става въпрос за температурата на въздуха в колектора по ваг-ком отчита 52-56 градуса, което е много според мен.
има и друго колата ми е 1,9 тди 1Z Венто, има чип (брезел) колата ми не е пушила никога нито преди нито след чипа, днес нямах работа и си сложих спортен филтър(конус) колата започна да пуши. температурата е замерена след като сложих филтъра
Някакви идей, защо е толкова висока темп на въздуха и защо пуши?
П.П. за темп. се съмнявам че филтъра тегли топъл въздух от мотора и кулера не може да го охлади



висока темп. на входящия въздух и много пушеци
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: висока темп. на входящия въздух и много пушеци
racing_team_vidin написа:П.П. за темп. се съмнявам че филтъра тегли топъл въздух от мотора и кулера не може да го охлади
Сам си си отговорил

Re: висока темп. на входящия въздух и много пушеци
Stivi написа:racing_team_vidin написа:П.П. за темп. се съмнявам че филтъра тегли топъл въздух от мотора и кулера не може да го охлади
Сам си си отговорилС този конус освен да бучи малко повече друго няма да направиш така че помисли си дали е оправдано да му правиш изолация,а как се прави тя пише в други теми !

- The_Game
- Мнения: 251
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: ALH 1999
- Местоположение: Ловеч
Re: висока темп. на входящия въздух и много пушеци
Stivi написа:racing_team_vidin написа:П.П. за темп. се съмнявам че филтъра тегли топъл въздух от мотора и кулера не може да го охлади
Много е възможно да е от това, пробвай със панелен

ПС: А колко горе-доло трябва да бъде температурата, шот на мен ми е 48-50 градуса, а съм със стоков филтър
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: висока темп. на входящия въздух и много пушеци
The_Game написа:Stivi написа:racing_team_vidin написа:П.П. за темп. се съмнявам че филтъра тегли топъл въздух от мотора и кулера не може да го охлади
Много е възможно да е от това, пробвай със панелен![]()
ПС: А колко горе-доло трябва да бъде температурата, шот на мен ми е 48-50 градуса, а съм със стоков филтър
малко над околната
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: висока темп. на входящия въздух и много пушеци
проблема с пушеците е решен, разкарах филтъра и си върнах оригиналния.
иначе за да върви що годе нормално колата трябва да се кара в тоя вид
и пак е лагава.



иначе за да върви що годе нормално колата трябва да се кара в тоя вид
и пак е лагава.



- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: висока темп. на входящия въздух и много пушеци
Решението ти би било един термошийлд, за да дърпа само хладен въздух. Тогава има смисъл да си с конусен филтър, но не чак толкова, според мен, за да си заслужава преработката. Карай с панелен спортен. Все пак говорим за ежедневка, нали?
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: висока темп. на входящия въздух и много пушеци
dobrin написа:Решението ти би било един термошийлд, за да дърпа само хладен въздух. Тогава има смисъл да си с конусен филтър, но не чак толкова, според мен, за да си заслужава преработката. Карай с панелен спортен. Все пак говорим за ежедневка, нали?
Точно заради тези думи реших да си върна за сега оригиналния, и ще се поръчва панелен.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: висока темп. на входящия въздух и много пушеци
Това, че е висока температурата на входящия въздух означава ли, че колата ще пуши? При мен има измерена температура 98 гр. на G72(мисля че беше, датчик входящ въздух)като се извади буксата на датчика отчита 105-108 градуса, предполагам поради някакво замасяване на кабелите до ЕКУ-то. Проблем ли ще е да се кара така с нереални стойности на въпросния датчик. Какво ще е тогава количеството гориво и въздух което определя ЕКУ-то на двигателя. Мотора е 1Z, преди време бях пуснал тема за това ама като видях сега темата на колегата реших пак да постна.
Поздрави на всички.
Поздрави на всички.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: висока темп. на входящия въздух и много пушеци
bobitur написа:Това, че е висока температурата на входящия въздух означава ли, че колата ще пуши? При мен има измерена температура 98 гр. на G72(мисля че беше, датчик входящ въздух)като се извади буксата на датчика отчита 105-108 градуса, предполагам поради някакво замасяване на кабелите до ЕКУ-то. Проблем ли ще е да се кара така с нереални стойности на въпросния датчик. Какво ще е тогава количеството гориво и въздух което определя ЕКУ-то на двигателя. Мотора е 1Z, преди време бях пуснал тема за това ама като видях сега темата на колегата реших пак да постна.
Поздрави на всички.
koлкото е по-топъл въздуха- 1-во, че е беден на кислород, и 2-ро се е разширил от темп.
От тея двете следва че компа ти пуска единица гориво за единица въздух, ама тоя въздух като е беден на кислород се получава малко по богата смес и затова пуши.
Въпреки, че тоя датчик за темп. етам за да следи за това нещо

П.П 98 градуса е прекалено много.. определно датчика е

- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: висока темп. на входящия въздух и много пушеци
Значи аз нямам проблем с топъл въздух, а датчика за входящия въздух(пробван с работещ и пак същите стойности) дава грешни данни на компа. Дали ще е проблем да покарам още така(карам вече година така и цяла зима без подгревни свещи- проблем който вече се реши след като се сложи бушон - жабарите го бяха махнали от гнездото му) докато се намери откъде е това замасяване. И има ли нещо общо пушенето на колата във високите над 3000 об. Това ми е въпроса. Колата е с нормален филтър и взима въздух от пред и едва ли темп. на входящия въздух е 98 градуса реално - (зимата е измерено с Ваг). И какво друго е закачено на тоя датчик G72 освен допълнителните подгревни свещи(в антифриза).
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта