Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
за задните стъкла аз действах по следния начин - предварително сложих цилиндърчетата и после само натиснах надолу стъклото и те си влизат между пластмасите които ги държат,супер лесно става така . между другото задните стъкла не се свалят .или поне не разбрах как , аз просто ги откачих от водача , вдигнах ги с ръка нагоре и ги залепих с тиксо за да не падат и да мога да си работя спокойно
- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
http://cgi.ebay.co.uk/MIKROSCHALTER-TUR ... eile_Zubehör?hash=item3a4fabbcb3
Имам едно подобно ключе което не става на моята брава на багажника.
Ако някой иска му го давам да го пробва:)
Имам едно подобно ключе което не става на моята брава на багажника.
Ако някой иска му го давам да го пробва:)
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Колеги как се вадят тия цилиндерчета.... ебати ужаса е 

- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
избиват се , взимаш една отверка примерно и чукаш върху нея смело
само че падат назад във самата врата , но после като се свали металната кора си ги взимаш обратно , иначе може да се бръкне и през дупката за тонколоната ... стига да не е занитена колоната за металната кора
давай смело и успех


- teoel
- Дарителят
- Мнения: 49
- Регистриран на: Нед 14 юни 2009 23:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Колеги, с интерес прочетох цялата тема.
Имам Passat B5
От прочетеното, и от малкия ми опит (днес се борих здраво с лявата врата
) мога да обобщя следното:
1.За плафона (лампичките) се следи състоянието на външното микроключе.Активен сигнал е маса.
2.За отключване и заключване се следи от 2-те микроключета които са вътре в бравата на платката.Активен сигнал е маса.
3.За състоянието на бравата (отключена или заключена) се следи от другите 2 микроключета които са вътре в бравата на платката.Активен сигнал е маса.
За съжаление всички тия сигнали влизат в машинката за ел.стъклата и от нея излиза управлението на моторчето за заключване.
Комуникациятя межу вратите (заключване, ел.стъкла, плафон, огледала и т.н.) се предава само по 2 проводника които излизат от машинката за ел.стъклата. Мисля че сигнала е цифров, НЕ СЪМ ПРОВЕРИЛ.
А всяка машинка за ел.стъкла се помни от компютъра на колата и при замяната и с друга двигателя не пали.
Ще се разглобяват брави
Благодаря на ittzo
Имам Passat B5
От прочетеното, и от малкия ми опит (днес се борих здраво с лявата врата

1.За плафона (лампичките) се следи състоянието на външното микроключе.Активен сигнал е маса.
2.За отключване и заключване се следи от 2-те микроключета които са вътре в бравата на платката.Активен сигнал е маса.
3.За състоянието на бравата (отключена или заключена) се следи от другите 2 микроключета които са вътре в бравата на платката.Активен сигнал е маса.
За съжаление всички тия сигнали влизат в машинката за ел.стъклата и от нея излиза управлението на моторчето за заключване.
Комуникациятя межу вратите (заключване, ел.стъкла, плафон, огледала и т.н.) се предава само по 2 проводника които излизат от машинката за ел.стъклата. Мисля че сигнала е цифров, НЕ СЪМ ПРОВЕРИЛ.
А всяка машинка за ел.стъкла се помни от компютъра на колата и при замяната и с друга двигателя не пали.
Ще се разглобяват брави

Благодаря на ittzo
Последна промяна от teoel на Пон 06 юли 2009 23:44, променено общо 1 път.
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
teoel написа:...Комуникациятя межу вратите (заключване, ел.стъкла, плафон, огледала и т.н.) се предава само по 1 проводник които излиза от машинката за ел.стъклата. Мисля че сигнала е цифров, НЕ СЪМ ПРОВЕРИЛ...
Комуникацията е по два кабела. Сигналът е диференциален и е по CAN. Че е цифров, цифров е.
- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
КРАЙ с ТЪПИТЕ КЛЮЧЕТА за плафона в БРАВИТЕ !!!
изведох двете кабелчета от вече разваления бутон през гофрирания маншон до гредата на автомобила, пробих отвор и мотирах там нормален бутон, като на всички по-стари автомобили - взема се задължително от шофьорската врата от Опел Вектра/Астра /от някоя автоморга/ защото е с 2 клеми отзад и му се прекъсва мостчето което го свърза с видията за застопоряване , за да не взема маса от купето.
Така направих и с задната врата, но там може и с нормален бутон с маса от купето към кафяв/черен кабел.
Ето и снимки но са правени по тъмно с GSM
изведох двете кабелчета от вече разваления бутон през гофрирания маншон до гредата на автомобила, пробих отвор и мотирах там нормален бутон, като на всички по-стари автомобили - взема се задължително от шофьорската врата от Опел Вектра/Астра /от някоя автоморга/ защото е с 2 клеми отзад и му се прекъсва мостчето което го свърза с видията за застопоряване , за да не взема маса от купето.
Така направих и с задната врата, но там може и с нормален бутон с маса от купето към кафяв/черен кабел.
Ето и снимки но са правени по тъмно с GSM
Последна промяна от gicho76 на Съб 08 авг 2009 21:49, променено общо 2 пъти.
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Дай снимките. Ще бъде интересно.
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Колега gicho76 тъй като все още не съм имал време да го погледна тоя бутон имаш ли възможност да обясниш малко по-подробно какво ще ми трябва, освен бутона, да за да успея и аз да сложа такъв бутон на вратата... Бутон от старо VW няма ли да свърши същата работа, наложи ли се да запояваш кабелчетата и къде точно го монтира този бутон защото от снимката не мога да се ориентирам много
Благодаря ти .. надявам се да не съм те притеснил.

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Моля някой от колегите сваляли бравата на шофьорската врата да опишат по-подробно изваждането на заключващия цилиндър, защото при мен не се получава.
Ползвам инструкцията дадена в англ. вариянт и до момента с демонтажа на въпросният цилиндър всичко беше ОК. Според колегите следва развиване на торкса(под пласмасовата капачка) до край и завиване на оброт два отново което би трябвало да освободи заключващия цилиндър, след което да излезе без "никакви"
проблеми. Е при мен не става. Единствено ми направи впечатление , че и в руския и в английския вариант бравата е закрепена с два , а при мен с три болта и единият (който е в повече от снимките качени в двата сайта) е разположен много близо до торкса. ЧУдя се дали някои е нясно каква е разлика?
Мерси предварително !
Passat 2002 (модел 2003) 1.9TDI 4motion
Ползвам инструкцията дадена в англ. вариянт и до момента с демонтажа на въпросният цилиндър всичко беше ОК. Според колегите следва развиване на торкса(под пласмасовата капачка) до край и завиване на оброт два отново което би трябвало да освободи заключващия цилиндър, след което да излезе без "никакви"
проблеми. Е при мен не става. Единствено ми направи впечатление , че и в руския и в английския вариант бравата е закрепена с два , а при мен с три болта и единият (който е в повече от снимките качени в двата сайта) е разположен много близо до торкса. ЧУдя се дали някои е нясно каква е разлика?
Мерси предварително !
Passat 2002 (модел 2003) 1.9TDI 4motion
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
като развиваш болта който държи заключващия цилиндър развии 2-3 оборота и пробвай да го извадиш , ако нестава още 2-3 оборота , и така докато излезе . болта по спомен е навит около 10-15 оборота по принцип . след като го извадиш откачи жилото което идва от бравата и е закачено за дръжката и действай нататък.успех
Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5
Peteff,
отвивам целия болт, но пак не излиза (напъвам го доста с ръка, отверка и т.н.
), а не ми се ще да счупя нещо.
Както се вижда от прикачените файлове има един допълнителен болт и ми се иска да знам за какво е, за да няма после допълнителни занимания
.
отвивам целия болт, но пак не излиза (напъвам го доста с ръка, отверка и т.н.

Както се вижда от прикачените файлове има един допълнителен болт и ми се иска да знам за какво е, за да няма после допълнителни занимания

Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта