Имам г2 1Р синхро
обаче много кофти ми става когато искам да го настъпя и тамън се наема и .. оп.. край Моля кажете как да го разкарам тоз ограничител че зе да ме ядосва
Да ама не върви е аз искам да върви да го е*а
и що по добре недей ... един приятел има от сумати години едно рено 19 без ограничител до сега проблем не му е направило
пук количката хубава
а това за газовата уредба .. да и аз съм чувал че като има газово не бачка ограничителя
само че не е така както го мислиш, моята кола е с газ и прекъсвача си работи на същите обороти както и на бензин,
може би трябва да си отпуснеш десния крак и да се убедиш сам практически, а не само да си разсъждаваш на глас
Не между другото и аз ви казах че на някой коли не работи този ограничител прав е Popeye
Но все пак кажете как мога да махна моя ...щото зе да ме ядосва много
на 6200 долу горе изключва и ме нервира
Няма смисъл да го махаш!След тези обороти двигателя ти отдавна е загубил макс мощност и въртяшт момент.Просто файда нулева (е ако си сложил чип сигурно ще има)
Аз имам Г3 1.8 синхро.... и моя ограничител е на 6200.
Не виждам как не ти върви колата, аз нямам оплаквания от мойта...
За 1.8 моно даже съм предоволен.... лично мнение няма смисъл от махане на огранияителя или чип, на този двигтел подобренията са малки, а парите много!!!
Колата ти дава макс въртящ от към 164Nm@3200 до 6200 има много мегдан а там вече си загубил всичко както каза колегата преди мен..
Моята не е моно а е дигифант-а 1Р тоест..
Върви доволно но мисля че може и още само се чудя дали няма да има някакъв проблем СЛЕД като сложа чип или махна ограничителя
да не земе някой приятел да я кара и да капалдяса туй ма съмнява .. и за това смятам да не я барам много поне за сега
Обаче имам странен проблем значи като загрее колата има едно моторче малко преди филтъра да работи почти непрекъснато след като колата е работила известно време и не спира .. ти имаш такова синхро .. кажи има ли някакъв проблем с туй моторче или така трябва да си работи .. ?!