Блок от 8В с 16В глава

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
lino__
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Блок от 8В с 16В глава

Мнениеот lino__ » Вто 09 юни 2009 10:43


Ситуацията е следната
имам перфектна глава от КР

Имам блок КР 2-ри ремонт със счупено бутало и има леко ръбче от горния компрес. сегмент.
Имам и блок от 8В с перфектен хонинг без грам ръбче пак 2-ри ремонт.
Понеже ще купувам нови бутала ми се иска да ги сложа в 8В блока.

Притесняват ме картерните газове. Където излизат на КР-а на 8В блока има бенз помпа. А на кр-а даже има 2 отвора на блока. Дали не може да затапя отвора и да се пробие капака на клапаните и да се навари щуцер като на 8волтовите моторетки?

Пръскалките под буталата от КР-ския блок може ли директно да се преместят на другия, който предполагам няма в момента, трябва да погледна.



А другия вариант е КР-ския блок да се пилне за 82,5 бутала. Или пък да се набият ризи и да си е със стандартни бутала 81мм? Кой вариант е най-добър? Каква е цената да се набият ризи?




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Re: Блок от 8В с 16В глава

Мнениеот musura » Вто 09 юни 2009 12:18


Бих ти препоръчал да си купиш вместо нови бутала (800++ лева), да си вземеш цял двигател АБФ или поне цяло читаво долнище със всичко вътре. Чуй се с колегата Лета Джанта - 0886440274, той има голяма VW морга и може да ти намери читави неща. Ако вземеш цял мотор с инсталацията, няма да струва повече от 1000 лева, а ще караш истинско нещо, не някаква самоделка, в която няма да си сигурен дали няма да те остави някъде по пътищата...

А твоята перфектна глава за КР, ако е оборудвана, спокойно и взимаш 300 лева ;)


Потребителски аватар
lino__
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Блок от 8В с 16В глава

Мнениеот lino__ » Вто 09 юни 2009 13:27


Главата е от КР 91-ва година, напълно обурудвана, никога не е шлайфана итн :wink:
Буталата няма да ги купувам оригинални ами от завод дружба бутала+сегменти+буталните болтове = 230лв :D проучих и се оказаха много добри бутала, и на турбо кенефи са ги слагали и държат :Mr Green Fun
Искам този мотор да си го реставрирам, не искам да взимам друг :roll:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Блок от 8В с 16В глава

Мнениеот Stenly » Вто 09 юни 2009 13:31


трябва да направиш отвор на твоя 8в блок за картерната вентилация и да се разпробият местата за пръскалките точно където минават маслените магистрали


Потребителски аватар
lino__
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Блок от 8В с 16В глава

Мнениеот lino__ » Вто 09 юни 2009 13:44


къде точно да го разпробия?
с какво?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Блок от 8В с 16В глава

Мнениеот paco » Вто 09 юни 2009 23:38


Не се занимавай с глупости защото имаш под 50% щанс да го направиш като хората. На фреза трябва първо да се челоса мястото където ще ляга пръскалката и едва тогава се дупчи пак с фреза. после резба се навива ама се прави със спец. мечик защото отвора е много плитък а отделно на това говорим за корав чугун в който да счупиш инструмента не е никак трудно. Намери си един стар блок от КР или ПЛ...разтържи си го и си набутай в него въпросните бутала. Мерака си е мерак, но разума е друго нещо.

РАСО


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Блок от 8В с 16В глава

Мнениеот Plamen_RI » Сря 10 юни 2009 13:53


Принципно не съм много навътре в тая материя, но ако само пръскалките са ти проблем - има 8V блокове със пръскалки, има и със дупки за пръскалки, затапени - избиваш тапите и си готов, ама има и без....ама като гледам каква ти става цифрата за проекта, наистина няма сми....вземи си абф, една ревизия на основните неща и си във филма :D


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Блок от 8В с 16В глава

Мнениеот Stenly » Сря 10 юни 2009 14:33


За 8в блокове с пръскалки за г60 се сещам.Кои кодове са тези с тапите?Имат ли резби вътре под тях защото ако трябва да навиваш,Пацо си каза с какво ще се сблъска колегата.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Блок от 8В с 16В глава

Мнениеот Li4o » Сря 10 юни 2009 21:19


Ако ще караш двигателя атмосферен изобщо не ги мисли тези пръскалки - ще стане и без тях ;)
Някой тунери на Запад дори умишлено ги запушват при позасилени атмосферни мотори - с цел осигуряване по-добро налягане на маслото...разбира се единия и другия вариант си имат плюсове и минуси... ;)


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Блок от 8В с 16В глава

Мнениеот petroffbg » Сря 01 юли 2009 11:54


Направи си щуцер за подкартерно налягане на мястото на бенз помпа,по-лесно е.Ако разпробиваш капака,гледай да е срещу пета,иначе ще пилее много масло!А пръскалките не ги мисли ако няма да турбинираш.Аз лично съм ги заварил,задължително ако слагаш само нови,но и те могат да ти съкратят живота,две да се прецакат и мотора ти е хлопнал!


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Блок от 8В с 16В глава

Мнениеот golf_mania_jambol » Сря 01 юли 2009 15:27


колега даваи смело ще стане правено е хиляди пъти,имам приятел на 1,6 сложи главата от кр,за по малко от ден :screwy :twisted: :twisted:
имаш ли желание няма пречки


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Блок от 8В с 16В глава

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Съб 01 авг 2009 14:57


и според мен пръскалките не са проблем за атмосврка
но ако са еднакви като цена най добре сложи бутала 82.5 или по големи аз си бях сложил 84мм


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Блок от 8В с 16В глава

Мнениеот NovobranecGT » Нед 02 авг 2009 12:37


GOLF 2 GTI16v написа:...аз си бях сложил 84мм...

Какво се случи, сподели ако не е тайна :?:


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Блок от 8В с 16В глава

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Нед 02 авг 2009 18:43


NovobranecGT написа:
GOLF 2 GTI16v написа:...аз си бях сложил 84мм...

Какво се случи, сподели ако не е тайна :?:



еми като начало не случих на добри бутала ползвах бутала от ланчия но разтоянието от буталния болт до челото е по голямо и трябваше да се стържат след което челото отслабваше мног и ги сменях по често от колкото ходех до бензиностанцията :D да отбележа че мотора беше доста згастен а тогава намаше сонди като сега или поне аз не бях чувал и смесите се правеха по цвета на аспуха :D сега блока го зглоби един приятел с бутала от БМВ 1.8 16вIS турбинира го помпи до 1бар с механичната инжекция и пак несе троши а никой не зне на какви смеси се кара само се дава гас до дупка :D а за такава самоделка си хапе каишката яко едни къси скорости и почти няма предавка на която да не пили



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта