Смяна двигател 2000куб 115к. с1.8 моно
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 18 юни 2009 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Смяна двигател 2000куб 115к. с1.8 моно
Здравейте колеги! Имам Пасат В3,комби , двигателят ми е 2000куб.115к.,91год.Искам да сменя двигателя с 1.8моно ,защото моя е износен /няма компресия/,а ремонта ще излезе много просто не си заслужава.Карам я на основно на газ,затова искам 1.8моно .Има добри прдложения за такива мотори,но не знам какво още трябва да се смени /за да го взема и него комплект/.Въпроса ми е трудно ли се прави такава смяна и има ли някакви особености.С климатроник съм. Дайте съвети. Предварително благодаря!
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: Смяна двигател 2000куб 115к. с1.8 моно
трябва ти пълен комплект мотор,инсталалация и комп,филтърна кутия,бубина.За изпускателен колектор не съм сигурен дали можеш и твоя да ползваш,което според мен е по добре,бензиновата помпа май трябва да се смени,че на 2Е прави по голямо налягане,но не съм 100% сигурен.Ако съм забравил нещо,да ме допълнят колегите.При теб е по лесна трансплантация,ако беше обратното щеше да са доста повече работи за смяна.
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Смяна двигател 2000куб 115к. с1.8 моно
stanev11 написа:бубина.бензиновата помпа май трябва да се смени,че на 2Е прави по голямо налягане,но не съм 100% сигурен.
За бубината мисля че не трябва да се сменя(имам двама приятели(Голф3ABS-1,8ми)другия(ПассатБ4-2000и)и бубините са им еднакви!!!А бенз.помпата със сигурност е различна......
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Смяна двигател 2000куб 115к. с1.8 моно
най добре си намери блок с всичката карантия вътре и сменяй
аз на единия пасат го смених 400 блока с все вътре и 300 лева смяната
1.8 моно е слаб за това купе,а имаш и климатроник,хидравлика и т.н.
аз на единия пасат го смених 400 блока с все вътре и 300 лева смяната
1.8 моно е слаб за това купе,а имаш и климатроник,хидравлика и т.н.
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Смяна двигател 2000куб 115к. с1.8 моно
moimoimoi написа:1.8 моно е слаб за това купе,а имаш и климатроник,хидравлика и т.н.
Стига колега,сега ще почнат споровете.......
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Смяна двигател 2000куб 115к. с1.8 моно
kristianatanasov написа:Стига колега,сега ще почнат споровете.......
Ами няма нужда от спор то се знае . Колега ако си направиш ремонта при кадърен майстор със хубави части ще ти е по изгодно отколкото да си купиш двигател 1.8 RP преполагам за тази цена . Не се знае в какво състояние ще го купиш ...

- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Смяна двигател 2000куб 115к. с1.8 моно
Бубините са еднакви на всички от VAG, до колкото ми е известно. Моята на ГТИ3 115 я сложиха от Сеат.
Re: Смяна двигател 2000куб 115к. с1.8 моно
kristianatanasov написа:moimoimoi написа:1.8 моно е слаб за това купе,а имаш и климатроник,хидравлика и т.н.
Стига колега,сега ще почнат споровете.......
За да не почнат споровете,си остави твоя разпределителен вал (тоя от 2Е),за бензиновата помпа - да,тая от 2Е прави по-голямо налягане,но какво от това?!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: HukuTyY и 22 госта