Трябваше да бъде най-бързата
...естествено и най-хубавата и нищо неможеше да ме спре
!Всичко беше преценено идеално. Най-доброто окачване-CITROEN-хидравлика,най-добрите спирачки-големи вентилирани дискове с алуминиеви апарати и хидравлична помпа на педала,най-доброто управление-хидравличен волан с DRV,най-добрия двигател(е...двигателя небеше много добра идея
Никой не вярваше че това чудо на съвременната гаражно-изобретателна мисъл ще тръгне
-и донякаде бяха прави. Незнам дали меракът или шишето с ракията ме крепяха но аз стигнах до края...е почти до края...http://rough.snimka.bg/automobiles/vw-p ... pit.429172
...каде се заварява да стане по здраво,как се прави да стане по леко,какъв да е матеряла,какви да са частите въобще почнах да разбирам помалко и като се загледах по внимателно какво съм сътворил ми заприлича на танк! Ако бях попрочел малко преди да почна с парите и труда сега щях да имам една перфектна машина
...но има време,НОВИЯ ПРОЕКТ ЗАПОЧНА

...черешката на тортата е тип-4 2000 и скорости от Т3 синхро
Направил си вече най-трудното-точната преценка КАК се прави всичко това! То отстрани е лесно,ама да си кажа-забрави всички други незавършени проекти и започни от начало този. За него имаш вече и необходимия опит, и познания и инструменти 
Не е ли по важно да е приятна за каране, да върви прилично и да има хубав външен вид
, замисъла е добър, но куца наистина грубото и тежко шаси. Трябва да довършиш започнатото задължително
. Мисля, че ако ще правиш нещо 4х4 ще стане и с преработки по тая рама, но ако искаш нещо леко и бързо със задно, яко за фън - ти трябва нова по-лека рама... Ако искаш да има с кого да се състезаваш с подобен проект - нека да е 4х4 и ще се варкаме с моя проект - бъги с преден и заден двигател, нещо като 4х4 но с 2 педала за газ и 2 скоростни кутии
