Проблем с поло 1.9 дизел
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем с поло 1.9 дизел
Здравейте колеги
Та на въпроса одеве ходих да ми замерят акумулатора в един сервиз откъдето го бях купил ( заради гаранцията , не че имам проблем с него ) та човека го замери на изгасен двигател колко волта показва и запалих да замери на колко волта зарежда алтернатора ( пуснах фарове , парно и СД - то ) и след като запалих след няколко секунди оборотите на мотора започнаха плавно да се вдигат като стигнаха до 1600 - 1700 някъде и после пак се нормализираха на около 1000 . Аз , пък и човека се учудихме защо сама се форсира колата , но както и да е тръгнах си от там и след 10 минути както си карам и превключвам от втора на трета и колата пак сама се изфорсира . Търсих с търсачката за подобен проблем но не можах да открия и все пак ако някой знае тема с такъв проблем нека ми даде линк
Колата има ксенон и се чудя дали нещо той не прави някакви смущения въпреки , че преди няколко месеца пак ми се случи като я запаля сама да се изфорсира плавно до 1600 оборота , но тогава не обърнах внимание на проблема , та тогава не бях пуснал фаровете и май не е от ксенона проблема . Колата е поло 6Н , 1.9 дизел ( не е СДИ ) а помпата е " Лукас " и се чудя какво по нея не е вред или от къде другаде идва този проблем .
Re: Проблем с поло 1.9 дизел
Имаше една тема, в която колега описваше подобен на твоя проблем и се оказа, че причината при него е температурен датчик. Обаче колата беше Пасат...май???
Дано и ти да се разминеш само с това! Поздрави!!!
- boreto1977
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
- Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
- Двигател: AVF 2003 ACV 2001
- Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE
Re: Проблем с поло 1.9 дизел
според мен от някъде ти засмуква въздух в горивната система 
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с поло 1.9 дизел
Температурния датчик съм го сменял пролетта с нов заради проблем с топлото палене а за въздух в горивната система не мисля , че имам понеже единия маркуч ми е прозрачен и в него няма балончета , пък и колата си върви , пали и работи добре
Мерси за мненията , колеги дано още някой да пише нещо по въпроса
Мерси за мненията , колеги дано още някой да пише нещо по въпроса
Re: Проблем с поло 1.9 дизел
boreto1977 написа:според мен от някъде ти засмуква въздух в горивната система
Ако смучеше въздух щеше да гасне, а не да вдига обороти! 
-
stivenj
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Проблем с поло 1.9 дизел
Колега на мен ми се случи нещо от този род с оборотите и се оказа маркучето за обратната нафта.Може да погледнеш и вакуум клапана и маркуча до ГНП ако някъде е напукано и дърпа въздух.Нямам друга представа .Дано да го намериш проблемчето.
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: Проблем с поло 1.9 дизел
Маркуча на ЕГР-а е според мен,щом се вдигат оборотите.Земи го смени,или най добре запуши ЕГР-а.На мен като се скъса маркуча оборотите ми станаха изведнъж 1700,след като закачих нов си се върнаха обратно на място.Значи този маркуч отива до един датчик и когато влиза въздух стойностите които подава към датчика са различни и нереални и стават аномалии!
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с поло 1.9 дизел
Този маркуч го откачих наскоро от ЕГР и го запуших да не смуче въздух и оттогава колата върви по - добре , одеве го гледах и си е запушен все още иначе забелязах , че като го откача от ЕГР и се вдигат оборотите но те се вдигат за постоянно ( докато него запуша отново ) . Поздрави 
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 93 госта