1,9 TD AAZ - въпрос за турбото..... - глупав въпрос

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

1,9 TD AAZ - въпрос за турбото..... - глупав въпрос

Мнениеот juve » Нед 26 мар 2006 12:37


Преди да задам въпроса си , моля да ме извините за дългите обяснения и да уточня, че направих опит да ползвам търсачката ( която изрови доста интересни неща) , както и да не ме биете много ако задавам много тъп въпрос... :)
Значи , това се води от "еко " дизелите, като един електрически клапан управлява ваккума, които пък отваря друг клапан и вкарва разните му там отпадъчни газове.... то си знае къде :) Проблема ми е , че тази тръбичка е прекъсната след ел клапана и е забучен един пирон ( ако мога да го определя по главата :lol: ) Аз добросъвестно си изтеглих описанието от руския сайт ( които е в "линкове" ) и тук вече тотално зацапах свещ... аа дюзите :) Там например , за посочения турбокомпресор ( в моя случай Garrett ) e дадено, че ваккума е свързан за Wastegate - хубаво , ама при мен няма такава "входна" тръбичка.... после, на тръбата , свързана с смукателните колектори има една "фишка" която при мен е затапена , а в описанието е указано :
3 - Hose
To Diesel injection pump
накратко ;) цялата работа ли е объркана , или какво.... вече нищо не мога да схвана , а все пак никога не съм се интересувал от турбокомпресори а само от хладилни компресори :) защото на това турбо не мога да му чуя нищо а когато карах една алфа 2.0 тд турбото свиреше все едно е видял някоя сладурана на улицата...
всяка помощ, която ми помага да си изясня положението е добре дошла...
Предварително благодаря :)
http://volkswagen.msk.ru/engine/aaz_1z_ahu/aaz_1z_ahu_turbocharger_syst.pdf

пс: това е линка за използваната литература...

оказа се , че наистина въпроса е глупав :oops: :oops: Просто се дължи на факта, че електрическият клапан които аз гледам и които е САМО за "екодизела" е различен от клапана които се използва при двигателите с компютърно управление :oops: Трябваше ми доста бърникане докато ми :idea:
Съжалявам , че ви загубих времето :oops:




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 12 апр 2006 11:38


АЗ лично бих се обърнал за съвет кам някой, който си изкарва хляба с това - демек майстор. ТОзи който аз ползвам, се казва Виктор и сервизчето му е до Бакърената. Много си разбира момчето от работата и освен това е маниак като нас на тема VW. Ето ти телефона му - 0898 470 629. Кажи му, че имаш телефона от Добри адвоката. Той ще ти обясни как да стигнеш до там по подробно. Ето ти малко предварителни указания - на Орион завиваш надясно към Надежда, точно преди моста на Бакърена завиваш отново надясно, после втората в ляво, в дъното на улицата на Т-образно кръстовище наляво и после веднага надясно, след 100 метра стигаш до единствено възможен десен завой и тръгваш покрай ЖП -Линия. След 200 - 250 метра си пред гаража, ще го познаеш - обикновено има доста "печки" отпред, а и неговото Сироко е тамл Успех


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 12 апр 2006 13:50


Този калпан дато връща газове за преработка се казва AGR и може да прочетеш тук :
http://lelik.stormway.ru/cars/tdi-tech.pdf


P.S. При мен един много мой човек -майстор ме посъветва да си запуша точно така тръбата както е при теб.Защото при форсиране на мотора се получаваше много не стабилни обороти на празен ход.И AGR-ра правеше пуфффф и от него излизаха димни газове.Решението беше болт 6мм.За сега всичко е перфектно.И разхода падна.И върви повече.А екологията е по малко.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 12 апр 2006 18:49


dobrinb , благодаря ти за изчерпателните обяснения... макар че Сф не я познавам толкова детайлно , колкото бих искал ... ама знае ли човек от зор какво би направил :) Колкото до Еко дизела - хм , екологията ще я оставя на хората с големите пари , те , щом живеят добре нека пазят приридата и живеят по 100 години , ама аз не мисля че искам .... ;) Както обясних по горе проблема ми беше , че мислех Еко ел-клапана за неправилно свързан клапан на двигател с електронно управление :oops: А бе трудно се минава от бензин към нафта .... поне не и изведнъж..... :idea:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Сря 12 апр 2006 23:25


juve написа: А бе трудно се минава от бензин към нафта .... поне не и изведнъж..... :idea:
Да обаче в 99% от случаите е завинаги! :bowdown :drive :drive :drive


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 13 апр 2006 8:48


веселин написа:
juve написа: А бе трудно се минава от бензин към нафта .... поне не и изведнъж..... :idea:
Да обаче в 99% от случаите е завинаги! :bowdown :drive :drive :drive


Лека корекция 99.99% spam


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 13 апр 2006 19:27


тук е момента да "разлая кучетата и да "оспамя" темата , но не се въздържам да не напиша: Преминаването на нафта за някои хора си е малко ..болезнено ;) Аз например, още от 1 вата ми кола ( москве ) си останах с навика когато нещо се прецака да мога да си помогна с нещо - тук чукче, там свещ, тоци , карбуратори това онова ;) ама все пак току додрапам до където съм тръгнал. Обаче с тези дизели .... карам различни коли ( полека станаха 100% дизели ) ама като се прецака мерцедеса спринтер CDI какво мога да правя ? само тъжно да гледам ! С пежото и фордовете работат не е по весела - едни обороти ако трябва да пипна не смея , че току се получи една..... Преобладаващото мнение което се шири по моите среди е " А бе дизела е зор да запали - запали ли - няма начин да не стигнеш където си тръгнал :lol: " така че ..истината е някъде по средата май :idea: spam :smackbum


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Сря 26 апр 2006 12:20


Въпрос на лично мнение. Преди Golf-a съм карал жигулка и мога да кажа, че ако нещо се прецака под тея капаци, сложени от немеца, може само да гледаш и да се молиш да минеш тънко с ремонтите! Хубавото е, че ако се грижиш за дизела и той не ти изневерява - за разлика от жените :evil:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта