Външни карета

Техническа и сервизна информация за Passat
единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Външни карета

Мнениеот единак » Съб 27 юни 2009 16:18


От известно време забелязах, че при завои трака. Четох, ползвах търсачката, питах и реших, че трябва да са външни карета.
До преди малко лежах под колата с идеята да установя поне кое трака и да сменя него. Свалих и двете полуоски. При движение на каретата не се усеща никакъв луфт, като освободих маншона на едното и забързах съчмите не се видя никъде на има нарушена циментация, нито се виждаше нещо нередно. На дясното само се усеща едно особено притракване, едва забележимо, когато дърпам-бутам по оста на полуоската.
Как да разбера има ли им въобще нещо, какво да гледам и какво да пипам?
Направи ми впечатление, че там където се завиват вътрешните на самата СК има доста сериозен луфт, направо си чука. Бях пуснал преди една тема за това, но ме успокоиха, че този луфт бил нормален. Ама много бе.
Освен това установих откъде ми се губи хидр. течност/съвсем по малко/ - миниатюрна дупчица в десния ръкав на хирд. рейка - сменя ли се само маншона?
Ще съм много благодарен на съвети и мнения.




Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: Външни карета

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 27 юни 2009 21:57


Имаш ЛС,колко до рейката там не съм ти казал ,но тук казвам,с маншон нема си решиш проблема ,най-вероятно ще требе да се рециклира както казваме тук(да се носи у МЕЙ-то за София)или просто казано да си смениш семерингите и уплътненията и пак да натъпчеш с грес накрайниците :deal ,аре със здраве 8)


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Външни карета

Мнениеот единак » Нед 28 юни 2009 15:39


Одисеята продължава.
Днес пак вадих полуоските. Този път свалих външните карета. Изчистих ги внимателно. Упс, жена ми ги изчисти. На двете снимки се вижда какво е положението. Нищо разбито, нищо нарушено, с изключение на онова миниатюрно местенце, на което има язвичка/на горната снимка/ и онези вдлъбнатинки /на долната снимка/.
Гресирах ги добре и им размених местата.
Доволно се качих в колата и...пак тракат.

Задавам си следните въпроси:

1. Какви трябва да са пораженията по повърхностите за да трака едно каре.

2. Дали не трака нещо друго и какво може да е то

Помощ.

P1020313.JPG

P1020315.JPG


Потребителски аватар
dany75
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 01 апр 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Външни карета

Мнениеот dany75 » Нед 28 юни 2009 17:50


на моя пасат ми тракат и двете карета като завивам, така си го докарах преди 2 години и до ден днешен съм с тях. съветвам те ако си ги сменяваш да не са нови от магазин, защото са менте и ще те оставят на някой завой. най добре от ударен пасат, втора употреба,или директно от германия да ти донесът. мойе да си ги поръчаш от този сайт на промоция http://www.atp-autoteile.de/


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Външни карета

Мнениеот Danny boy » Нед 28 юни 2009 21:22


dany75 написа:на моя пасат ми тракат и двете карета като завивам, така си го докарах преди 2 години и до ден днешен съм с тях. съветвам те ако си ги сменяваш да не са нови от магазин, защото са менте и ще те оставят на някой завой. най добре от ударен пасат, втора употреба,или директно от германия да ти донесът. мойе да си ги поръчаш от този сайт на промоция http://www.atp-autoteile.de/

Ти колега като даваш такива съвети ,мислиш ли??
1.Откъде си убеден че карето втора ръка е читаво и оригинално??
2.Откъде си сигурен че всичко което се продава е менте?

На колегата дето страда от каретата ще помогна:
Ако си решил да ги сменяш търсиш марката GKN Спидан,нови разбира се.
Иначе и моите си тракат вече 5години,няма се спичаш толкова нищо страшно не е,просто при завой съчмите започват да работят върху друга контактна повърхност ипрехода между утъпканото им легълце и новата позиция се характеризира с това тропане/все пак има големи усилия/.


Потребителски аватар
ВидиМС
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 27 май 2008 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Външни карета

Мнениеот ВидиМС » Нед 28 юни 2009 22:32


Дани Бой от такова няма страшно преди няколко години(тогава имах кадет)се наложи да дърпаме Пасата на кръстника от Пампорово до Чепеларе и там в една вода до коленете да сменям каре на тъмно!!!!
Колегата с проблема да си реши какви и да ги смени.Аз така мисля .


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Външни карета

Мнениеот vaskoto1 » Нед 28 юни 2009 22:39


следваща стъпка-същата операция, само че с вътрешните карета.
това, което лично аз виждам на снимката не ми казва "разбито каре"... :roll:


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Външни карета

Мнениеот единак » Нед 28 юни 2009 22:52


И аз така си мислех, ама на... послушах жената, че ми беше асистент механик.
Обаче защо ще тракат на завои, ако са вътрешни?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта