sashobas написа:Дай повече информация кое как мина ,къде срещна трудности ,с дигифант ли си?Ако имаш и снимки да пуснеш също ще е интересно.
Колата е с дигифант 2.Като преправяне нищо сериозно, наложи се да удължа само кабелите за инжекторите защото не стигат до отпред,и кабелчето за датчика за температурата на маслото.Всички останали са с достатъчна дължина
наложи се също и да отрежем през половината стойката на алтернатора защото на 8в мотора има конзола за хидравличната помпа която опираше в нея.На 16в мотора явно тая конзола е с друго захващане но тъй като аз не разполагах с такава монтирах тази от 8в мотора.Смених ремъка на хидравликата с по къс защото стария не пасна.
неща които ползвах от 8в мотора.
-инжекторите
-компютър
-дебитомер
-датчик за температурата на таблото-черния(стои отстрани на главата на фланеца от ауди споменат по горе в темата)
-стъпков мотор
-цялата изпускателна система след изпускателните тръби
-хидравличната помпа
-кнок сензор
-полуоски и карета
-дросел
-долния маркуч за радиатора
-разширителния съд с маркучите му
нещата които ползвах от 16в мотора:
-алтернатора
-температурния датчик за ЕКУ-то(белия)
-гумения лакът откъм дросела
-тампони на двигателя
-датчиците за налягане на маслото
-горния маркуч за радиатора
И сега проблемите:
Колата засега е само на газ защото рейката за инжекторите още не е готова.Мотора работи добре на празен ход,на място се форсира добре ,но като тъгна да карам е страшно муден в средни и високи обороти,няма никакъв респонс.Особено на голяма скорост много бавно си вдига оборотите.Мисля си да не би да не му стига въздух или незнам...помагайте колеги че си е..ало мамата