Проблем с поставяне на нова аудио система на VW POLO '92
Проблем с поставяне на нова аудио система на VW POLO '92
Здравейте , преди няколко дена си купих чисто нова аудио система ЕЛИТ. Погледнах една схема за свързване на кабелите и тръгна. Зарадвах се и го поставих всичко ОК. Но после се оказа, че системата върви, когато ключа е на средата (малко преди да иде на контакт)  
 .Писах в гугъл на англ. и се оказа, че и други хора го имат проблем и говорят нещо за стартера, но нищо конкретно. Не мисля, че проблема е в системата... Ако можете да ме посъветвате нещо... понеже нали сте VW клуб  
 . Благодаря предварително.
			
									
									- radotom
 - Модератор

 - Мнения: 19726
 - Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
 - Автомобил: Passat B6
 - Двигател: CBBB
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: Проблем с поставяне на нова аудио система на VW POLO '92
Понеже нали сме VW клуб- ще те посъветваме, няма начин 
Аз лично, не само на VW, ами и на Трабанта си преди въобще не се занимавах да връзвам захранването след контактния ключ, а си изтеглих 2 дебели проводника (червен и син) по 4мм2 и си ги вързах директно на акумулатора
 Разбира се- през предпазител!
По този начин музиката ми си работи винаги, не само когато съм на контакт, а и има най-малки загуби в захранващото напрежение=> най-малко загуби на мощност и най-малко изкривявания в ниските (не бълбука, като думне баса!)
Единствения недостатък е, че ако го забравя да свири през ноща- на другия ден може и да не запаля, но си мисля, че аз забравя ли го- все ще се намерят 'добри' хора, дето джама ще счупят, ама ще го махнат, че да не 'аби акумулатора
 
И преди да съм забравил- Добре дошъл!
			
									
										
						Аз лично, не само на VW, ами и на Трабанта си преди въобще не се занимавах да връзвам захранването след контактния ключ, а си изтеглих 2 дебели проводника (червен и син) по 4мм2 и си ги вързах директно на акумулатора
По този начин музиката ми си работи винаги, не само когато съм на контакт, а и има най-малки загуби в захранващото напрежение=> най-малко загуби на мощност и най-малко изкривявания в ниските (не бълбука, като думне баса!)
Единствения недостатък е, че ако го забравя да свири през ноща- на другия ден може и да не запаля, но си мисля, че аз забравя ли го- все ще се намерят 'добри' хора, дето джама ще счупят, ама ще го махнат, че да не 'аби акумулатора
 И преди да съм забравил- Добре дошъл!

Re: Проблем с поставяне на нова аудио система на VW POLO '92
Благодаря за съвета. Само да попитам има ли смисълл да слагам бушони, като радиото си има на червения и жълтия кабел ... ?
			
									
										
						- Winner25
 - Мнения: 7339
 - Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
 - Автомобил: VW Passat B4 B6
 - Двигател: ABS BKC
 - Местоположение: Казанлък
 
Re: Проблем с поставяне на нова аудио система на VW POLO '92
Аз не разбирам какъв е проблема 
 
И при мен е така и това си е нормално. И така си ми харесва защото си държа радиото постоянно пуснато и като врътна ключа тръгва
 
Ако искаш да работи постоянно - там където е вързан червения кабел вързваш и жълтия
 
Само че има един проблем - кабела с постоянен + в повечето случаи е доста тънък, затова по добре е да действаш както те е посъветвал radotom
			
									
										
						И при мен е така и това си е нормално. И така си ми харесва защото си държа радиото постоянно пуснато и като врътна ключа тръгва
Ако искаш да работи постоянно - там където е вързан червения кабел вързваш и жълтия
Само че има един проблем - кабела с постоянен + в повечето случаи е доста тънък, затова по добре е да действаш както те е посъветвал radotom
Re: Проблем с поставяне на нова аудио система на VW POLO '92
radotom написа:Понеже нали сме VW клуб- ще те посъветваме, няма начин
Аз лично, не само на VW, ами и на Трабанта си преди въобще не се занимавах да връзвам захранването след контактния ключ, а си изтеглих 2 дебели проводника (червен и син) по 4мм2 и си ги вързах директно на акумулатораРазбира се- през предпазител!
По този начин музиката ми си работи винаги, не само когато съм на контакт, а и има най-малки загуби в захранващото напрежение=> най-малко загуби на мощност и най-малко изкривявания в ниските (не бълбука, като думне баса!)
Кабела, който минава през таралежката въобще не оказва влияние на това как ще свири радиото и дали ще има недостиг на ток! Може и с 0,25mm^2 да се върже, въпроса е другия кабел по възможност да се свърже към акумулатора с кабел поне 2mm^2. Директното свързване не го препоръчвам на абсолютно никой! Едно на ръка, че може да се забрави цял ден/нощ, но през зимата ако не се пали няколко дни колата е същото положение. Крайното стъпало работи винаги и тока му на покой в повечето случаи е около 150-200mА
- milmar
 - Мнения: 4935
 - Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
 - Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
 - Двигател: 1Z and CBDC
 - Местоположение: Русе
 
Re: Проблем с поставяне на нова аудио система на VW POLO '92
n1ks0n написа:Благодаря за съвета. Само да попитам има ли смисълл да слагам бушони, като радиото си има на червения и жълтия кабел ... ?
Ако "теглиш" жици директно от акумулатора има , ама много важен
 .- polturgais
 - Мнения: 117
 - Регистриран на: Пон 06 авг 2007 18:02
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Re: Проблем с поставяне на нова аудио система на VW POLO '92
колеги не виждам проблем да си го свърже и към стандартното си окабеляване на колата защо трябва да е толкова сложно с това се занимавам и на моята кола е свързано така няма загуба на ток  не премигва и сд-то жултия от сд плеяра и червения към плюса на колата
			
									
										
						Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта
			   