Здравейте колеги,
Зимата дойде и голфчето ми спретна малка изненадка. Проблема е следния. Като включа парното да духа на първа и втора степен вентилатора не духа. Почва да духа чак на 3 степен. Явно проблема не е във вентилатора защото духа, но само на трета степен. Проблема е там че като духа 30 секунди някаде и почва да духа се по студено и по студено и след известно време си духа направо ... доста хладно.
Разглобих днес копчето и го тествах, проблема не е в копчето(врътката).
Явно проблема е по навътре но нямам познанията да го разглобя. Къде може да е проблема според вас. На първа и втора степен не върти вентилатора а на трета си върти всичко както трябва.
Надявам се да помогнете, че зимата идва и не ми се седи на студено.
Колата за която става въпрос е Голф 2, 88ма година.
Golf 2 проблем с парното
- vaikata_milen
- Мнения: 263
- Регистриран на: Нед 19 окт 2008 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
Re: Golf 2 проблем с парното
колега проблема ти е в съпретивлението което се намира над вентилатора на парното,в 2 му края запояваш едно кабелче и нямаш грижи
Re: Golf 2 проблем с парното
разглоби покрай вентилатора и на буската му ще видиш едно продълговато то е термопредпазител - запои му една жичка да го шунтираш
Re: Golf 2 проблем с парното
Благодаря за съветите. А къде точно се намира вентилатора. Имам предвид ... как се стига до него. Видях една тема за колега с Венто че е някъде около кората на жабката. Някои има ли идея къде се намира на моето голфче ?
Благодаря за бързите отговори.
Благодаря за бързите отговори.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Golf 2 проблем с парното
Toва, което търсиш е оградено в червено на снимката. Като за да стигнеш до него трябва само да свалиш кората под жабката. А Факта, че почва да духа хладно означава, че радиаторчето на парното е почнало да се запушва та скоро ще трябва и него да смениш.
П.С. На снимката разглобявам на братлето Джетата за да сменя прословутото радиаторче.
П.С. На снимката разглобявам на братлето Джетата за да сменя прословутото радиаторче.
Re: Golf 2 проблем с парното
Нямам думи. Евалата. Благодаря Ви много. Благодаря ви супер много за снимките и за обясненията. Остана да ви попитам само още едно нещо. От къде мога да намеря само съпротивлението за да не сменям цялата платка че прочетох че била около 40 лева, докато съпротивлението било 1-2 ?
Благодаря отново предварително. Вие сте номер 1.
Благодаря отново предварително. Вие сте номер 1.
Re: Golf 2 проблем с парното
Колегата в по-горния пост писа,че може само да шунтираш връзката на тва термо реле и всичко ще си дойде на мястото Просто запояваш кабелче на двата извода и си готов.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19550
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 2 проблем с парното
zealas написа: От къде мога да намеря само съпротивлението за да не сменям цялата платка
Първо- една поправка на колегите: Това не е термосъпротивление, а термопредпазител
Демек- жичка, която като се нагрее елемента над някаква температура, написана на корпуса му, се стапя и прегаря
Относно това къде да го намериш- поне в Пловдив има доста добър набор от термопредпазители с различни температурни стойности в магазина на Конрад.
В София също си имате такъв магазин Провери там.
За да знаеш точно какво търсиш- погледни на корпуса на термопредпазителя на каква темература е
Re: Golf 2 проблем с парното
И от цялата тая работа излиза,че на поне 90% от колегите им е изгорял термо предпазителя И моя е сдал багажа и скоро време ще се поразходя из магазините да видя дали мога да намеря и аз едно такова предпазителче
- bobiivanov
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 2 проблем с парното
radi_nrj написа:Toва, което търсиш е оградено в червено на снимката. Като за да стигнеш до него трябва само да свалиш кората под жабката. А Факта, че почва да духа хладно означава, че радиаторчето на парното е почнало да се запушва та скоро ще трябва и него да смениш.
П.С. На снимката разглобявам на братлето Джетата за да сменя прословутото радиаторче.
ти найстина ли разглоби така джетата само заради радиаторчето, мойто го смени един пич за два-три часа заедно с клапите, ако някой го интересува да пише ще му дам кординати
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Golf 2 проблем с парното
bobiivanov написа:radi_nrj написа:Toва, което търсиш е оградено в червено на снимката. Като за да стигнеш до него трябва само да свалиш кората под жабката. А Факта, че почва да духа хладно означава, че радиаторчето на парното е почнало да се запушва та скоро ще трябва и него да смениш.
П.С. На снимката разглобявам на братлето Джетата за да сменя прословутото радиаторче.
ти найстина ли разглоби така джетата само заради радиаторчето, мойто го смени един пич за два-три часа заедно с клапите, ако някой го интересува да пише ще му дам кординати
To ако не махнеш таблото после при връщането на парното обратно има вероятност да нагънеш някой кабел и си е яко хамалогия. Пък и като свалиш всички капаци нужни за да може да излезе парното ти остават още 4/6 болта за да махнеш и таблото. За 3 часа заедно с паузите за бира бяхме събрали колата, пък и аз съм малко педант и обичам всичко после да подредя - всяко кабелче и жило да си мине от където трябва.
- bobiivanov
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 2 проблем с парното
radi_nrj написа:bobiivanov написа:radi_nrj написа:Toва, което търсиш е оградено в червено на снимката. Като за да стигнеш до него трябва само да свалиш кората под жабката. А Факта, че почва да духа хладно означава, че радиаторчето на парното е почнало да се запушва та скоро ще трябва и него да смениш.
П.С. На снимката разглобявам на братлето Джетата за да сменя прословутото радиаторче.
ти найстина ли разглоби така джетата само заради радиаторчето, мойто го смени един пич за два-три часа заедно с клапите, ако някой го интересува да пише ще му дам кординати
To ако не махнеш таблото после при връщането на парното обратно има вероятност да нагънеш някой кабел и си е яко хамалогия. Пък и като свалиш всички капаци нужни за да може да излезе парното ти остават още 4/6 болта за да махнеш и таблото. За 3 часа заедно с паузите за бира бяхме събрали колата, пък и аз съм малко педант и обичам всичко после да подредя - всяко кабелче и жило да си мине от където трябва.
аз ти казвам разглобяване-смяна радиаторче-оправяне на клапи-сглобяване и две кафета че не пием бира и всичко измиване и почистване на гадостите по парното
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта