перка радиатор
перка радиатор
щом дам контакт перката на радиатора се включва веднага независимо дали колата е топла или студена.С една дума работи непрекъснато от какво може да е.Колата е Пасат B5
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: перка радиатор
Кофти датчик за температурата.
- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: перка радиатор
Ако не се лъжа 5-цата има модул за охлаждането, не просто датчик...
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Плевен
Re: перка радиатор
Това е перката на климатика. Според мен най-вероятно е датчика за температурата. Можеш да го видиш като свалиш средната решетка под номера. А и при мен при изключен климатик перката спира да се върти 3-5сек след спирането на уреда.
- draior
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 12:01
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
- Двигател:
- Местоположение: Перник-София-Перник
- Контакти:
Re: перка радиатор
А като изключиш климатика спира ли?
Че тя май работи винаги когато е пуснат климатика
Че тя май работи винаги когато е пуснат климатика
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: перка радиатор
Идеята е такава.Перката е с две скорости и двете скорости се управляват всяка от две места.
Първа скорост се управлява от контролер на климатроника (климатика) и от датчика за температурата на охладителната течност в радиатора.
Втора скорост се управлява от датчика за налягането на фреона (над 17 бара сработва) и от втора степен на датчика за температура на охл.течност.
Съответно трбва да се види на коя от двете скорости тръгва перката и да се дири проблема къде е.Или ще е в контролера,или в датчиците.
Може да се откачи датчика на радиатора и да се види какво ще се случи,същото може да се направи и с датчика за налягането на фреона.
Гледам,че колегата е от София...ако желае може да намине през сервиза да се опитаме да решим проблема....като електрическо изпълнение схемата на управление на перката е дори значително по-проста от на В3 с климатик...където има едно огромно капсоловано реле с не дотам изяснено предназначение
Успех!
Първа скорост се управлява от контролер на климатроника (климатика) и от датчика за температурата на охладителната течност в радиатора.
Втора скорост се управлява от датчика за налягането на фреона (над 17 бара сработва) и от втора степен на датчика за температура на охл.течност.
Съответно трбва да се види на коя от двете скорости тръгва перката и да се дири проблема къде е.Или ще е в контролера,или в датчиците.
Може да се откачи датчика на радиатора и да се види какво ще се случи,същото може да се направи и с датчика за налягането на фреона.
Гледам,че колегата е от София...ако желае може да намине през сервиза да се опитаме да решим проблема....като електрическо изпълнение схемата на управление на перката е дори значително по-проста от на В3 с климатик...където има едно огромно капсоловано реле с не дотам изяснено предназначение

Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 64 госта