перка радиатор

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
bandrs
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

перка радиатор

Мнениеот bandrs » Нед 09 авг 2009 17:38


щом дам контакт перката на радиатора се включва веднага независимо дали колата е топла или студена.С една дума работи непрекъснато от какво може да е.Колата е Пасат B5




nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: перка радиатор

Мнениеот nepreklonniq » Нед 09 авг 2009 18:20


Кофти датчик за температурата.


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: перка радиатор

Мнениеот Pav3l » Нед 09 авг 2009 18:25


Ако не се лъжа 5-цата има модул за охлаждането, не просто датчик...


intergrup
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Плевен

Re: перка радиатор

Мнениеот intergrup » Пон 10 авг 2009 14:04


Това е перката на климатика. Според мен най-вероятно е датчика за температурата. Можеш да го видиш като свалиш средната решетка под номера. А и при мен при изключен климатик перката спира да се върти 3-5сек след спирането на уреда.


Потребителски аватар
draior
Мнения: 121
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 12:01
Автомобил: Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
Двигател:
Местоположение: Перник-София-Перник
Контакти:

Re: перка радиатор

Мнениеот draior » Вто 11 авг 2009 14:44


А като изключиш климатика спира ли?
Че тя май работи винаги когато е пуснат климатика


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: перка радиатор

Мнениеот zfa159 » Сря 12 авг 2009 0:45


Идеята е такава.Перката е с две скорости и двете скорости се управляват всяка от две места.
Първа скорост се управлява от контролер на климатроника (климатика) и от датчика за температурата на охладителната течност в радиатора.
Втора скорост се управлява от датчика за налягането на фреона (над 17 бара сработва) и от втора степен на датчика за температура на охл.течност.
Съответно трбва да се види на коя от двете скорости тръгва перката и да се дири проблема къде е.Или ще е в контролера,или в датчиците.
Може да се откачи датчика на радиатора и да се види какво ще се случи,същото може да се направи и с датчика за налягането на фреона.
Гледам,че колегата е от София...ако желае може да намине през сервиза да се опитаме да решим проблема....като електрическо изпълнение схемата на управление на перката е дори значително по-проста от на В3 с климатик...където има едно огромно капсоловано реле с не дотам изяснено предназначение mhihi
Успех!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта