Карам голф 4 1.9 TDI 1999г. На борд. компютър ми излезе STOP и Check cooling ! ? Помослих си, че е от маслото и като проверих пръчката на маслото беше на дъното ! Преди 2 седмици смених маслото ARAL 10W40 Супер ! При по обстоина проверка за някъкав теч намерих от дясната страна малак радиатор който имаше пресни следи от масло !!!
голф 4 1.9 TDI 1999г. Теч на маслото
- grinch_sf
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 01 юни 2009 19:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
голф 4 1.9 TDI 1999г. Теч на маслото
Имам нужда от ПОМОЩ !
Карам голф 4 1.9 TDI 1999г. На борд. компютър ми излезе STOP и Check cooling ! ? Помослих си, че е от маслото и като проверих пръчката на маслото беше на дъното ! Преди 2 седмици смених маслото ARAL 10W40 Супер ! При по обстоина проверка за някъкав теч намерих от дясната страна малак радиатор който имаше пресни следи от масло !!!
Някои може ли да ми каже това РАДЯТОРА ЗА ОХЛАЖДАНЕ НА INETRCOOLERA ЛИ Е ?
Карам голф 4 1.9 TDI 1999г. На борд. компютър ми излезе STOP и Check cooling ! ? Помослих си, че е от маслото и като проверих пръчката на маслото беше на дъното ! Преди 2 седмици смених маслото ARAL 10W40 Супер ! При по обстоина проверка за някъкав теч намерих от дясната страна малак радиатор който имаше пресни следи от масло !!!
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Re: Теч на маслото !
А провери ли нивото на антифриза? (cooling = охлаждане и няма нищо общо с ниво на масло)
Маслото кога беше на дъното? Веднага след като спря, или 1 час след това? Автомобила на равно ли беше спрян?
Маслото кога беше на дъното? Веднага след като спря, или 1 час след това? Автомобила на равно ли беше спрян?
- grinch_sf
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 01 юни 2009 19:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Теч на маслото !
нея бях карал днес ! само я запалих на место да поработи ! онзи ден ходих на язовир и там на няколко места опрях дори ми падна прага на предната брония, ноя тя е на щипки и я сложих лесно ! да не съм от някоя голяма бабуна натиснал тоя радиатор и да се е спукал !? НЕЗНАМ ! може и камъче да е но има теч (много слаб)! незнам как се е изпарило маслото ?! някакви идеи ?!
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Re: Теч на маслото !
Колега, маслото се мери на изгасен и неработил двигател, защото когато е запален мотора, самото масло не стои в картера, а се разхожда из двигателя. Дори и да го изгасиш, пак му трябва време да се оттече в картера.
Идеята е, да отидеш в сервиз и да я огледат специалисти.
Идеята е, да отидеш в сервиз и да я огледат специалисти.
-
ivelin0109
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 22 юни 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Теч на маслото !
масло се проверява когато колата не е работила наи хубаво сутрин преди да тръгнеш на някаде . 
- ABSOLUT
- Мнения: 4438
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Теч на маслото !
Или най-малкото усилие което можеш да направиш е да вдигнеш колата хубаво на крик от едната страна, да постелеш един картон отдолу и да погледнеш. Легни, поогледай, къде има свежо масло като на капка, къде просто е омаслено и с времето е полепнала прах. Просто си трябва един поглед.
Ти питаш: "Някои може ли да ми каже това РАДЯТОРА ЗА ОХЛАЖДАНЕ НА INETRCOOLERA ЛИ Е ?"
Еми ебаси въпроса задаваш.
1. КОЕ дали е радЯтора за охлаждане на Интеркулера??? Ти си виждаи там под капака, ние тука не можеме да гадаеме за какво говориш, пък и да ти дадеме верен и точен отговор.
2. Самия интеркулер си е радиатор!
Както казва и Масура, на студен двигател се гледа маслото, това е първото което трябва да направиш.
А и cooling не е свързано с масло, ами с антифриз.
Успех, дано оправиш проблема. Но без самоинициатива
Ти питаш: "Някои може ли да ми каже това РАДЯТОРА ЗА ОХЛАЖДАНЕ НА INETRCOOLERA ЛИ Е ?"
Еми ебаси въпроса задаваш.
1. КОЕ дали е радЯтора за охлаждане на Интеркулера??? Ти си виждаи там под капака, ние тука не можеме да гадаеме за какво говориш, пък и да ти дадеме верен и точен отговор.
2. Самия интеркулер си е радиатор!
Както казва и Масура, на студен двигател се гледа маслото, това е първото което трябва да направиш.
А и cooling не е свързано с масло, ами с антифриз.
Успех, дано оправиш проблема. Но без самоинициатива
- grinch_sf
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 01 юни 2009 19:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Теч на маслото !
Питам дали е радиатор на intercoolera, защото си нямам представа какъв е този радиатор ! Допитах се до един познат и тои ми каза, че самата Турбина може да е здала багажа и да изпуска масло! Но чакам до обяд какво ще каже майстора!? Дано не е най-лошия вариант! Надявам се този радиатор да се поправи лесно ! А аз съм погленал отдоло и видях че има полепнала прах по маслото на радиатора а сълзенето е супер малко ! незнам каде е отишло повече от половината масло ! ?
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Теч на маслото !
Ако ти е заминала турбината толкова,че да ти изпразни картера,имаш ли представа какво ще излиза от аспуха?Тоя зад теб трябва да си пуска фаровете за мъгла.Радиатора на кулера се намира от дясно,или от ляво на колата като застанеш срещу нея,долу зад бронята.На четворките май е от лявата ти страна като застанеш срещу колата.
-
salama
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пет 03 апр 2009 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Теч на маслото !
Пич не пускай една и съща тема 2 пъти с различни заглавия(той които желае да ти помогне на въпросит и в една тема може да го направи
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Теч на маслото !
Щом си ходил на язовир с колата освен интерколера виж да не си спраскал картера защото той е най-ниската част от двигателя 
- grinch_sf
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 01 юни 2009 19:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Теч на маслото !
има ли вероятност да се е спукал само кулера !? а турбиата да е добре !? защото от сервиза момчео каза че питата е пълна с масло! и другия ми глупав въпрос през турбото минава ли масло ?!
Re: Теч на маслото !
Да, "минава" масло, по точно се смазва с маслото от двигателя, но не трябав да минава и да пълни кулера. направи си профилактика на - почистване на турбо пътищата и почистете кулера.
- djdaka
- Мнения: 207
- Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
- Автомобил: VW Tiguan R-line
- Двигател: CUV 150hp
- Местоположение: Русе
Re: Теч на маслото !
grinch_sf написа:..... и другия ми глупав въпрос през турбото минава ли масло ?!
Минава и освен че смазва и охлажда лагера на турбината.
Колко масло харчи ?
Поздрави.
Re: Теч на маслото !
grinch_sf написа:има ли вероятност да се е спукал само кулера !? а турбиата да е добре !? защото от сервиза момчео каза че питата е пълна с масло! и другия ми глупав въпрос през турбото минава ли масло ?!
Колега има доста теми за кулера,за диагностиката с Боб от дистанция. Както те посъветваха качи колата на канал имийте избършете и огледайте какво си ударил и има или няма поражения. А за кулера : Да има масло имаше цяла тема , маслото в кулера по скоро е от картерни кондензирали газове. А започне ли турбото да лапа масло се усеща много, лапа доста и звука на турбината е еее
. Както те псъветва morfei1 направи си профилактика на цялата смукателна с-ма. Успех.П.П. мое мнение кулер не е добре да се ремонтира (не издържа напъна)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта