Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5

Мнениеот Peteff » Пон 29 юни 2009 19:19


за задните стъкла аз действах по следния начин - предварително сложих цилиндърчетата и после само натиснах надолу стъклото и те си влизат между пластмасите които ги държат,супер лесно става така . между другото задните стъкла не се свалят .или поне не разбрах как , аз просто ги откачих от водача , вдигнах ги с ръка нагоре и ги залепих с тиксо за да не падат и да мога да си работя спокойно




Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5

Мнениеот zaro » Вто 30 юни 2009 13:37


http://cgi.ebay.co.uk/MIKROSCHALTER-TUR ... eile_Zubehör?hash=item3a4fabbcb3


Имам едно подобно ключе което не става на моята брава на багажника.
Ако някой иска му го давам да го пробва:)


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5

Мнениеот AmW » Съб 04 юли 2009 14:13


Колеги как се вадят тия цилиндерчета.... ебати ужаса е :(


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5

Мнениеот Peteff » Съб 04 юли 2009 14:50


избиват се , взимаш една отверка примерно и чукаш върху нея смело :) само че падат назад във самата врата , но после като се свали металната кора си ги взимаш обратно , иначе може да се бръкне и през дупката за тонколоната ... стига да не е занитена колоната за металната кора :) давай смело и успех


Потребителски аватар
teoel
Дарителят
Мнения: 49
Регистриран на: Нед 14 юни 2009 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5

Мнениеот teoel » Пон 06 юли 2009 21:21


Колеги, с интерес прочетох цялата тема.
Имам Passat B5
От прочетеното, и от малкия ми опит (днес се борих здраво с лявата врата :banghead: ) мога да обобщя следното:
1.За плафона (лампичките) се следи състоянието на външното микроключе.Активен сигнал е маса.
2.За отключване и заключване се следи от 2-те микроключета които са вътре в бравата на платката.Активен сигнал е маса.
3.За състоянието на бравата (отключена или заключена) се следи от другите 2 микроключета които са вътре в бравата на платката.Активен сигнал е маса.
За съжаление всички тия сигнали влизат в машинката за ел.стъклата и от нея излиза управлението на моторчето за заключване.
Комуникациятя межу вратите (заключване, ел.стъкла, плафон, огледала и т.н.) се предава само по 2 проводника които излизат от машинката за ел.стъклата. Мисля че сигнала е цифров, НЕ СЪМ ПРОВЕРИЛ.
А всяка машинка за ел.стъкла се помни от компютъра на колата и при замяната и с друга двигателя не пали.
Ще се разглобяват брави :(

Благодаря на ittzo

Последна промяна от teoel на Пон 06 юли 2009 23:44, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ittso
Мнения: 154
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 23:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5

Мнениеот ittso » Пон 06 юли 2009 23:05


teoel написа:...Комуникациятя межу вратите (заключване, ел.стъкла, плафон, огледала и т.н.) се предава само по 1 проводник които излиза от машинката за ел.стъклата. Мисля че сигнала е цифров, НЕ СЪМ ПРОВЕРИЛ...

Комуникацията е по два кабела. Сигналът е диференциален и е по CAN. Че е цифров, цифров е.


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5

Мнениеот gicho76 » Пет 07 авг 2009 22:51


КРАЙ с ТЪПИТЕ КЛЮЧЕТА за плафона в БРАВИТЕ !!!
изведох двете кабелчета от вече разваления бутон през гофрирания маншон до гредата на автомобила, пробих отвор и мотирах там нормален бутон, като на всички по-стари автомобили - взема се задължително от шофьорската врата от Опел Вектра/Астра /от някоя автоморга/ защото е с 2 клеми отзад и му се прекъсва мостчето което го свърза с видията за застопоряване , за да не взема маса от купето.

Така направих и с задната врата, но там може и с нормален бутон с маса от купето към кафяв/черен кабел.

Ето и снимки но са правени по тъмно с GSM

Последна промяна от gicho76 на Съб 08 авг 2009 21:49, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5

Мнениеот kirhadj » Съб 08 авг 2009 20:24


Дай снимките. Ще бъде интересно.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5

Мнениеот longora » Нед 09 авг 2009 23:11


Колега gicho76 тъй като все още не съм имал време да го погледна тоя бутон имаш ли възможност да обясниш малко по-подробно какво ще ми трябва, освен бутона, да за да успея и аз да сложа такъв бутон на вратата... Бутон от старо VW няма ли да свърши същата работа, наложи ли се да запояваш кабелчетата и къде точно го монтира този бутон защото от снимката не мога да се ориентирам много :) Благодаря ти .. надявам се да не съм те притеснил.


saue
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5

Мнениеот saue » Пон 17 авг 2009 22:29


Моля някой от колегите сваляли бравата на шофьорската врата да опишат по-подробно изваждането на заключващия цилиндър, защото при мен не се получава.
Ползвам инструкцията дадена в англ. вариянт и до момента с демонтажа на въпросният цилиндър всичко беше ОК. Според колегите следва развиване на торкса(под пласмасовата капачка) до край и завиване на оброт два отново което би трябвало да освободи заключващия цилиндър, след което да излезе без "никакви"
проблеми. Е при мен не става. Единствено ми направи впечатление , че и в руския и в английския вариант бравата е закрепена с два , а при мен с три болта и единият (който е в повече от снимките качени в двата сайта) е разположен много близо до торкса. ЧУдя се дали някои е нясно каква е разлика?

Мерси предварително !
Passat 2002 (модел 2003) 1.9TDI 4motion


saue
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5

Мнениеот saue » Вто 18 авг 2009 17:19


Мисля, че така ще бъде по- ясно


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5

Мнениеот Peteff » Вто 18 авг 2009 18:46


като развиваш болта който държи заключващия цилиндър развии 2-3 оборота и пробвай да го извадиш , ако нестава още 2-3 оборота , и така докато излезе . болта по спомен е навит около 10-15 оборота по принцип . след като го извадиш откачи жилото което идва от бравата и е закачено за дръжката и действай нататък.успех


saue
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5

Мнениеот saue » Вто 18 авг 2009 20:11


[attachment=0]clip_image001.jpg[/attachment]


saue
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5

Мнениеот saue » Вто 18 авг 2009 20:21


my_Picture 001.jpg


saue
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5

Мнениеот saue » Вто 18 авг 2009 20:35


Peteff,
отвивам целия болт, но пак не излиза (напъвам го доста с ръка, отверка и т.н. :roll: ), а не ми се ще да счупя нещо.
Както се вижда от прикачените файлове има един допълнителен болт и ми се иска да знам за какво е, за да няма после допълнителни занимания :) .



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта