатроник,и задържане на оборотите примерно карам с 3000 оборота изключвам от скорост оборотите падат на 2000 и чак след време се нормализират също понякогами задържат на 1200оборота и другата ми болка защо колата неще да пали без да подавам газ при топъл мотор.Извинявам се че още в първото си мнение почвам с въпроси но тези проблеми не ми дават мира.




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно

Мнениеот pas1.8mi » Пет 22 май 2009 8:45


Провери "Стъпковото" моторче и двойният температурен датчик на пластмасовият "тройник" на Главата!

П.П Ламбда сондата също може да ти прави проблеми-Диагностика! :idea:


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Re: Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно

Мнениеот doktora » Пет 22 май 2009 9:44


Добавям и още една вероятна причина - ТПС


axeon
Мнения: 92
Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Harmanli

Re: Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно

Мнениеот axeon » Съб 23 май 2009 5:53


Така колеги с един мои приятел я тествахме с тестер TEXA NAVIGATOR купуван тази година имаше запаметени грешки за топлинния сензор и пребразуватела хол,нулирахме грешките но след запалване пак отчете грешка в преобразуватела на хол и така няколко пъти и грешката пак се появяваше кое се нарича преобразувател на хол можеби плочката под бобината иможе би ако е тя да дава грешки защото газовата взема данни от там какво е вашето мнение,върнахме и фабричните на строики на стъпковия мотор от софтуера и резултат нулев.Направо незнам какво да правя.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно

Мнениеот radotom » Съб 23 май 2009 11:24


Преобразувателя на Хол, или още наречен Хол-датчик ти е това чудо под делкото, което подава сигнал кога да се пусне искрата. Не е плочката до бобината, тази плочка се нарича комутатор и служи само за да усили сигнала от Хол-датчика ;)
Това, че ти е отчело грешка в Хол-а е било, защото всъщност не сте запалили колата, а само сте дали на контакт.
Нормално- двигателя не се върти, датчика не му се променят стойностите- значи вероятно е повреден (си мисли компа).
Като запали колата тази грешка изчезва.
... А ако Хол-датчика е прецакан- колата въобще няма да запали!


Потребителски аватар
mitacee
Мнения: 153
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно

Мнениеот mitacee » Вто 26 май 2009 17:24


на тези наще коли май това с тия обороти им е болка и мойта е същата ту се оправи от само себе си и с дни няма проблеми и в един добър ден почне да ги задържа и после пак си се оправи от самосебеси да уточня че аз съм и на газ незнам какво му е ама му свикнах и си карам и това


axeon
Мнения: 92
Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Harmanli

Re: Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно

Мнениеот axeon » Вто 26 май 2009 18:20


radotom написа:Преобразувателя на Хол, или още наречен Хол-датчик ти е това чудо под делкото, което подава сигнал кога да се пусне искрата. Не е плочката до бобината, тази плочка се нарича комутатор и служи само за да усили сигнала от Хол-датчика ;)
Това, че ти е отчело грешка в Хол-а е било, защото всъщност не сте запалили колата, а само сте дали на контакт.
Нормално- двигателя не се върти, датчика не му се променят стойностите- значи вероятно е повреден (си мисли компа).
Като запали колата тази грешка изчезва.
... А ако Хол-датчика е прецакан- колата въобще няма да запали!

Колега всичко което казваш е тъка само че тестера ми показва че на работещ мотор има грешка с преубразувателя на хол,а за неработещ многоясно че ще я го дава като грешка.Точно това ме озадачава в цялата работа.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно

Мнениеот radotom » Вто 26 май 2009 21:57


axeon написа:... само че тестера ми показва че на работещ мотор има грешка с преубразувателя на хол,...

Хммм... :shock
Да имаш прекъсвания в работата? Гърмежи в изпускатлния колектор?
Принципно- не е невъзможно, но при този двигател има само 1 Хол-датчик. Има ли проблем с него- прекъсва запалването.
А ти се оплакваш от нестабилни обороти... странно...


axeon
Мнения: 92
Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Harmanli

Re: Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно

Мнениеот axeon » Пет 29 май 2009 5:58


Колеги мисля че открих проблема клеасал пин на стъпковия мотор,днес ще направя тестове и ще видим дали е от това.


axeon
Мнения: 92
Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Harmanli

Re: Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно

Мнениеот axeon » Нед 31 май 2009 17:34


Здравеите колеги след почистването на замърсения пин на стъпковия мотор откачих клемите на акумолатора и така 3дена че бях на турнир по риболов на шаран и днес закачам клемите паля на бензин оставих го да загрее без да пипам газта докато включи и изключи перката на радиатора следтова каране и тестове проблема с задържането на оборотите се реши.Но имам проблеми с вибрации в купето на обороти осещат се на седалките и воланана а оборотите са нормални,предивреме реших проблема с даване на предварение от делкото,но в една тема от форума прочетох че когато се прави центровка на делкото компа трябва да е в defult режим вярно лие това и ако е вярно някои да каже какъв е номера.Благодаря предварително



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], sklimoto и 42 госта