Здравейте колеги имам някалко въпроса за рейката на моя Пасат В3 седан RP мотор.
От извесно време когато карам и минавам през неравности,кръпки на пътното платно и малки дупки се чува едно специфично потропване някъде отдясно. Преди няколко седмици съм сменил тампони на макферсона, тампони на носачите, на стабилизиращата щанга и биалетки. След нов обстоен преглед се установи, че причината е рейката. Човека който я гледа ми каза, че никъде не е текла течност и беше категоричен, че всичко е "бетон" по предницата и това почукване е от рейката. Та в тази връзка преди да започна с ремонта имам няколко въпроса:
1. Опасно ли е да карам така още известно време.
2.Струва ли си да я рециклирам или направо да не си потърся механична рейка - така поне си решавам проблема с този възел на 90%
3. Евентуално да кажете оринтировъчни цени за рециклиране на старата и цена за механична рейка-втора употреба.
Ще съм благодарен за Вашите съвети.
Питане за рейкта на Пасат В3
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Питане за рейкта на Пасат В3
Много рейки много нещо
в ТУ-София най-тежкото рециклиране е 250 лева, ако е необходимо да се сменят накрайници... там вече отиваме май на кажи речи 80 лева на бройка (накрайници на рейката не тези който се закачат за... шенкела май се казва), ако гребена на рейката е заминал... тогава трябва да се подмени с... предполагам само гребен няма нов, така че втора употреба. Ако ти трябват координати на лична. Също така ако
ще откриеш още доста теми по въпроса с рейките.
Късмет!


Късмет!
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Питане за рейкта на Пасат В3
Колега, нищо не пишеш за дългите накрайници дето се захващат в рейката, при мен като го взех папи беше същото положение.
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Съб 29 сеп 2007 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Питане за рейкта на Пасат В3
Колега казаха ми само, че рейката е проблема. Не разбирам много и незнам нищо за тези дълги накрайници.
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Съб 29 сеп 2007 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Питане за рейкта на Пасат В3
Петър Петров написа:Колега, нищо не пишеш за дългите накрайници дето се захващат в рейката, при мен като го взех папи беше същото положение.
Сподели как рещи проблема и колко ти струваше
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Питане за рейкта на Пасат В3
Във дългите накрайници има ябълки като във шарнирите и като се износят те може да чука провери ги. Да не му трябва на твоя "майстор" случайно хидравлична рейка че ти е казал че е за смяна?
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Съб 29 сеп 2007 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Питане за рейкта на Пасат В3
znainainai написа:Във дългите накрайници има ябълки като във шарнирите и като се износят те може да чука провери ги. Да не му трябва на твоя "майстор" случайно хидравлична рейка че ти е казал че е за смяна?
Знам ли какво мисли "майстора"? Така е като неразбира нищо човек.
Благодаря за съвета, ще проверя дългите накрайници макар, че той беше категоричен, че всичко друго е наред освен рейката.
И все пак механичната рейка не е ли по-добрия вариант от рециклиране на старата евентуално?
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Питане за рейкта на Пасат В3
По здрав вариянт е механичната но пък за сметка на това трябва да имаш здрави ръце... Иначе провери и външните кормилни накрайници от тях може да потропва също. Имай впредвид че на доста пасати левия кормилен накрайник е запресован за дългата щанга която се навива в рейката и съответно трябва да смениш цялата щанга с ябълката вътре.
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: Питане за рейкта на Пасат В3
щом не тече не я пипай,провери накрайниците и вътрешните щанги също,проблема може да ти е в тях,смени майстора и виж някой друг да даде друго мнение след оглед,не се доверявай само на един майстор,на мен след смяна на накрайници отидох на реглаж и "майстора" ми каза ,че имам за смяна накрайник.Виж при форумните майстори,не съм бил при тях,но има много позитивни мнения.За едно чукане на рейката ,според мен не е нужно да се рециклира,само ако тече тогава е нужно това упражнение.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 64 госта