parabadabal написа:И моята е АЕК, но решението което съм намерил е да се кара малко по-бавно, пък и по междуградските пътища където най-много караме нормалната скорост е 100-120 км/ч, ако карам с повече почват само да ми пречат другите. Така че за преди месеци започнах да се уча да карам нормално. Слагайте си хубава музика в колите, пускайте климатика и карайте така че да ви е кеф
Хе-хе,нормална била..,що не го обясниш на катаджията..Та щом си започнал да се учиш-един безплатен бонус-нормалната скорост по тия пътища е 90км/ч


А към колегата с скоростната кутия:по-скоро предавката на диференциала да мисли как да промени-нали се сещате на старите Жиги колко диференциала имаше.Защото не става със смяна на 1 зъбно колело,ами и това което работи съвместно с него...абе да не се наложи да прережда цялата кутия,та затова давам тая идея.Сега някой който е цепил скорости да потвърди или отхвърли (аргументирано)идеята
И друга "простотия" се сещам-може би най-лесното-сложи по-"високи" гуми,километража няма да е верен,но има калкулатори и ще отчетеш грешката.
Само ми се струва ,че след тези промени колата няма да има необходимата мощност да поддържа тези скорости,има си параметър ХХХ KW/XXX RPM,т.е. паднат ли оборотите-респективно пада мощността,за АЕК трябва да беше 74KW/5800 RPM