Swap PB>PL+digifant 2

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
di4evv
Мнения: 517
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
Автомобил: ауди а 4
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Swap PB>PL+digifant 2

Мнениеот di4evv » Съб 16 май 2009 22:17


Здравейте колеги,предстои ми смяна на ПБ-то с ПЛ мотор.Изчетох доста теми за този суап, но в никоя не намерих конкретни резултати за това как работи мотора с дигифант инжекция,разход вървеж и т.н.
та положението е следното,имам голф 2 ПБ и още един голф ПЛ с скорости 2Y за донор.И двата са в движение,та идеята е ПЛ-а да го метна на мястото на ПБ-то и да си остане с дигифант инжекцията.знам ,че ще има доста преправяне :banghead: ,но се надявам резултата да е задоволителен.
Все още нямам рейка за инжекторите, но това не е чак такъв проблем,защото колата е евридейка и се кара предимно на газ.
Имам няколко въпроса:
С какви инжектори да остана,стандартните от ПБ дали ще ми свършат работа или трябва да търся други?
степ моторчето от 8V или от 16V мотора?

отворен съм за всякаква информация която може да ми е от полза и ви благодаря предварително!




Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Swap PB>PL+digifant 2

Мнениеот aradovanov » Нед 17 май 2009 5:24




Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Swap PB>PL+digifant 2

Мнениеот Stenly » Нед 17 май 2009 13:47


ПЛ-а можеш да го преработиш с КР-ски инжекцион,който няма електронен регулатор на бензина и компютър помпата си остава твоята. Ако намериш и валове от КР ще останеш учуден резултата. Според мен суап-а към дигифант си е доста работа и мотора нито ще тръгне повече нито по малко.


misho_GTI
Мнения: 1989
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Re: Swap PB>PL+digifant 2

Мнениеот misho_GTI » Нед 17 май 2009 14:10


aradovanov написа:http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1648969&page=1

Приятно четене!

Ето го преведено: viewtopic.php?f=52&t=54788&hilit ;)


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Swap PB>PL+digifant 2

Мнениеот golf_mania_jambol » Сря 20 май 2009 16:42


мисля да проследя проекта на живо ,мисля 4е 6тее мнооого интересно 8)


Потребителски аватар
di4evv
Мнения: 517
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
Автомобил: ауди а 4
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Swap PB>PL+digifant 2

Мнениеот di4evv » Сря 20 май 2009 22:05


Тази седмица си взех малко материали за рейката-тръба неръждавейка ф16x1.5 и квадратен профил 15x15x1.5 през уикенда ще я направя.засега ще използвам стандартния ФПР на PB-то.Купих и фланеца за главата(с едно гнездо) на който се монтира датчика за температурата(от някакво ауди беше).Мисля там да сложа датчика за темп. на таблото ,а този за ЕКУ-то да ползвам от 16V мотора,само не знам дали са съвместими или не.после идва въпроса кво да правя с ламбда сондата.На PB-то ми няма ламбда ,а на PL-а има.Компа на PB-то може ли да я управлява или може и без нея?

Stenly написа:ПЛ-а можеш да го преработиш с КР-ски инжекцион,който няма електронен регулатор на бензина и компютър помпата си остава твоята. Ако намериш и валове от КР ще останеш учуден резултата. Според мен суап-а към дигифант си е доста работа и мотора нито ще тръгне повече нито по малко.


Kолега колата си е с дигифант,суапа е по скоро към 16V мотор.По принцип не съм фен на мех.инжекция и за това искам да си го направя с електрическа.благодаря за съвета все пак

Темата на Визора е страхотна,чел съм я поне 10 пъти,дори имам пряк път на десктопа към нея :lol: :lol:


Потребителски аватар
di4evv
Мнения: 517
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
Автомобил: ауди а 4
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Swap PB>PL+digifant 2

Мнениеот di4evv » Пон 25 май 2009 22:47


Мотора е вече на колата :banana


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Swap PB>PL+digifant 2

Мнениеот sashobas » Вто 26 май 2009 12:34


Дай повече информация кое как мина ,къде срещна трудности ,с дигифант ли си?Ако имаш и снимки да пуснеш също ще е интересно.


Потребителски аватар
di4evv
Мнения: 517
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
Автомобил: ауди а 4
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Swap PB>PL+digifant 2

Мнениеот di4evv » Вто 26 май 2009 23:15


sashobas написа:Дай повече информация кое как мина ,къде срещна трудности ,с дигифант ли си?Ако имаш и снимки да пуснеш също ще е интересно.



Колата е с дигифант 2.Като преправяне нищо сериозно, наложи се да удължа само кабелите за инжекторите защото не стигат до отпред,и кабелчето за датчика за температурата на маслото.Всички останали са с достатъчна дължина
наложи се също и да отрежем през половината стойката на алтернатора защото на 8в мотора има конзола за хидравличната помпа която опираше в нея.На 16в мотора явно тая конзола е с друго захващане но тъй като аз не разполагах с такава монтирах тази от 8в мотора.Смених ремъка на хидравликата с по къс защото стария не пасна.
неща които ползвах от 8в мотора.
-инжекторите
-компютър
-дебитомер
-датчик за температурата на таблото-черния(стои отстрани на главата на фланеца от ауди споменат по горе в темата)
-стъпков мотор
-цялата изпускателна система след изпускателните тръби
-хидравличната помпа
-кнок сензор
-полуоски и карета
-дросел
-долния маркуч за радиатора
-разширителния съд с маркучите му
нещата които ползвах от 16в мотора:
-алтернатора
-температурния датчик за ЕКУ-то(белия)
-гумения лакът откъм дросела
-тампони на двигателя
-датчиците за налягане на маслото
-горния маркуч за радиатора
И сега проблемите:
Колата засега е само на газ защото рейката за инжекторите още не е готова.Мотора работи добре на празен ход,на място се форсира добре ,но като тъгна да карам е страшно муден в средни и високи обороти,няма никакъв респонс.Особено на голяма скорост много бавно си вдига оборотите.Мисля си да не би да не му стига въздух или незнам...помагайте колеги че си е..ало мамата


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Swap PB>PL+digifant 2

Мнениеот Stenly » Сря 27 май 2009 11:14


Ей колега хубава работа си свършил толкова труд си хвърлил и накрая на газ да караш ей това не го разбирам.


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Swap PB>PL+digifant 2

Мнениеот golf_mania_jambol » Сря 27 май 2009 11:40


на бензин ще си върви просто реиката нее готова......появи се проблем с храненето на мотора с тази ел.инжекция за това колегата иска съвет :|


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Swap PB>PL+digifant 2

Мнениеот Stenly » Сря 27 май 2009 13:46


Може би малко по големи дюзи като дебит да му се сложат защото вмомента нали е с 8 клапановите.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Swap PB>PL+digifant 2

Мнениеот Li4o » Сря 27 май 2009 20:05


di4evv написа:Колата засега е само на газ защото рейката за инжекторите още не е готова.Мотора работи добре на празен ход,на място се форсира добре ,но като тъгна да карам е страшно муден в средни и високи обороти,няма никакъв респонс.Особено на голяма скорост много бавно си вдига оборотите.Мисля си да не би да не му стига въздух или незнам...помагайте колеги че си е..ало мамата

Ами първо направи колата да работи добре на бензин, за да могат да се хванат и отстранят евентуалните проблеми и тогава тествай на газ - това е единствения разумен вариант за мен...


Потребителски аватар
di4evv
Мнения: 517
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
Автомобил: ауди а 4
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Swap PB>PL+digifant 2

Мнениеот di4evv » Сря 27 май 2009 22:00


Мда, и аз така си мисля.Тази събота и неделя трябва вече да тръгне и на бензин...дай Боже


Потребителски аватар
di4evv
Мнения: 517
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
Автомобил: ауди а 4
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Swap PB>PL+digifant 2

Мнениеот di4evv » Нед 31 май 2009 23:49


ето и една снимка на нищо неподозиращия донор mhihi преди да бъде разглобен
dsc01259.jpg.converted.jpg



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта