GOLF 4 TDI - кой от двата?
- parabadabal
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 1:13
- Автомобил: VW Golf 3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: GOLF 4 TDI - кой от двата?
има разлика за София , Варна и т.н. За БМВ 150 кс в Горна Оряховица е 175 лева,а колата е 93 г.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7858
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: GOLF 4 TDI - кой от двата?
Simbara написа:Колеги защо на новите коли им е по скъп данъка като конете са съшите.значи на голф 2 ГТИ (115 коня ) 86г е 105лв , а на колегата отгоре със 115 коня му е 180лв. Не трябва ли да е обратново за да имат стимул хората да си купуват нови коли ?
Абсолютно си прав, трябва, това е порочна практика но явно логита е: караш по-стара кола = нямаш пари = по-малък данък. А ASZ 131кс ръчна кутия трябва да е 6 скорости
- rollin
- Мнения: 668
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Първомай
Re: GOLF 4 TDI - кой от двата?
Simbara написа:Колеги защо на новите коли им е по скъп данъка като конете са съшите.значи на голф 2 ГТИ (115 коня ) 86г е 105лв , а на колегата отгоре със 115 коня му е 180лв. Не трябва ли да е обратново за да имат стимул хората да си купуват нови коли ?
данъка си е на местна основа... демек колкото реши кмета на населеното място толкова е данъка... вероятно има някакви граници но съм чувал, че е така.
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: GOLF 4 TDI - кой от двата?
hooligan_sk написа:Simbara написа:Колеги защо на новите коли им е по скъп данъка като конете са съшите.значи на голф 2 ГТИ (115 коня ) 86г е 105лв , а на колегата отгоре със 115 коня му е 180лв. Не трябва ли да е обратново за да имат стимул хората да си купуват нови коли ?
Абсолютно си прав, трябва, това е порочна практика но явно логита е: караш по-стара кола = нямаш пари = по-малък данък. А ASZ 131кс ръчна кутия трябва да е 6 скорости
За Голф ли трябва да е, или за Пасат? Щото ако си отвориш немското мобиле ще забележиш, че не всички 131 коньови пасати са с 6-степенни кутии. Ако не вярваш можеш сам да провериш.
Поздрави
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: GOLF 4 TDI - кой от двата?
Колкото повече, толкова повече...
150>131
.
И чипосване/репрограмиране
Повече коне=по-голям алтернатор
и по-голяма музика.
150>131

И чипосване/репрограмиране

Повече коне=по-голям алтернатор



- vwghost
- Мнения: 193
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 21:05
- Автомобил: VW GOLF IV
- Двигател: 1.9 TDI ATD 2002
- Местоположение: Стара Загора GOLF IV 2002 1.9 TDI ATD
- Контакти:
Re: GOLF 4 TDI - кой от двата?
rollin ако твоя човек се притеснява от по-висок данък е хубаво да търси 100 кончета мотор.А ако има парички и няма къде да ги слага да взима 150 коня ,да му направи един основен ремонт + чип от Брезел и ще е наи-добрия.Наи-лошото е че ако вземе 130 коня все ще го е яд че кара по-бавната кола .
- rollin
- Мнения: 668
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Първомай
Re: GOLF 4 TDI - кой от двата?
vwghost написа:rollin ако твоя човек се притеснява от по-висок данък е хубаво да търси 100 кончета мотор.А ако има парички и няма къде да ги слага да взима 150 коня ,да му направи един основен ремонт + чип от Брезел и ще е наи-добрия.Наи-лошото е че ако вземе 130 коня все ще го е яд че кара по-бавната кола .
какъв е този основен ремонт?
Иначе на 100% ще слага чип и се чуди каде да го слага... понеже не всички разбират..
Що се отнася за данъка... абсолютно НИКАКВА пречка не е... важно е вървенето

И както каза Андро, и алтернатора ще е по голям

- vwghost
- Мнения: 193
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 21:05
- Автомобил: VW GOLF IV
- Двигател: 1.9 TDI ATD 2002
- Местоположение: Стара Загора GOLF IV 2002 1.9 TDI ATD
- Контакти:
Re: GOLF 4 TDI - кой от двата?
rollin написа:vwghost написа:rollin ако твоя човек се притеснява от по-висок данък е хубаво да търси 100 кончета мотор.А ако има парички и няма къде да ги слага да взима 150 коня ,да му направи един основен ремонт + чип от Брезел и ще е наи-добрия.Наи-лошото е че ако вземе 130 коня все ще го е яд че кара по-бавната кола .
какъв е този основен ремонт?
Иначе на 100% ще слага чип и се чуди каде да го слага... понеже не всички разбират..
Що се отнася за данъка... абсолютно НИКАКВА пречка не е... важно е вървенето![]()
И както каза Андро, и алтернатора ще е по голям
rollin значи твоя човек си е за 150 кс .А основен ремонт го казах в смисъл-да смени сегментите на буталата,черупковите лагери на коляновия вал,гарнитури,да шлаифа клапаните и да смени гумичките,почистване турбо,смяна аспухна система.Да се погледне феродото на съединителя ,дали не е за смяна.Ако смени и интеркулера с по-голям няма да навреди на мотора


- rollin
- Мнения: 668
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Първомай
Re: GOLF 4 TDI - кой от двата?
Ще гледаме да му намерим по читав мотор който да не е за ремонт...
Иначе по-голям кулър ще се слага обезателно също и турбината ще се надува и тн....
Най интересното е, че всички викат че на Дизел не може да се сложи Блоу оф клапан но ние вече на 2 коли(дизелови) сме сложили.... та каквото може ще се слага по голфа
Иначе по-голям кулър ще се слага обезателно също и турбината ще се надува и тн....
Най интересното е, че всички викат че на Дизел не може да се сложи Блоу оф клапан но ние вече на 2 коли(дизелови) сме сложили.... та каквото може ще се слага по голфа

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта