Вадиш кабелите на свещите (внимателно че има много голям ток там) един по един когато цилиндъра работи и му извадиш кабела двигателя ще промени работата си а ако не работи няма да има промяна в работата на мотора.Това искаше да ти каже колегата.
Откриваш кои е и му проверяваш инжектора или казваш на някои газаджия да провери конкретно него.
Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
- staff
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
van4ooo написа:Вадиш кабелите на свещите (внимателно че има много голям ток там) един по един когато цилиндъра работи и му извадиш кабела двигателя ще промени работата си а ако не работи няма да има промяна в работата на мотора.Това искаше да ти каже колегата.
Откриваш кои е и му проверяваш инжектора или казваш на някои газаджия да провери конкретно него.
да колега, разбрах. а за инжектора, проверявам съответния газов инжектор, а не бензиновия, нали така
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SOFIA
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
staff написа:van4ooo написа:Вадиш кабелите на свещите (внимателно че има много голям ток там) един по един когато цилиндъра работи и му извадиш кабела двигателя ще промени работата си а ако не работи няма да има промяна в работата на мотора.Това искаше да ти каже колегата.
Откриваш кои е и му проверяваш инжектора или казваш на някои газаджия да провери конкретно него.
да колега, разбрах. а за инжектора, проверявам съответния газов инжектор, а не бензиновия, нали така
Колега не се обиждай...ама земи я закарай на майстор...
- staff
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
Zeroday написа:Колега не се обиждай...ама земи я закарай на майстор...
Не се обиждам колега, аз си признавам, че не разбирам кой знае колко. Просто искам горе долу някакви насоки, ако някой е имал подобен проблем, защото знам, че ще отида на майстор и той ще ми каже "айде смени сега: кабели, свещи, въздушни филтри, дистибуторна капачка, почисти дюзи и още ена камара неща и ела пак, ако има проблем." Т.е. ще ме натовари с пари за неща, които евентуално предполага, ама не е много сигурен. Така правят всички. Колкото мнения изчетох във форума, все са сменяли тия неща и проблемите им си остават.
- h_andreev
- Мнения: 91
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 12:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Бургас - VW Vento GT 2.0 2E 115hp 1993 ГИ: D.T.Gas GasTech 704
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
Имах подобен проблем миналата година, като взе да се застудява, оказа се че решението е центровка. По голямо ми е било предварението и при преминаване от бензин на газ почваше да работи на 3 цилиндъра за около 5-6 секунди. После се оправяше и цял ден няма проблеми, докато не истинеше колата.
Провери центровката, оказа се, че 10 градуса при мен идваше в повече и заводския режим от около 6 гр. си е най-добре.
Пиши, ако има развитие
Успех
Провери центровката, оказа се, че 10 градуса при мен идваше в повече и заводския режим от около 6 гр. си е най-добре.
Пиши, ако има развитие
Успех
- staff
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
h_andreev написа:Имах подобен проблем миналата година, като взе да се застудява, оказа се че решението е центровка. По голямо ми е било предварението и при преминаване от бензин на газ почваше да работи на 3 цилиндъра за около 5-6 секунди. После се оправяше и цял ден няма проблеми, докато не истинеше колата.
Провери центровката, оказа се, че 10 градуса при мен идваше в повече и заводския режим от около 6 гр. си е най-добре.
Пиши, ако има развитие
Успех
Да колега, ама първо мисля да проверя свещите и дистрибуторна капачка тъй като вчера докато прехвърля от бенз на газ бях отворил капака и чух как пука нещо все едно дава на късо кабел. Та може би да е от тези неща. А сутрин като е студ от време на мреме се опитва да гаси цилиндъра дори и само на бенз. Чува се пак същото - как пукат кабели. Но най-осезаемо е на студена кола и то на междинно положение, когато от бенз прехвърля на газ - тогава 100 процента го спира. След като проверя кабели, свещи и капачката мисля да видя и за запушени дюзи на газта и накрая за тази центовка за която говориш. Благодаря все пак
- peachbaby
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 23 дек 2008 10:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
колега ,от скоро и аз го имам този проблем но колата ми е голф 3 афт 101к.с.газов инж-н брц.така си я купих с монтирана газова.преди време като превключваше на гас в движение колата присецваше.но го правеше от време на време,не постоянно.така си свикнах с този проблем.от скоро обаче при превключване губи мощност ,падат оборотите и трудно се форсира.това е докато я изрежа няколко пъти,примерно за 1-2 минути,това е само на гас,на бенз. няма проблеми.мен един газаджия ме насочи към свещи,.сега сам с brisk некакви двуелектродни.вече и аз не знам какво да правя.ако знам че е сигурно от свещите да дам 100-120лв за свещи да ги дам ама ако почна да сменям наред ще отиде много пара.дано се намери решение на този проблем.ще следя темата с интерес.
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
Измерете си кабелите - най-вече на 4-ти цилиндър. При мен така караше на 3 цилиндъра и с настъпване се оправяше. Накрая се оказа елементарно прекъсване на кабела - но не тотално, а от време на време докато е студена най-вече.
- staff
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
peachbaby написа:колега ,от скоро и аз го имам този проблем но колата ми е голф 3 афт 101к.с.газов инж-н брц.така си я купих с монтирана газова.преди време като превключваше на гас в движение колата присецваше.но го правеше от време на време,не постоянно.така си свикнах с този проблем.от скоро обаче при превключване губи мощност ,падат оборотите и трудно се форсира.това е докато я изрежа няколко пъти,примерно за 1-2 минути,това е само на гас,на бенз. няма проблеми.мен един газаджия ме насочи към свещи,.сега сам с brisk некакви двуелектродни.вече и аз не знам какво да правя.ако знам че е сигурно от свещите да дам 100-120лв за свещи да ги дам ама ако почна да сменям наред ще отиде много пара.дано се намери решение на този проблем.ще следя темата с интерес.
Колега мисля, че проблема ми се реши. Сега не е толкова студено, за да съм напълно сигурен, но вече не спира цилиндъра и прехвърля плавно. На 100% ще съм сигурен като стане навън 1-2 градуса. Да ти споделя как. Тука за 2-3 дни смених това онова. Значи проблема според газаджията ми се оказа, зацапани дюзи на газта. Човека ми ги изчисти и 4-те и сега от 2 дни нямам проблеми. Чистят се с кореселин на ръка. Той ми обясни защо става така като е студено, а при топло не го прави. Значи тая мръсотия като е студено - лепне и се отлага и дюзите се движат по-трудно и тракат. Като е топло не е така. И в действителност аз пипнах дюзата и пръстите ми залепваха по чернилката. После така и така бяхме разглобили, сменихме филтрите (един конусен-метален,прилича на горивен филтър и едно малко филтърче-кръгло) цената на двата е 15лв. Те са консуматив сменят се на 15тина хил.км. До тук с ремонтите по ГИ. После сменях масло, маслен филтър и въздушни, но това си беше планово. Това което също смених са свещите, но принципно проблема не беше в тях, защото като ми спреше цилиндъра на газ, цъкна ли бенз веднага тръгваше цилиндъра. Останах също дълбоко замислен като разбрах, че за моята колица свещите, с които трябва да карам са платинени! Бях поразен от сумата. За марка DENSO 1 свещ - 32лв. Тъй като беше немислимо за мен да дам 130лв. за свещи си купих марка NGK - 23лв за свещ естесвено пак платинени. Та с отстъпката 80 кинта свещите. Умрех напрао ама нема как Ами това е от мен. Дано да нямам повече проблеми с тия цилиндри, че ми писна.
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
Проблема наистина са дюзите на газовия инж.,при мен проблема го реших като откачих маркуча на газта прди рейката с дюзите ,след газовия филтър като внимавам да не попадне боклук .Взимам вълшебното WD40 и пръскам в посока на рейката ,затварям маркуча към рейката,оставям така 10-20мин да закисне,след което паля на бенз. и по време на движение прехвърлям на газ за да изчисти WD-то от маркучите /може да пуши малко от ауспуха/ като отмива и боклуците от дюзите.Когато сложих ГИ всичко беше нормално и след време се появи това притрисане при прехвърляне на газ за няколко секунди.
- staff
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
gottibg написа:Проблема наистина са дюзите на газовия инж.,при мен проблема го реших като откачих маркуча на газта прди рейката с дюзите ,след газовия филтър като внимавам да не попадне боклук .Взимам вълшебното WD40 и пръскам в посока на рейката ,затварям маркуча към рейката,оставям така 10-20мин да закисне,след което паля на бенз. и по време на движение прехвърлям на газ за да изчисти WD-то от маркучите /може да пуши малко от ауспуха/ като отмива и боклуците от дюзите.Когато сложих ГИ всичко беше нормално и след време се появи това притрисане при прехвърляне на газ за няколко секунди.
Мда колега в дюзите на газта ми беше проблема. Само че моите ги вадихме и ги чистихме по отделно, а не с WD40. Както и да е, важното е че разбрах проблема и го реших (за сега) Само искам да те попитам горе долу на колко време правиш ти тая процедура, която спомена? Благодаря предварително.
- peachbaby
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 23 дек 2008 10:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
благодаря колега ,ще пробвам и аз тая процедура по почистването на тези дюзи.сега дали заради топлото време се оправи проблема,но явно е временно.пак благодаря колега.
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
Бях минал около 20к ,и реших да пробвам по мързеливия начин,газовата е в гаранция и не мога да пипам по дюзите...проблема се появи 5-6к след като я сложих.Засега вд40 помогна.Относно времето ,мисля да повторя когато се появи пак проблема ,много е относително.........зависи от газта която зареждаме.
- staff
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
peachbaby написа:благодаря колега ,ще пробвам и аз тая процедура по почистването на тези дюзи.сега дали заради топлото време се оправи проблема,но явно е временно.пак благодаря колега.
временно е колега. и моята кола като се затоплеше времето не ми правеше чак толкова тия проблеми. Газаджията дет ми изчисти дюзите каза, че това е така, защото мръсотията по дюзите, като е студено става лепкава и затруднява работата им. заради това проблемите са най-вече при студено време.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
Темата е стара, но по-нова за газов инжекцион не намерих.
От 3 години Пасата (Б5,5 1,8 Турбо 150 коня, мотор AWT) ми е на газ, БРЦ Sequent 32, инжектори 67 R 01 0175 нов модел (със зегерka).
На влизане в Австрия имаше задръстване заради Ковид, моторът започна леко да трепери и точно като ме разпитваха изгасна. На газ не можах да запаля, на бензин се добрах до първото място за паркиране. Там отнова пробвах на газ, но безуспешно, работи с голямо тресене и след секунди моторът гасне, прочетох грешката, оказа се 16684/16685 (няма горене в първи цилиндър).
Миналата година гаранционно ми смениха газов инжектор на 4-ти цилиндър.
Имам въпрос дали ще помогне промиване на инжектора? Намерих едно клипче в нета>
https://www.youtube.com/watch?v=rtyrQN4bjPs
В момента карам на бензин и нямам никакви проблеми.
От 3 години Пасата (Б5,5 1,8 Турбо 150 коня, мотор AWT) ми е на газ, БРЦ Sequent 32, инжектори 67 R 01 0175 нов модел (със зегерka).
На влизане в Австрия имаше задръстване заради Ковид, моторът започна леко да трепери и точно като ме разпитваха изгасна. На газ не можах да запаля, на бензин се добрах до първото място за паркиране. Там отнова пробвах на газ, но безуспешно, работи с голямо тресене и след секунди моторът гасне, прочетох грешката, оказа се 16684/16685 (няма горене в първи цилиндър).
Миналата година гаранционно ми смениха газов инжектор на 4-ти цилиндър.
Имам въпрос дали ще помогне промиване на инжектора? Намерих едно клипче в нета>
https://www.youtube.com/watch?v=rtyrQN4bjPs
В момента карам на бензин и нямам никакви проблеми.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта