въпрос за повдигането на задницата
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
въпрос за повдигането на задницата
Повдигнаха ми задницата на голфа /Г3 1.8 ABS GL 93 г./ с втулки които се подлагат под чашката на амортисьора. Повдигането се наложи не заради това че задницата беше увиснала много /макар че наистина малко беше поомекнала и лееекичко клекнала/, а заради поставянето на нова генерация, на която чупката над моста е една идея по-малка и въпреки цялото нагласяне при натоварване на колата отзад /примерно на задната седалка двама души и багаж в багажника/ на по-дълбоки дупки ауспуха потропваше по моста. Сега с втулките от 2,5 см. и нови шок-тампони колата лекичко вирна задницата, возията отзад стана малко по-стегната и смачкването на колата при натоварване по-малко. Всичко това дотук ми харесва, но имам и въпрос към колегите, които имат поставени такива втулки и са покарали повече време така. Въпроса ми е дали не се прецаква нещо по окачването отзад - амортисьори /защото сега стоят малко по- разпънати/, пружини /защото сега стоят малко по-натегнати, и особено дали има опастност от счупването им при товарене/, тампони и т.н.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
До колкото знам няма проблем с амортесьора,защото ти не можеш да го разтвотиш повече от хода му,не знам как стоят нещата с втулките,но знам,че не е много полезно да се слагат подложки(гумени),преполагам,че е същото и с тези втулки-напрежението на пружината е по голямо и имало опасност да пръсне,но това са само митове.Много хора са с втулки и няма проблеми.Карай си спокойно.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Хм...и аз като взех колата потропваше в тази чупка при един-двама отзад,но проблема го реших с поправка на самата чупка,не мога да разбера как е възможно да не стане.
Според мен това е правилния път,втулките нещо не ми харесват като идея.
Та да се изкажа по-ясно-вземи се заеми по-сериозно с чупката,махни ги тези втулки.
Според мен това е правилния път,втулките нещо не ми харесват като идея.
Та да се изкажа по-ясно-вземи се заеми по-сериозно с чупката,махни ги тези втулки.
jagler написа:До сега не съм чул на немски автомобил да му се е счупила пружина въпреки че най-много се натоварват от онези гумени ограничители които се поставят между навивките..така че колега спокойно с тези фтулки няма проблем и аз съм с такива от 20мм. отзад, защото ми се триеха фаските на задните гуми.
Дано наистина да са здрави пружините, че понякога качвам повече хора отзад и багаж за по-дълъг път. Може би и аз трябваше да ги направя 2 см. а не 2,5 ама карай няма да ги пипам за сега и дано няма проблем.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 07 юни 2005 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vasstop написа:При мен повдигането отзад е по друг начин - с малко по-дълги амортисьори. На Boge има такъв модел за оффроуд, маслени.
Бяха по ~90лв /бр.
Точно така седи сега и моята както е твоята. Разстоянието между гумата и ръба на калника на задните колела е толкова колкото е и между предните и предния калник т.е. около пет пръста. А преди не беше така. Отзад беше по-малко. Като се наложи да сменям амортисьорите отзад ще си търся такива каквито ти казваш. Иначе и сега са ми BOGE но явно са си нормални
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: въпрос за повдигането на задницата
slav написа:Повдигнаха ми задницата на голфа /Г3 1.8 ABS GL 93 г./ с втулки които се подлагат под чашката на амортисьора. Повдигането се наложи не заради това че задницата беше увиснала много /макар че наистина малко беше поомекнала и лееекичко клекнала/, а заради поставянето на нова генерация, на която чупката над моста е една идея по-малка и въпреки цялото нагласяне при натоварване на колата отзад /примерно на задната седалка двама души и багаж в багажника/ на по-дълбоки дупки ауспуха потропваше по моста. Сега с втулките от 2,5 см. и нови шок-тампони колата лекичко вирна задницата, возията отзад стана малко по-стегната и смачкването на колата при натоварване по-малко. Всичко това дотук ми харесва, но имам и въпрос към колегите, които имат поставени такива втулки и са покарали повече време така. Въпроса ми е дали не се прецаква нещо по окачването отзад - амортисьори /защото сега стоят малко по- разпънати/, пружини /защото сега стоят малко по-натегнати, и особено дали има опастност от счупването им при товарене/, тампони и т.н.
има ли ги по магазините тези втулки?
Re: въпрос за повдигането на задницата
lubo007 написа:има ли ги по магазините тези втулки?
Не знам да има по магазините, но не си и заслужава да се търсят. Всеки стругар може да ги направи и едва ли ще струват повече от 2-3 лв. за бройка. Моите ми ги направи познат стругар и затова не мога да кажа цена. До колкото знам някои си ги режат от тръба за строително скеле, може би защото вътрешния диаметър отговаря на необходимия за да влезе плътно по тялото на амортисьора. Но иначе не е проблем да станат от каквото и да е. Един стругар ги завърта за нула време. Важен е вътрешния диаметър. Втулката трябва да влиза плътно по тялото на амортисьора но без да е много трудно за да не се налага удряне. Външния диаметър няма значение важното е да не са много тънки или пък прекалееено дебели. Според мен стена от 3-4-5 мм. е достатъчна. Естествено другото важно нещо е височината им. Това е по избор
Между другото колега lubo007 аз като гледам твоята кола в гаража ти ми се вижда с добра стойка. Моята задница стоеше по-ниско от твоята.
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re:
jagler написа:До сега не съм чул на немски автомобил да му се е счупила пружина въпреки че най-много се натоварват от онези гумени ограничители които се поставят между навивките..така че колега спокойно с тези фтулки няма проблем и аз съм с такива от 20мм. отзад, защото ми се триеха фаските на задните гуми.
Ако знаеш колко не си прав!!! Точно пък на немските най-много им се чупят пружините - виж вектра В 1997-8 г., при мен се счупи задна лява пружина и то след като се качиха в колата 3 -ма по 100кг. пасат 1996г. 1.8 ми! И все още не съм я сменил, въпреки че от нея липсват цели 7 см. там дето ляга в горната чашка. Иначе при опелите се чупят предни и задни. Предните- като им блокира лагера на тампона и прааас!!!Пък задните от ръждата...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 173 госта