


Решение на проблема с Механичния боклук(инжекцион), много е
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- djvargala
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 21 юни 2009 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Решение на проблема с Механичния боклук(инжекцион), много е
loldev.gif РАЗГЛОБЯВАНЕ: 1-Искубвате цялата механична инжекция,заедно с колектора ,2-Взимате 1 кашон и събирате всичко в него,3-И в най близката кофа за боклук го исхвърляте. gut.gif 4-С резачки изрязвате всички кабели за инжекциона. icon_idea.gif СГЛОБЯВАНЕ: 1-си намирате колектор от карбураторно ауди,2-карбуратор от (ВАЗ 2108)-Лада Самара става идялно(може и от ауди) 3сменяте жилото за газта,и слагате за смукач. Вече няма да ГАСНЕ И ГЛЪХНЕ и си върви Идеално!
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Решение на проблема с Механичния боклук(инжекцион), много е
Като не знаеш как да го оправиш най лесно е да изхвърлиш инжекциона. Ако се поддържа правилно и се кара САМО с бензин гаранция издържа повече време и от електронните инжекциони.
- Bobcho_82
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: GU+
- Местоположение: София
Re: Решение на проблема с Механичния боклук(инжекцион), много е
Сега остава да кажеш че го караш и с оригиналната бензинова помпа 

- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: Решение на проблема с Механичния боклук(инжекцион), много е
Съмнявам се че изобщо работи на бензин...
- Fripon_X
- Мнения: 534
- Регистриран на: Пон 05 мар 2007 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Решение на проблема с Механичния боклук(инжекцион), много е
Тоя вече според мен не кара ФВ. Можеби вече кара я лада може и москвич а в най добрия случай кара колекторите на някое Ауди (нямам нищо против марката Ауди да поясня). Ама човек или караш кола или караш бегачка. Ама да се върнеш 20 години назад и да си припомниш стария дръгел на бащати като лада там нещо си или четириочка жигули няли се сещаш.




- JoRko_TaiSanA
- Мнения: 93
- Регистриран на: Съб 31 яну 2009 3:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Решение на проблема с Механичния боклук(инжекцион), много е
1 Голямо браво от мен колега. За останалите разбирачи мога да кажя само едно Вие като имате парици да карате на бензин не всички имат.Коще и 100 години да се връща назад важното е че няма проблеми
Няма да се учудя ако му е паднал и разхода с карба, но нека за това да каже колегата.

Няма да се учудя ако му е паднал и разхода с карба, но нека за това да каже колегата.
- Fripon_X
- Мнения: 534
- Регистриран на: Пон 05 мар 2007 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Решение на проблема с Механичния боклук(инжекцион), много е
Колега кой ти е казал че имаме кинти. Аз ако имах нямаше да карам Г2 нали се сещаш а Г5 или в най добрия случай Г6. Просто това да нарича механичния инжекцион боклук е малко как да кажа не обидно а нелепо. Като човека разбира от карбуратори да си направи и ферарито с карбуратори. Не че аз разбирам от инжекционни но поне знам горе долу какво представлява тази система знам как да се грижа за нея а и знам към кой да се обърна. Ако ще карам кола то поне тази кола да си е така както си е произведена или поне основното.
- JoRko_TaiSanA
- Мнения: 93
- Регистриран на: Съб 31 яну 2009 3:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Решение на проблема с Механичния боклук(инжекцион), много е
Fripon_X написа:Колега кой ти е казал че имаме кинти. Аз ако имах нямаше да карам Г2 нали се сещаш а Г5 или в най добрия случай Г6. Просто това да нарича механичния инжекцион боклук е малко как да кажа не обидно а нелепо. Като човека разбира от карбуратори да си направи и ферарито с карбуратори. Не че аз разбирам от инжекционни но поне знам горе долу какво представлява тази система знам как да се грижа за нея а и знам към кой да се обърна. Ако ще карам кола то поне тази кола да си е така както си е произведена или поне основното.
Ми приеми го като тунинг тогава

- Fripon_X
- Мнения: 534
- Регистриран на: Пон 05 мар 2007 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Решение на проблема с Механичния боклук(инжекцион), много е
Замисли се какво е тунинга. Аз го разбирам като подобряване на вървежа на една кола или на визията. А това немога да го разбера като тунинг защото е само колкото да продължи да се движи колата а не да ускорява по добре.
- JoRko_TaiSanA
- Мнения: 93
- Регистриран на: Съб 31 яну 2009 3:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Решение на проблема с Механичния боклук(инжекцион), много е
Fripon_X написа:Замисли се какво е тунинга. Аз го разбирам като подобряване на вървежа на една кола или на визията. А това немога да го разбера като тунинг защото е само колкото да продължи да се движи колата а не да ускорява по добре.
Нито знаеш дали ускорява по-добре нито пак дали върви повече таи че не виждам никакъв проблем



- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Решение на проблема с Механичния боклук(инжекцион), много е
Хаха по скоро антитунинг
Изобщо тоя инжекцион ако е здрав и е каран на бензин изобщо как сравняваш вървежа с РУСКИ карбуратор? Тоя инжекцион който колегата е сменил с карб 100 процента си е заминал в русия от газ и т.н.
Изобщо тоя инжекцион ако е здрав и е каран на бензин изобщо как сравняваш вървежа с РУСКИ карбуратор? Тоя инжекцион който колегата е сменил с карб 100 процента си е заминал в русия от газ и т.н.
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Решение на проблема с Механичния боклук(инжекцион), много е
като са толкова хубави механичните инжекции, защо мислиш има толкова много теми, толкова много писано как се ремонтират????? защото са много добри ли? били са преди 20 години.... сещам се за една тема в ауди форума" ГАСНЕ И ГЛЪХНЕ", поне 10 страници е това за какво говори? Замислете се върху това..!!! Както и ще цитирам един колега в една от многото теми за механичната инжекция : " Добре дошъл в клуба на чакащите потенциометър!" Иначе потенциометъра , както цялата инжекция си е изкарал 20 години, доста повече от колкото е предвидено! Но ! има едно голямо"НО!"- като цяло си е отживелица , просто не става повече, вече всеки кара на газ, затворената клапа си прави проблем, трябва си баланс за мембраната на изпарителя,налягането в главата спада изменя положението на потенциометъра,(които вече е износен и трудно се намира), ако случайно "гръмне", после трябва пак регулировка на положението, абе ужас е.... и между другото К-jetronica по-бива за газ ,няма електроника айде за него може да кажа "горе-долу става" , ама да ми хвалите КЕ-Jetronica - просто не става....а и като е толкова хубав защо много карате с откачен потенциометър???? аз знам- вече не "ГЛЪХНЕ И ГАСНЕ" , ама не си е работа... а между другото поглеждали ли сте втората клапа на мех. инцекция колко е голяма???? и на оригиналните карбове на ауди??? ладовия е с доста по-големи от на оригиналния , така няма да спъне толкова пълненето на мотора...все пак не е предвиден за малки дросели... виж като го запродава може да си сложи оригинален карб. и да стане по-прилично...
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Решение на проблема с Механичния боклук(инжекцион), много е
Баце явно не си виждал как върви читава механична инжекция която да работи и да е поддържана като хората ако искаш ела на месечната среща ще ти покажа такава и то в пасат б3 8клапана.
Какво намекваш с това всеки кара на газ вече - ДА аз карам на газ също но жигулата ми,не искам да си съсипвам другата кола която работи като часовник на бензин. На колата от завода изрично пише Unleaded fuel only!
Какво намекваш с това всеки кара на газ вече - ДА аз карам на газ също но жигулата ми,не искам да си съсипвам другата кола която работи като часовник на бензин. На колата от завода изрично пише Unleaded fuel only!
Re: Решение на проблема с Механичния боклук(инжекцион), много е
Само да не засягате темата за "РУСКИТЕ" неща, защотооооо ако се сравнят тези гаражни жигулки с някой коли, които са Уж запазени по автокъщите се сещате коя кола ще е по-добра..независимо от това, че са демоде и така нататък..Руските машини са се доказали многократно и не трябва да се обиждат според мене...
- JoRko_TaiSanA
- Мнения: 93
- Регистриран на: Съб 31 яну 2009 3:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Решение на проблема с Механичния боклук(инжекцион), много е
Stenly написа:Баце явно не си виждал как върви читава механична инжекция която да работи и да е поддържана като хората ако искаш ела на месечната среща ще ти покажа такава и то в пасат б3 8клапана.
Какво намекваш с това всеки кара на газ вече - ДА аз карам на газ също но жигулата ми,не искам да си съсипвам другата кола която работи като часовник на бензин. На колата от завода изрично пише Unleaded fuel only!
Ми че какво БЕ жигулата да не би да пише някаде, че може да се кара на гас? Но върви с пати по-малко проблеми.
[quote="Stenly"] Баце явно не си виждал как върви читава механична инжекция която да работи и да е поддържана То всяко нещо като е добре поддържано ще върви без грешка

Какво упреквате човека не мога да ви разбера?Той ако има пари да кара на бензин предполагам,че няма и да кара този кола

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта