Не намерих нищо подобно в търсачката:
Сутринта си свалих акумулатора Silver Bosh ако има значение, за да го заредя/3-ти ден е паднал заради женска простотия/.
Преди малко го поставих отново, седнах доволен в колата - нали ще водя детето на разходка.... Лампите светнаха, угаснаха - всичко нареееед. Въртя - не пали. А!
Пак въртя - пак не пали. Пак А!
Викам си - от алармата. Заключих, отключих няколко пъти - все тая.
Много внимателно следих лампичката с ключ на таблото, която мисля ми показва, че чете кодовете - гасне си нормално.
Един многознайко пред блока ми вика: забравила си е кодовете - има един дето за 150 лв идва до Балчик и ги оправя.
Идеи, колеги?
Благодаря предварително на всички!
ПП: Колата е Passat B5, benzin 1.8 20V, automat
Помощ, колеги, свалих акумулатора и сега не пали! РЕШЕНО :)
Помощ, колеги, свалих акумулатора и сега не пали! РЕШЕНО :)
Последна промяна от yozi на Пет 28 авг 2009 8:37, променено общо 1 път.
- vaso18
- T.N.T.
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 18 юли 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Троян
Re: Помощ, колеги, свалих акумулатора и сега не пали!
ама като въртиш ключа тои поне завърта ли,може да е нещо по имобилайзера
Re: Помощ, колеги, свалих акумулатора и сега не пали!
Върти, което ми е най-странно.
Това се съмнявам и аз, но ми гасне лампичката на таблото, което мисля е добре
Това се съмнявам и аз, но ми гасне лампичката на таблото, което мисля е добре
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помощ, колеги, свалих акумулатора и сега не пали!
така не се забравя, толкова лесно...
баси-за 150 лв. ще дойда от софия да ти я гледам...
иначе-провери внимателно бушони. провери аларма. много вероятно е нейния имобилайзер да те егава. тя по лесно забравя...
иначе заводския пали и веднага гасне. за да ти подскаже че нещо друго не е наред, а мотора си работи.
виж горивната помпа дали сработва и дали хвърля. на контакт трябва да сработи закратко и да спре, а като въртиш на стартер-трябва вече да работи нон-стоп.
залагам най вече на алармата (допълнителната).
баси-за 150 лв. ще дойда от софия да ти я гледам...



иначе-провери внимателно бушони. провери аларма. много вероятно е нейния имобилайзер да те егава. тя по лесно забравя...
иначе заводския пали и веднага гасне. за да ти подскаже че нещо друго не е наред, а мотора си работи.
виж горивната помпа дали сработва и дали хвърля. на контакт трябва да сработи закратко и да спре, а като въртиш на стартер-трябва вече да работи нон-стоп.
залагам най вече на алармата (допълнителната).
- vaso18
- T.N.T.
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 18 юли 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Троян
Re: Помощ, колеги, свалих акумулатора и сега не пали!
при мен беше подобен проблем и не ми ходеше ток на помпата виж бушона да не е изгорял ако не е не се сещам в момента за друго
Re: Помощ, колеги, свалих акумулатора и сега не пали!
vaskoto1 написа:така не се забравя, толкова лесно...
баси-за 150 лв. ще дойда от софия да ти я гледам...![]()
![]()
![]()
иначе-провери внимателно бушони. провери аларма. много вероятно е нейния имобилайзер да те егава. тя по лесно забравя...
иначе заводския пали и веднага гасне. за да ти подскаже че нещо друго не е наред, а мотора си работи.
виж горивната помпа дали сработва и дали хвърля. на контакт трябва да сработи закратко и да спре, а като въртиш на стартер-трябва вече да работи нон-стоп.
залагам най вече на алармата (допълнителната).
Vaskoto, на теб ти вярвам, защото си най-цитирания тук.
Обаче, алармата заключва и отключва.
Ако направя номера от форумите с обучаване на ключа да не направя някоя беля?
А ако е от алармата - какво ме съветвате, че в Балчик няма кой да я види.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помощ, колеги, свалих акумулатора и сега не пали!
имаш лично.
това вече засяга безопасноста (колкото и малка да е) която ти дава допълнителната аларма, така че нека го погледнеме на лични.
това вече засяга безопасноста (колкото и малка да е) която ти дава допълнителната аларма, така че нека го погледнеме на лични.

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Помощ, колеги, свалих акумулатора и сега не пали!
vaskoto1 написа:....
иначе заводския пали и веднага гасне. за да ти подскаже че нещо друго не е наред, а мотора си работи....
Потвърждавам

Преди 3-4 дни за да се обедя , че имобилайзера ми работи махнах чипа от ключа и запалих . Запали си нормално и аз потрих ръце че е изолиран ( за резервен ключ с чип ми искат 60 лв. и много исках да не работи


Re: Помощ, колеги, свалих акумулатора и сега не пали!
vaskoto1 написа:имаш лично.
това вече засяга безопасноста (колкото и малка да е) която ти дава допълнителната аларма, така че нека го погледнеме на лични.
Благодаря!
- aliays
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen Толедо 94г. ABS.1.8.mi
Re: Помощ, колеги, свалих акумулатора и сега не пали!
Не знам дали има нещо общо с проблема, но моето В3 прави така като се откачи акомулатора и след това откачам и закачам и се оправя! Дано го оправиш, че левовете са доста!
Re: Помощ, колеги, свалих акумулатора и сега не пали!
21 пъти закачане и откачане на АБ ! луда работа ,но става по някой път!
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Помощ, колеги, свалих акумулатора и сега не пали!
Оправи ли го колега? Гледам , че сериозен човек ти дава жокери
. До къде я докара?

-
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 17:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Помощ, колеги, свалих акумулатора и сега не пали!
колега гасне ли лампата с кола и клуч на таблото ако не гасне имобилаизер
Re: Помощ, колеги, свалих акумулатора и сега не пали! РЕШЕНО :)
Благодаря на всички колеги от форума и най-вече на Vaskoto1 за неговата отзивчивост и търпение!!!
Няколко дена бях ангажиран и не можах да пиша тук, за което се извинявам.
Та, по въпроса "с магданоса":
1. Звъннах на момчетата, които са ми слагали алармата. Те казаха, че по принцип има две защити - или при подаване на контакт няма ток по таблото /което при мен не беше така/ или има прекъсната бензинова помпа.
Извиках приятел - алармаджия от Варна, който замери жичките, които бяха ми обяснили техниците от сервиза, където е слагана алармата. Оказа се, че ток до бензиновата помпа идва. По съвет на Vaskoto трябваше да изпробвам как и дали работи бензиновата помпа, от което ми настръхна косата /бях чел за цената й/. На всичко отгоре момчето, което ми провери алармата имаше и комп - включи го за VAG COM - изненадаааа! Няма грешки по двигателя. Ами сега?
На другия ден извиках едно майсторче, при което си ходя по принцип - беше се похвалил, че има официален лицензиран софтуер от BOSH, който се ъпдейтва на 3 месеца. Викам си - ок, да пробваме.
Включи го и: "Натрупани грешки в компютъра, натиснете F2 за коригиране на софтуера". Не буквално така, но нещо подобно беше. След 2 минути програмата "нареди" да стартираме двигателя. Очите ми станаха като на Жабока Боко, когато колата си запали все едно нишо не е било.
Първите няколко /десетина/ км имаше някаква разлика от предишното "вървене" на колата, но по пътя Балчик - Добрич пътя позволява развиване на прилични скорости. Вдигнах колкото можах до първото село /4 км/ и всичко се върна на предишното положение.
Сега отново съм горд притежател на PASSAT.
Няколко дена бях ангажиран и не можах да пиша тук, за което се извинявам.
Та, по въпроса "с магданоса":
1. Звъннах на момчетата, които са ми слагали алармата. Те казаха, че по принцип има две защити - или при подаване на контакт няма ток по таблото /което при мен не беше така/ или има прекъсната бензинова помпа.
Извиках приятел - алармаджия от Варна, който замери жичките, които бяха ми обяснили техниците от сервиза, където е слагана алармата. Оказа се, че ток до бензиновата помпа идва. По съвет на Vaskoto трябваше да изпробвам как и дали работи бензиновата помпа, от което ми настръхна косата /бях чел за цената й/. На всичко отгоре момчето, което ми провери алармата имаше и комп - включи го за VAG COM - изненадаааа! Няма грешки по двигателя. Ами сега?
На другия ден извиках едно майсторче, при което си ходя по принцип - беше се похвалил, че има официален лицензиран софтуер от BOSH, който се ъпдейтва на 3 месеца. Викам си - ок, да пробваме.
Включи го и: "Натрупани грешки в компютъра, натиснете F2 за коригиране на софтуера". Не буквално така, но нещо подобно беше. След 2 минути програмата "нареди" да стартираме двигателя. Очите ми станаха като на Жабока Боко, когато колата си запали все едно нишо не е било.
Първите няколко /десетина/ км имаше някаква разлика от предишното "вървене" на колата, но по пътя Балчик - Добрич пътя позволява развиване на прилични скорости. Вдигнах колкото можах до първото село /4 км/ и всичко се върна на предишното положение.
Сега отново съм горд притежател на PASSAT.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 20 авг 2009 21:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помощ, колеги, свалих акумулатора и сега не пали! РЕШЕНО :)
Така е, много електроника по колата. И следват повече проблеми. Бил съм свидетел, на "повреден" двигател. КОйто след преинсталация на софта. Заработи, като новороден. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bushido71 и 51 госта