Откачих я от едната страна за да проверя като си пъхнах пръста отвътре по стените и целия ми се омаза ,но иначе гледам че маслото на щеката си стои все на ниво,сигурно бута но по малко ,а аз все пак я имам от една седмица. Според мен си варви, има ускорение(турбото работи явно все още Омасляване след турбината!!!
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Омасляване след турбината!!!
Колеги кажете ми моля , много лошо ли е да има масло по стените на гумената връзка посочена на снимката !??
Откачих я от едната страна за да проверя като си пъхнах пръста отвътре по стените и целия ми се омаза ,но иначе гледам че маслото на щеката си стои все на ниво,сигурно бута но по малко ,а аз все пак я имам от една седмица. Според мен си варви, има ускорение(турбото работи явно все още
) но не съм карал друга тъкава и не мога да направя сръвнение дали варви по слабо от нормалното !Не съм я карал още на VAG-COM,но скоро ще ида. Въпросът ми на кратко е да ли може да се съди по този признък (омасляването в тръбата) къкво е състоянието на турбината и колко живот и остава или не!?
Мисля че няма връзка ,но искам да попитам и друго ,когато угася двигателя и след около 1 сек. или по малко се чува един звук от към двигателя като (незнам как да го опиша) все едно се разтоварва въздушно налягане от някаква клапа ,савсем кратко изпукване.Не мога да го опиша по точно дано някой се сети за какво става въпрос, та това нормално ли е ??
Чувам само когато е отворвен капака на двигателя и наоколо е сръвнително тихо
Знам че повечето от вас ще ми кажат логичното нещо-първо да отида на диагностика и ще го направя разбирасе тези дни ,но жсе пак исках да попитам предварително за тези две неща ! По няколко часа на ден все чета из форума но не разбрах това което ме интерисува !
Дано някой има нещо предвид . Благодаря предварително.... 
Откачих я от едната страна за да проверя като си пъхнах пръста отвътре по стените и целия ми се омаза ,но иначе гледам че маслото на щеката си стои все на ниво,сигурно бута но по малко ,а аз все пак я имам от една седмица. Според мен си варви, има ускорение(турбото работи явно все още Re: Омасляване след турбината!!!
Не колега не е лошо всички ТДИ-ки са така. Въпроса е колко масло ти пипа за 10000км.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Омасляване след турбината!!!
ако това е вярно колега много ми олекна ,дано е така
благодаря
благодаря- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Омасляване след турбината!!!
А нещо по втория ми въпрос някой да знае нещо

- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Омасляване след турбината!!!
Това цъткане го има и при мене, но го приемам за нормално. Ходил съм на диагностика при човек, който разбира от турбо и не откри никакви проблеми. Но от тогава мина време де сега може да е друго дередже. Но все пак съм с чип и за сега да чукам на дърво съм предоволен. И аз имам омасляване на тръбата на кулера и го установих преди 2 дни като подменях един дебел преходник. Но и при мен маслото си стои стабилно над средата и не мърда.
-
myrshavija
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Омасляване след турбината!!!
На Октавията точно там беше омацало доста с масло наоколо - сменяха един пръстен за да спре да маца отвън - предполагам, че е нормално да омаслява доста отвътре.
- sukito
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 17:00
- Автомобил: Golf mk4
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Пловдив
Re: Омасляване след турбината!!!
Аз съм със същия двигател и при мен е омаслено и както всички казват е нормално. 

- naiturseniq
- Мнения: 164
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 5:41
- Автомобил: VW Passat 2016
- Двигател: 2000 TDI 150hp
- Местоположение: varna
Re: Омасляване след турбината!!!
Офтопик :
А аз си мислех че моя двигател е чист
Този направо е промазан като обувки с вакса 
А аз си мислех че моя двигател е чист

- Stivi
- Мнения: 8378
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Омасляване след турбината!!!
naiturseniq написа:Офтопик :
А аз си мислех че моя двигател е чистТози направо е промазан като обувки с вакса
Това си мислех и аз,това със сигурност ще е някой нов внос от автокъща-само там ги пудрят така да се радват клиентите
- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Омасляване след турбината!!!
Като се купува кола двигателя трябва да е мръсен, чисти до блясък са само двигателите на колите по изложенията и в магазините.
Re: Омасляване след турбината!!!
bangobango написа:Като се купува кола двигателя трябва да е мръсен, чисти до блясък са само двигателите на колите по изложенията и в магазините.
...и на Горубляне, но те там са си едно голямо изложение, като се замисля

- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Омасляване след турбината!!!
Колеги благодаря за отговорите ви. Само да кажа ,без да има значение по темата ,че тази снимка съм я копирал от обява в мобиле-то ,не е на моята кола ,просто нямах моя в момента и сложих тази за да се вижда за къкво става дума , благодаря пак 