От известно време забелязах, че при завои трака. Четох, ползвах търсачката, питах и реших, че трябва да са външни карета.
До преди малко лежах под колата с идеята да установя поне кое трака и да сменя него. Свалих и двете полуоски. При движение на каретата не се усеща никакъв луфт, като освободих маншона на едното и забързах съчмите не се видя никъде на има нарушена циментация, нито се виждаше нещо нередно. На дясното само се усеща едно особено притракване, едва забележимо, когато дърпам-бутам по оста на полуоската.
Как да разбера има ли им въобще нещо, какво да гледам и какво да пипам?
Направи ми впечатление, че там където се завиват вътрешните на самата СК има доста сериозен луфт, направо си чука. Бях пуснал преди една тема за това, но ме успокоиха, че този луфт бил нормален. Ама много бе.
Освен това установих откъде ми се губи хидр. течност/съвсем по малко/ - миниатюрна дупчица в десния ръкав на хирд. рейка - сменя ли се само маншона?
Ще съм много благодарен на съвети и мнения.



Външни карета
- MITKO_DVD
- Мнения: 6383
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Re: Външни карета
Имаш ЛС,колко до рейката там не съм ти казал ,но тук казвам,с маншон нема си решиш проблема ,най-вероятно ще требе да се рециклира както казваме тук(да се носи у МЕЙ-то за София)или просто казано да си смениш семерингите и уплътненията и пак да натъпчеш с грес накрайниците
,аре със здраве 


Re: Външни карета
Одисеята продължава.
Днес пак вадих полуоските. Този път свалих външните карета. Изчистих ги внимателно. Упс, жена ми ги изчисти. На двете снимки се вижда какво е положението. Нищо разбито, нищо нарушено, с изключение на онова миниатюрно местенце, на което има язвичка/на горната снимка/ и онези вдлъбнатинки /на долната снимка/.
Гресирах ги добре и им размених местата.
Доволно се качих в колата и...пак тракат.
Задавам си следните въпроси:
1. Какви трябва да са пораженията по повърхностите за да трака едно каре.
2. Дали не трака нещо друго и какво може да е то
Помощ.
Днес пак вадих полуоските. Този път свалих външните карета. Изчистих ги внимателно. Упс, жена ми ги изчисти. На двете снимки се вижда какво е положението. Нищо разбито, нищо нарушено, с изключение на онова миниатюрно местенце, на което има язвичка/на горната снимка/ и онези вдлъбнатинки /на долната снимка/.
Гресирах ги добре и им размених местата.
Доволно се качих в колата и...пак тракат.
Задавам си следните въпроси:
1. Какви трябва да са пораженията по повърхностите за да трака едно каре.
2. Дали не трака нещо друго и какво може да е то
Помощ.
- dany75
- Мнения: 45
- Регистриран на: Нед 01 апр 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Външни карета
на моя пасат ми тракат и двете карета като завивам, така си го докарах преди 2 години и до ден днешен съм с тях. съветвам те ако си ги сменяваш да не са нови от магазин, защото са менте и ще те оставят на някой завой. най добре от ударен пасат, втора употреба,или директно от германия да ти донесът. мойе да си ги поръчаш от този сайт на промоция http://www.atp-autoteile.de/
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Външни карета
dany75 написа:на моя пасат ми тракат и двете карета като завивам, така си го докарах преди 2 години и до ден днешен съм с тях. съветвам те ако си ги сменяваш да не са нови от магазин, защото са менте и ще те оставят на някой завой. най добре от ударен пасат, втора употреба,или директно от германия да ти донесът. мойе да си ги поръчаш от този сайт на промоция http://www.atp-autoteile.de/
Ти колега като даваш такива съвети ,мислиш ли??
1.Откъде си убеден че карето втора ръка е читаво и оригинално??
2.Откъде си сигурен че всичко което се продава е менте?
На колегата дето страда от каретата ще помогна:
Ако си решил да ги сменяш търсиш марката GKN Спидан,нови разбира се.
Иначе и моите си тракат вече 5години,няма се спичаш толкова нищо страшно не е,просто при завой съчмите започват да работят върху друга контактна повърхност ипрехода между утъпканото им легълце и новата позиция се характеризира с това тропане/все пак има големи усилия/.
Re: Външни карета
Дани Бой от такова няма страшно преди няколко години(тогава имах кадет)се наложи да дърпаме Пасата на кръстника от Пампорово до Чепеларе и там в една вода до коленете да сменям каре на тъмно!!!!
Колегата с проблема да си реши какви и да ги смени.Аз така мисля .
Колегата с проблема да си реши какви и да ги смени.Аз така мисля .
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Външни карета
следваща стъпка-същата операция, само че с вътрешните карета.
това, което лично аз виждам на снимката не ми казва "разбито каре"...
това, което лично аз виждам на снимката не ми казва "разбито каре"...

Re: Външни карета
И аз така си мислех, ама на... послушах жената, че ми беше асистент механик.
Обаче защо ще тракат на завои, ако са вътрешни?
Обаче защо ще тракат на завои, ако са вътрешни?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта