



Сваляне на таван на Венто
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- lou
- Мнения: 907
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: BMR TDI
- Местоположение: Шумен
Сваляне на таван на Венто
Колеги понеже имам скъсано жило на шибидаха трябва да сваля тавана, но как ? Ако някой го е свалял моля да ми разясни как става 

Последна промяна от lou на Пон 03 авг 2009 20:21, променено общо 1 път.
Re: Сваляне на таван на Голф3/Венто
предполагам че първо трябва да свалиуш декоратижните пластмаси и тогава вече да мислив за кората пожелавам ти успех колега дано о стане както аз мисля 

Re: Сваляне на таван на Голф3/Венто
Прегледай тази тема, може да намериш отговор на твоя проблем:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=23364
- m2595
- Мнения: 1027
- Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
- Автомобил: Mercedes W124 250D
- Двигател: OM602
- Местоположение: Провадия
Re: Сваляне на таван на Голф3/Венто
Сваляш пластмасовите кори(тези белите-около коланите, в/у предната греда и над багажника), сенниците, ръкохватките и плафона, след това отваряш 3-тата(5-тата)врата и издърпваш тавана назад към теб. Това е! 
П.П: Това е за Голф без шибедах(изпробвано от мен)-предполагам за коли с шибедах е същото само дето трябва да се свали кората на шибедаха.

П.П: Това е за Голф без шибедах(изпробвано от мен)-предполагам за коли с шибедах е същото само дето трябва да се свали кората на шибедаха.
- lou
- Мнения: 907
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: BMR TDI
- Местоположение: Шумен
Re: Сваляне на таван на Голф3/Венто
m2595 написа:Сваляш пластмасовите кори(тези белите-около коланите, в/у предната греда и над багажника), сенниците, ръкохватките и плафона, след това отваряш 3-тата(5-тата)врата и издърпваш тавана назад към теб. Това е!
П.П: Това е за Голф без шибедах(изпробвано от мен)-предполагам за коли с шибедах е същото само дето трябва да се свали кората на шибедаха.
Точно това че нямам 3/5 врата.. малко те излъгах за колата съжелявам.Колата е Венто
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Сваляне на таван на Венто
седалката предната максимално напред и внимателно трябва да излезе през задната врата по избор
- m2595
- Мнения: 1027
- Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
- Автомобил: Mercedes W124 250D
- Двигател: OM602
- Местоположение: Провадия
Re: Сваляне на таван на Голф3/Венто
lou написа:Точно това че нямам 3/5 врата.. малко те излъгах за колата съжелявам.Колата е Венто
Сори


- lou
- Мнения: 907
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: BMR TDI
- Местоположение: Шумен
Re: Сваляне на таван на Венто
Мерси колега ще го пробвам 

- VR666
- Мнения: 325
- Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: Ботевград
Re: Сваляне на таван на Венто
Добре дошъл в клуба на скъсаните леви водачи.
Моя таван е свален и докато не си оправя люка няма качване.
Тавана като го освободиш по ъглите от пластмасите, сенниците, дръжките,
плафона сам си пада надолу. Задължително се тръгва от тази пластмаса дето
са коланите, че под нея има две винтчета за предната и задната
пластмаса.
За люка първо е хубаво да се свали стъклото и моторчето
за да не тежът и след това с 10-те винтчета...

Моя таван е свален и докато не си оправя люка няма качване.
Тавана като го освободиш по ъглите от пластмасите, сенниците, дръжките,
плафона сам си пада надолу. Задължително се тръгва от тази пластмаса дето
са коланите, че под нея има две винтчета за предната и задната
пластмаса.
За люка първо е хубаво да се свали стъклото и моторчето
за да не тежът и след това с 10-те винтчета...
- lou
- Мнения: 907
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: BMR TDI
- Местоположение: Шумен
Re: Сваляне на таван на Венто
VR666 написа:Добре дошъл в клуба на скъсаните леви водачи.![]()
Моя таван е свален и докато не си оправя люка няма качване.
Тавана като го освободиш по ъглите от пластмасите, сенниците, дръжките,
плафона сам си пада надолу. Задължително се тръгва от тази пластмаса дето
са коланите, че под нея има две винтчета за предната и задната
пластмаса.
За люка първо е хубаво да се свали стъклото и моторчето
за да не тежът и след това с 10-те винтчета...
Как позна че е левия

- VR666
- Мнения: 325
- Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: Ботевград
Re: Сваляне на таван на Венто
Като движиш назад виж коя страна се прибира и коя
стои неподвижно.
Пък и назад се изтегля една декоративна част (от ляво и отдясно),
която открива достъп до винтчетата на стъклото и тогава се вижда
кое се движи и кое не.

стои неподвижно.
Пък и назад се изтегля една декоративна част (от ляво и отдясно),
която открива достъп до винтчетата на стъклото и тогава се вижда
кое се движи и кое не.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта