
майтапа на страна

колата е часовник в момента, само с чипче и си върви прилично (тука сега много хора ще се намесят, колко пък прилично да върви тоя болен кон, е за мойте разбирания и предвид че ми е първа кола, върви даже повече от колкото трябва

ще ми се да тръгне малко повече без да се набиват яки пари, но държа да подчертая, че колата е за всеки ден и трябва модовете да са такива че да не я съсипят бързо, не ми е 3та кола да я карам на рапатрак до писта и там да се повозя малко, карам я всеки ден за да отида на работа и ми е нужна, не само за кеф
та, това което сам ще си направя е, ще сложа някой хубав панелен филтър, и ще увелича диаметъра на генерацията с 1см примерно, смятам да сложа и някой по-голям кулер, се такива ефтини работи
искам каквото може с това турбо да се получи, повече не
такааа, това лирично отклонение май беше излишно, ама айде, написах го, няма да го трия сега,
въпрос номер 1:
стават ли разпръсквачите от тези 110кс мотори - AFN, AHF, ASV, AVG за директна замяна на разпръсквачите в 1Z мотора ?
въпрос номер 2:
ако стават и ги подменя както си е в момента колата, с чип без специални настройки за по-голямите дюзи/разпръсквачи, ще има ли положителен ефект върху вървежа или не ?
въпрос номер 3:
какво може да се очаква спрямо сегашната ситуация или като цяло да не се занимавам с глупости? ако на фона на останалата конфигурация на мотора, замяната на дюзите/разпръсквачите няма да промени нищо или разликата във вървежа ще е нищожна, то по-добре да не се занимавам
въпрос номер 4:
ако сменя дюзите/разпръсквачите, след това кой може да ми направи читав софтуер и колко ще ми струва?
да се бутне турбинката там до колкото може да си държи 1.1-1.2 да се махнат екологии разни дето я запушват в ниските и да се земе предвид повечето гориво от новите дюзи/разпръсквачи
въпрос номер 5:
много ли ще започне да харчи колата ? в смисъл след чипа харченето си остана същото, само дето върви доста повече, ако сега колата започне да харчи от 6 на 12 то малко се обезмисля цялата процедура, какво да очаквам ? отворите са приблизително 10% по-голями респективно разхода да скочи с литър примерно или ?
въпрос номер 6:
има ли смисъл въобще от смяна на разпръсквачите/дюзите или тези с които е колата в момента спокойно могат да осигурят нафтата за въздуха който може да вкара тази турбина ?
общо взето всякакви идеи за подобряване на вървежа на това свежо моторче са добре дошли, стига да не са свързани със много разходи и да не са много вредни за мотора
аз поне както ги поглеждам нещата, няма да е нещо фрапиращо защото не искам да сменям турбото, до колкото прочетох то е и почти невъзможно тъй като колата не може да управлява турбо с променлива геометрия, много изчетох от тук и от препратки в други форуми, останах с впечатлението че хората които знаят са си едни и същи във всички форуми

благодарности предварително