Ситуацията е следната
имам перфектна глава от КР
Имам блок КР 2-ри ремонт със счупено бутало и има леко ръбче от горния компрес. сегмент.
Имам и блок от 8В с перфектен хонинг без грам ръбче пак 2-ри ремонт.
Понеже ще купувам нови бутала ми се иска да ги сложа в 8В блока.
Притесняват ме картерните газове. Където излизат на КР-а на 8В блока има бенз помпа. А на кр-а даже има 2 отвора на блока. Дали не може да затапя отвора и да се пробие капака на клапаните и да се навари щуцер като на 8волтовите моторетки?
Пръскалките под буталата от КР-ския блок може ли директно да се преместят на другия, който предполагам няма в момента, трябва да погледна.
А другия вариант е КР-ския блок да се пилне за 82,5 бутала. Или пък да се набият ризи и да си е със стандартни бутала 81мм? Кой вариант е най-добър? Каква е цената да се набият ризи?



Блок от 8В с 16В глава
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Re: Блок от 8В с 16В глава
Бих ти препоръчал да си купиш вместо нови бутала (800++ лева), да си вземеш цял двигател АБФ или поне цяло читаво долнище със всичко вътре. Чуй се с колегата Лета Джанта - 0886440274, той има голяма VW морга и може да ти намери читави неща. Ако вземеш цял мотор с инсталацията, няма да струва повече от 1000 лева, а ще караш истинско нещо, не някаква самоделка, в която няма да си сигурен дали няма да те остави някъде по пътищата...
А твоята перфектна глава за КР, ако е оборудвана, спокойно и взимаш 300 лева
А твоята перфектна глава за КР, ако е оборудвана, спокойно и взимаш 300 лева

Re: Блок от 8В с 16В глава
Главата е от КР 91-ва година, напълно обурудвана, никога не е шлайфана итн
Буталата няма да ги купувам оригинални ами от завод дружба бутала+сегменти+буталните болтове = 230лв
проучих и се оказаха много добри бутала, и на турбо кенефи са ги слагали и държат
Искам този мотор да си го реставрирам, не искам да взимам друг

Буталата няма да ги купувам оригинални ами от завод дружба бутала+сегменти+буталните болтове = 230лв


Искам този мотор да си го реставрирам, не искам да взимам друг

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Блок от 8В с 16В глава
трябва да направиш отвор на твоя 8в блок за картерната вентилация и да се разпробият местата за пръскалките точно където минават маслените магистрали
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Блок от 8В с 16В глава
Не се занимавай с глупости защото имаш под 50% щанс да го направиш като хората. На фреза трябва първо да се челоса мястото където ще ляга пръскалката и едва тогава се дупчи пак с фреза. после резба се навива ама се прави със спец. мечик защото отвора е много плитък а отделно на това говорим за корав чугун в който да счупиш инструмента не е никак трудно. Намери си един стар блок от КР или ПЛ...разтържи си го и си набутай в него въпросните бутала. Мерака си е мерак, но разума е друго нещо.
РАСО
РАСО
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Блок от 8В с 16В глава
Принципно не съм много навътре в тая материя, но ако само пръскалките са ти проблем - има 8V блокове със пръскалки, има и със дупки за пръскалки, затапени - избиваш тапите и си готов, ама има и без....ама като гледам каква ти става цифрата за проекта, наистина няма сми....вземи си абф, една ревизия на основните неща и си във филма 

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Блок от 8В с 16В глава
За 8в блокове с пръскалки за г60 се сещам.Кои кодове са тези с тапите?Имат ли резби вътре под тях защото ако трябва да навиваш,Пацо си каза с какво ще се сблъска колегата.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Блок от 8В с 16В глава
Ако ще караш двигателя атмосферен изобщо не ги мисли тези пръскалки - ще стане и без тях 
Някой тунери на Запад дори умишлено ги запушват при позасилени атмосферни мотори - с цел осигуряване по-добро налягане на маслото...разбира се единия и другия вариант си имат плюсове и минуси...

Някой тунери на Запад дори умишлено ги запушват при позасилени атмосферни мотори - с цел осигуряване по-добро налягане на маслото...разбира се единия и другия вариант си имат плюсове и минуси...

- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Блок от 8В с 16В глава
Направи си щуцер за подкартерно налягане на мястото на бенз помпа,по-лесно е.Ако разпробиваш капака,гледай да е срещу пета,иначе ще пилее много масло!А пръскалките не ги мисли ако няма да турбинираш.Аз лично съм ги заварил,задължително ако слагаш само нови,но и те могат да ти съкратят живота,две да се прецакат и мотора ти е хлопнал!
- golf_mania_jambol
- Мнения: 802
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Блок от 8В с 16В глава
колега даваи смело ще стане правено е хиляди пъти,имам приятел на 1,6 сложи главата от кр,за по малко от ден
имаш ли желание няма пречки



имаш ли желание няма пречки
- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Блок от 8В с 16В глава
и според мен пръскалките не са проблем за атмосврка
но ако са еднакви като цена най добре сложи бутала 82.5 или по големи аз си бях сложил 84мм
но ако са еднакви като цена най добре сложи бутала 82.5 или по големи аз си бях сложил 84мм
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Блок от 8В с 16В глава
GOLF 2 GTI16v написа:...аз си бях сложил 84мм...
Какво се случи, сподели ако не е тайна

- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Блок от 8В с 16В глава
NovobranecGT написа:GOLF 2 GTI16v написа:...аз си бях сложил 84мм...
Какво се случи, сподели ако не е тайна
еми като начало не случих на добри бутала ползвах бутала от ланчия но разтоянието от буталния болт до челото е по голямо и трябваше да се стържат след което челото отслабваше мног и ги сменях по често от колкото ходех до бензиностанцията



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта