турбото е IHI-VF34 BB.
1.8 турбо голф 4 губи налягане
- set16v
- Мнения: 119
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: MonsterPerformance
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
мотора е сток,освен ремъци и тн.нищо не е правено по-него 
турбото е IHI-VF34 BB.
турбото е IHI-VF34 BB.
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
Аз пак не разбрах от какво е идвал проблема?
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
кофти чип, и до колкото разбрах не е единствения взет от същия човек..
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
madcap написа:Итересно ми е и на мен, дали е със стоковите карантий, на 1.5 ако държи това ще красота
Или сте сменявали нещо, по знания от нета поне биелните лагери се сменят
вс. държи супер вече 4000 км.стокови. само един чифт гуми заминаха за 2 месеца откакто я карам така, иначе обръща километража за норматив.
само да нямам снимки от камерите по магистралите че ще е грубо.
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
Краси,за AYP мога най-отговорно да кажа,че държи на 1.5 и то дори без ревизия на мотора и калпаво настройване!


- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
1.5 e много условно, пик ли прави 1.5бара или ги държи и с каква турбина, щото ако е с нещо по-сериозно от ГТ2860 ще огъне биелите.
До колкото знам е с T3 Tr50 HotAR0.48, което е по-малко от въпросното ИХИ и си е турбина за 240-250к.с.
Защо и с К03/К03С турбо, което е заводското може да прави пик 1.3
Дай малко повече инфо за проекта сники на двигателния отсег на предната броня, веднъж мернах колата на КАТ
До колкото знам е с T3 Tr50 HotAR0.48, което е по-малко от въпросното ИХИ и си е турбина за 240-250к.с.
Защо и с К03/К03С турбо, което е заводското може да прави пик 1.3
angell написа:
Дай малко повече инфо за проекта сники на двигателния отсег на предната броня, веднъж мернах колата на КАТ
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
niikoo_1 написа:Дай малко повече инфо за проекта сники на двигателния отсег на предната броня, веднъж мернах колата на КАТ
Да давай да гледаме
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
голф с кулер в бронята нищо особено 
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
niikoo_1 написа:1.5 e много условно, пик ли прави 1.5бара или ги държи и с каква турбина, щото ако е с нещо по-сериозно от ГТ2860 ще огъне биелите.
До колкото знам е с T3 Tr50 HotAR0.48, което е по-малко от въпросното ИХИ и си е турбина за 240-250к.с.
Защо и с К03/К03С турбо, което е заводското може да прави пик 1.3angell написа:
Дай малко повече инфо за проекта сники на двигателния отсег на предната броня, веднъж мернах колата на КАТ
турбото както каза set16v e IHI-VF34 BB. незнам дали е по сериозна от ГТ2860 но е за 270к. на гумите в момента можело и още но дв. ще стане на пастет. иначе да 1.5 ги държи.
а на колегата set16v може да му се вярва и щом той казва че е опасно значи над тези коне ша трябва и дв. да се прави.
- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
angell написа:niikoo_1 написа:angell написа:
Дай малко повече инфо за проекта сники на двигателния отсег на предната броня, веднъж мернах колата на КАТ
турбото както каза set16v e IHI-VF34 BB. незнам дали е по сериозна от ГТ2860 но е за 270к. на гумите в момента можело и още но дв. ще стане на пастет. иначе да 1.5 ги държи.
а на колегата set16v може да му се вярва и щом той казва че е опасно значи над тези коне ша трябва и дв. да се прави.
а до колко оборота максимум я караш set16v каза ли до колко е дабре да се кара и от колко нагоре не щото и мойта е със същото турбо и държи 1.4бра като гледам как стига до 7500 ми се струва 4е ще забие до 8000 бес проблем
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
MK4 написа:кофти чип, и до колкото разбрах не е единствения взет от същия човек..
От кой е този кофти чип? Все пак е хубаво да се знае, според мен...
Може и на ЛС.
- set16v
- Мнения: 119
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: MonsterPerformance
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
angell написа:niikoo_1 написа:1.5 e много условно, пик ли прави 1.5бара или ги държи и с каква турбина, щото ако е с нещо по-сериозно от ГТ2860 ще огъне биелите.
До колкото знам е с T3 Tr50 HotAR0.48, което е по-малко от въпросното ИХИ и си е турбина за 240-250к.с.
Защо и с К03/К03С турбо, което е заводското може да прави пик 1.3angell написа:
Дай малко повече инфо за проекта сники на двигателния отсег на предната броня, веднъж мернах колата на КАТ
турбото както каза set16v e IHI-VF34 BB. незнам дали е по сериозна от ГТ2860 но е за 270к. на гумите в момента можело и още но дв. ще стане на пастет. иначе да 1.5 ги държи.
а на колегата set16v може да му се вярва и щом той казва че е опасно значи над тези коне ша трябва и дв. да се прави.
ми не точно
/относително по-спокойно е на 1,5бара е с това турбо / имам клиент с VF34 /малко по-различни периферий и глава и степен Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта