Polo Classic/седан

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
NightWalkeR
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 09 апр 2006 16:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: TDI 140k
Местоположение: София
Контакти:

Polo Classic/седан

Мнениеот NightWalkeR » Нед 09 апр 2006 17:17


Здрасти :) , разгледах се из форума за Поло Седан ,но нищо не успях да намеря. Бях се настроил да си търся Поло... наскоро забелязах че го има и този модел Classic-a какво може да ми кажете за него, като предимства/недостатъци ? Като става въпрос за модели – да кажем след 97. Нещото което ми харесва в него е че е малко по-голям, като размерите перфектно ме устройват.

....благодаря предварително :roll:



:evil:




Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Нед 09 апр 2006 19:55



Щраусолог написа:
Volkswagen отдавна не се асоциира със значението на името си. Днес продукцията на гиганта от Фолфсбург е всичко друго, но не и "народна". Още в края на 80-те години на миналия век VW смело скочи във водите на престижните класове. Легендарната "Костенурка" се прероди в скъпарска играчка за девойчета със заможни татковци/батковци, а грозноватият някога Passat се оборудва с осемцилиндрови чудеса на двигателостроенето. Дори единствената действително народна кола в гамата на Volkswagen - Polo, отдавна задмина по габарити и технологична усложненост батко си Golf от 70-те и 80-те и дори вече не заема дъното в моделната гама на производителя, където го замести Lupo.Автомобилите от Волфсбург трудно минават за "народни" и на пазара на употребявани возила. Това важи не само за шампиона по бавно обезценяване Golf, а и за за споменатото вече Polo. Особено впечатляващо в ценово отношение е третото поколение на германското мини, дебютирало през 1994 г., за да замени произвеждания тринайсет години Typ 86C (Авто пазар, бр. 238). Кратка справка за средната стойност на произведените между 1994 и 1998 г. Volkswagen Polo, предлагани на сайта ни www.mobile.bg, показва сума от около 6 600 лв. срещу 5 100 лв. за Opel Corsa и 4 250 лв. за Renault Clio от същия период. Адекватни ли са тези цифри? Ако се вярва на логичното предположение, че качеството си има цена - определено. Polo III (вътрешнозаводски индекс 6 N/6 KV) се сочи за един от най-надеждните и безпроблемни в експлоатационен план модели в субкомпактния клас.
Евтината поддръжка и липсата на дефекти винаги са градили добрата репутация на малкия Volkswagen. За жалост при първите две поколения на дребосъка тя неизменно се допълваше от примитивната конструкция и почти пълната липса на елементарни удобства. С Polo III тези недостатъци бяха до голяма степен преодолени. Неслучайно след дебюта на третата генерация специалистите започнаха да говорят за Mercedes-а на минитата. Съществена роля за несравнимо по-високите експлоатационни характеристики изигра съвременната и като конструкция, и като
дизайн каросерия
По габарити Polo III превъхожда Golf I, а от някогашните проблеми с антикорозионната защита няма и помен.

Единствените критики на специалисти и собственици са отправени към краткия живот на задното ауспухно гърне, което изгнива за има-няма две години. Освен с традиционната за субкомпактния клас каросерия хечбек, Polo III се произвежда като седан с името Classic и изключително практично комби Variant. Подобно на всеки Volkswagen от 90-те, сглобката е извънредно качествена. С използваните материали не е допуснат никакъв компромис, което личи особено ярко в
салона
на минито. Интериорът няма никакви допирни точки със спартанското оформление на предците и изглежда доста по-солидно от стандартите за класа. Нивото на оборудване също може да изненада приятно, макар че трудно се мери с японската конкуренция. Слаби места в изработката практически липсват. Изключение правят само епизодични оплаквания от дефекти на механизма на люка и шумове от него.Едно от най-ярките преимущества на Polo III пред конкуренцията наред с високото качество на изработката и сполучливата конструкция безспорно е грамадната гама от двигатели, монтирани на мъника. С подобно разнообразие от мотори рядко разполагат дори модели от доста по-високи класове. Бензиновата палитра се състои от агрегати с работен обем от 999 до 1 598 см3 и мощност от 45 до 125 к.с. Не по-малък е и изборът сред дизелите. Първоначално Polo III се екипира само с 1.9-литров нафтов двигател с 64 коня, но в периода между 1997 и 1999 г. той е допълнен последователно от 1.7-литровия SDi (60 к.с.), и два мотора от прочутото семейство TDi - 1.4- (75 к.с.) и 1.9-литров (64, 68, а в модификациите Classic и Variant - 90 и 110 коня).
Всички споменати двигатели са познати от други модели на VAG и се ползват с високо реноме. Практиката показва, че сериозни дефекти са изключени, а изборът зависи изцяло от вкусовете и нуждите на купувача. Все пак трябва да се има предвид, че силите на най-малките двигатели (1 043 см3, 45 к.с., 999 см3, 50 к.с.) са достатъчни единствено за придвижване из града, а 1 600-кубиковите вентилирани версии изискват по-скъпа поддръжка. Оптимални експлоатационни качества притежават 1.4- и 1.6-литровият мотор с мощност съответно 60/75 и 75 к.с. Ласкави отзиви получават всички дизелови агрегати, но пък и цените на тези модификации да доста солени.

Протеклите гарнитури са характерна болест на Polo
Според статистиките най-често срещаните проблеми по силовата част са течовете на масло от различните гарнитури и семеринги, които започват да се появяват след 100 000 км. В първите години след началото на производството проблеми създава чугуненият изпускателен колектор, който с времето губи от здравината си и се пропуква оп вибрациите на двигателя. Голяма част от автомобилите от субкомпактния клас са екслпоатирани от дами, което налага повишено внимание към охладителната система. Повечето представителки на нежния пол не обръщат никакво внимание на факта, че топлинният датчик на вентилатора на охлаждането не работи, и нерядко прегряват мотора. След 100 000 км не е зле да се смени водната помпа, за да се избегнат излишни рискове, както и да се прегледат съединенията по охладителната система.
Течове на масло - макар и в изолирани случаи - са най-често споменавания
недостатък на скоростните кутии
които иначе се представят образцово. Уви, това трудно може да се каже за съединителя. Неговите характерискити определено не са съобразени с масата на автомобила. Понякога амбриажът се нуждае от замяна след едва 60 000 км. Освен това твърде често педалът се натиска трудно, което е малко странно за кола, голяма част от чиито потенциални купувачи са дами.
Азбучна истина е, че сложността на дадена конструкция се намира в правопропорционална зависимост с податливостта є на повреди. Предишните две поколения на Volkswagen Polo изненадваха с неизправности по
електрическата инсталация
крайно рядко. Това се държеше на простото є устройство и липсата на допълнително оборудване, което да дефектира. При третото поколение на германското мини за жалост тази безпроблемност е паднала в жертва на удобствата. Оплакванията от неработещи електрически стъкла, блокирали имобилайзери и отказващо централно заключване не са рядкост - особено предвид произхода на автомобила. Статистиките показват, че най-често виновник за неизправностите е корозията на кабелите на масата.

Прегорелите термозащитни пластини на катализатора са друг проблем на изпускателната система
Неотдавна немската специализирана преса определи субкомпактния Voklkswagen като "един от малкото лъчи на надежда за репутацията на германското автомобилостроене", което отстъпва все повече позиции в класациите за надеждност на японците. С десетте си нива на оборудване, също толкова моторизации и трите модификации на каросерията Polo III предоставя практически неизчерпаеми възможности за избор и е в състояние да задоволи всякакви вкусове. Моделът показва малко и не особено сериозни проблеми, което обяснява защо цените на употребяваните екземпляри са толкова високи. Макар и да е едно от най-скъпите предложения в субкомпактния клас обаче, Polo III остава най-достъпния модел на Volkswagen, а инвестицията определено си струва.

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=17800


Потребителски аватар
NightWalkeR
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 09 апр 2006 16:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: TDI 140k
Местоположение: София
Контакти:

??!!??

Мнениеот NightWalkeR » Пон 10 апр 2006 13:12


NightWalkeR написа:Здрасти :) , разгледах се из форума за Поло Седан ,но нищо не успях да намеря.....


....Maks аз съм нов тук а ти с над 900 поста , но ми се струва че с тия 900 поста не четеш много много въпросите ....та били ми казал в това което ми прати колко пъти и къде се споменава Седан/Classic (ако съм го пропуснал можеше само него да ми пратиш) ?? Или поне къде се дава отговора на моя въпрос ? Все пак благодаря за опита да ми помогнеш :).

...А явно може би въпроса ми не е бил ясен - интересува ме личнi впечатления/мнения, разход и т.н. а ако няма никакви разлики от нормалното Polo можеше само това да ми кажеш :D


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 10 апр 2006 13:23


Незнам някой от форума да има такова, но може и да греша.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ??!!??

Мнениеот wili98 » Пон 10 апр 2006 14:48


NightWalkeR написа:.....

А според теб с какво би се различавал двигатела на полото седан от обикновенно поло?
Или например окачването, или скоростната кутия, или таблото ...
да речем, че информацията за седан може да бъде 90 % същата както и за класическото...

Ако намеря за 1997 поло седан информация обезателно ще пусна..!!!
обещавам. Извинявай че не съм намерил досега.


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Пон 10 апр 2006 14:54


Разлика в тежестта на купето почти няма,двигателите са еднакви което ще рече че и проблемите са еднакви.
Тука има малко инфо за седан. http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars ... agen/polo/


Потребителски аватар
NightWalkeR
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 09 апр 2006 16:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: TDI 140k
Местоположение: София
Контакти:

Re: ??!!??

Мнениеот NightWalkeR » Пон 10 апр 2006 16:05


wili98 написа:да речем, че информацията за седан може да бъде 90 % същата както и за класическото...

....Благодаря много - предполагам че и Макs е искал да каже същото :) ....мисля, че последните 2 поста отговарят доста добре на въпроса ми. В общи линии това бе основното което исках да чуя, в смисъл че донякаде съм го и предполагал но е много по-добре да го чуеш от некой който си има представа :roll:

:evil:

P.S>Маks srry ако предния ми е пост е бил малко остър , бях леко изнервен на работа....


EDIT: 10x Lix това е повече от достатачно :) като/ако си взема може и да получаваш по някое въпросче от мен (без да прекалявам) :oops:

Последна промяна от NightWalkeR на Вто 11 апр 2006 10:17, променено общо 1 път.


LiX
Мнения: 173
Регистриран на: Съб 26 фев 2005 17:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LiX » Пон 10 апр 2006 23:02


Аз имам Polo Classic '97 :lol:
Питай нещо конкретно ако те интересува, иначе разликата с хечбек Полото е в шасито - по-широки брони, по-просторно купе, по-големи гуми (14" vs. 13") и разбира се нормален багажник, който при сваляне на седалките става като комби :lol: Механиката си е същата, като цяло не съм имал проблеми. Абе накратко ако си намериш такова Поло зимай, няма да сгрешиш... само дето са много редки...


Потребителски аватар
dimi
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 28 май 2006 23:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

класик

Мнениеот dimi » Вто 30 май 2006 13:06


Аз имам Класик '99 и е огнено. с 1.6 мотор - 101 коня. Проблеми не ми дава никакви, а го карам яко насекъде....
Може да се кара с '14 , може и с '15-ки. Бензин минимум 95. Изфърлих катализатора и това ми качи мощността още повече.
С една дума - няма да сбъркаш.


polosport
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 6:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот polosport » Нед 11 юни 2006 7:05


Карам такъв класик 99г. 1.6/100к. взех го нов сега е на 75 хил няма грешка за толкова километри сам сменил един комутатор кабели на свещи, тампони на мекферсона и торсионната щанга колата е доработвана сега е около 130 к.с. джанти 16/215/45 ронал / носи и седемнайски ама с по-ниски гумуми, ще имаш проблем ако решиш да я доработваш външно, понеже модела е за източна европа трудно се намират тунинг стопове а за фарове и мигачи търсиш от кордоба защто с хечбега има разлика в калниците за маска без емблема да не говорим че не можеш да си намериш дори и в немско. По принцип ако вариш много километри по черни пътища си земи WV II по корава е в окачването но иначе за градски условия нямаш грижи :D



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта