След като запаля моя г3 1.8 когато е студен свири жестоко ремъка или лагера и след 5 мин. се оправя !Това е откакто си купих нов ремък .Смених лагер на генератора и опънах ремъка но пак същата история след 2 седмици!Какво треа да направя и колко ще ми струва?Благодаря предварително на отговорилите! :wink
Eдва ли е ролка, така свири ремъка на алтернатора. Просто не си го натегнал достатъчно при смяната. Но не трябва да се прекалява с натягането, защото пък тогава се къса.
И моя свири, почна така заедно с студовете, и сега като се стопли свири малко като тръгна, първите 200-300м, после утихва. Мислех че ще се оправи като се стопли, ама нещо още е така, а е сменян преди 7 000 км.
SnowMaster написа:за да си сигурен дали не е от ангренажна ролка просто свали ремъка който задвижва в.помпа и алтернатора и запали,но само за малко да не стане беля
Много правилно
Ако шума е изчезнал след свалянето на ремъка....търси проблема в алтернатор, водна помпа или ремъка който токущо си свалил.
Аз залагам на него, но зависи от шума де.
Продали са ти ремък който не е за теб Минах по този път тази зима Когато ремъка е много тесен "пропада" много надолу в канала на шайбата, опира се и затова свири.
Смени го с по-широк и проблема ще се оправи. Поне при мене се оправи.
моя скромен принос към темата : карах Г3, 1,9 д, наложи ми се да сменя ремъка, който движи и алтернатор и в. помпа, оправи се за кратко, две седмици - и пак. тъй като дизелите са известни с проблема с ангренажа - викам си от ролка на ангренажа е. свалих обаче ремъка на алтернатора и виенето изчезна. в крайна сметка - некачествен ремък - изкара с всички натягания 5000 км и почти беше скъсан. цената му беше 12 лв. не казвам, че от цената трябва да определяш, но внимавай какво купуваш. на мен Bosch ми свърши добра работа - повече нищо не се чу. а, забравих, за някои двг на VW има по три размера, с малко се различават, но много грижи създават.