Под задната седалка двете букси са като на CD-плеър така наречената евро букса и една по голяма със силовата инсталация. Комфорта на пасата е доста интелигентен само се разхождаш по бутоните и ти сваля стъклата в такава последователност в каквато си натиснал копчетата. Всичките стъкла имат auto-down за съжаление само на шофьорското има auto-up и то само на контакт. Комфорта на пасата НЕ вдига заедно стъклата поредността е: задно дясно, задно ляво,предно дясно и последно на шофьора.Това е единственият минус. Друго когато се отвори шофьорската врата и не е на контакт стъклата работят( до затваряне на вратата). Когато е карана колата и се спре някъде за престой ако не се отвори шофьорската врата до 60мин (шофьора стои във автомобила) стъклата работят.И може би най-умното решение на немските инженери когато акумулатора падне на 10,5V независимо от командите които се подват ( примерно надолу за сваляне на някое стъкло) комфорта ги вдига за да не останат свалени поради паднал акумулатор

Петър Петров написа:Колега proxy при мен не знам къде е, но със сигурност под задните седалки няма нищо!!!
Колега ти за кой пасат говориш? Това което съм написал е за В3
А ето това е В3

Още нещо ако си със В3 от Италия и само със 2бр. ел стъкла във 99% от случаите са афтърмаркет и си потенциално запален

Върви при някой дет разбира да оправи ръцете на талянеца докато не е станала беля.Тея идиоти незнаят какво е реле.Копчетата са силови
И инсталацията обикновенно е насипана със лопатата.
п.п.при В4 е като при Голф 3 във всяка врата комфорт модул
