трщбва да смениш и главата - дюзите са с различен захват.
Между другото един път един ме гони, за да разбере какво съм правил по моята (и тя е с ААЗ само че пипан)и ми каза, че и тои има такава, 1.6 тд, и бил сменял зъбчатките на кутията. Като се заговорихме ми каза само че сменил турбината, и наредил кутията - 1-дизелова, 2-бензинова, 3-дизелова, 4 дизелова, 5-бензинова.
и на ГТИ 150 к.с. не се е давал



Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
- Радо Пеев
- Мнения: 651
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 7:10
- Автомобил: Vw Golf MK3
- Двигател: ABF 2.0 16v GTI
- Местоположение: Варна
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
Дрън дрън че глупости наште кутии имат най-големи предавателни числа от вички на тази група... коли С сток части + интеркулер можеш да достигнеш близо 110 -ките според зависи от мотора ГНП-то и турбото в какво състояние са.....а ако искаш нагоре.. по-голяма турбина обезателно!!!! и по голямо бутало на помпата ... и караш докато издържи скоростната кутия и мотора...Попринцип тря става блока на AHF AFN моторите но те са с директно впръскване както и 1z а наще AAZ-ти са с предкамерно впръскване.. Тря се сменя глава електроника и още доста работи + това 110-ките са с променлива геометря на турбото пак тука при нас вичко е механично ...общо взето чип НЕ МОЖЕ ДА СЕ СЛОЖИ!!!! но с дребни финанси можеш да изкараш повече от 90 кончета.
- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
Аз съм AAZ със сменено турбо и сложен кулер и честно казано със 110-ките не мога да бягам, ама като карах TDI-то 90 коня не мисля че му отстъпвам
само дразни ограничителя на оборотите който сложиха ама здраве да е... на 4700 оборота някъде приключва... преди до 5000 си го режех... ама по-добре било...

- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
моя ве4е е на 4300 оборота за старт не се давам ама най много 160 и спира
- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
и аз сложих кулер преди седмица и снощи пробвах колата - имам малко по голям лаг за момента, но и тои ще се отстрани скоро. 

- Радо Пеев
- Мнения: 651
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 7:10
- Автомобил: Vw Golf MK3
- Двигател: ABF 2.0 16v GTI
- Местоположение: Варна
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
policaqqq написа:и аз сложих кулер преди седмица и снощи пробвах колата - имам малко по голям лаг за момента, но и тои ще се отстрани скоро.
Как ще го остраниш лага ? с по тънки траби ли ? и къв кулер си сложил
- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
Нямам никаква представа кво е тва лаг, ама аз лично съм доволен
само не мога да разбера защо подяволите на бащата пасата афн двигателче след 100 не ускорява толко бързо колкото мойта бракма
до 100 км/ч ме бие по всички параграфи, ама след тая скорост нещо не успява...


- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
зависи от предавките и нафтата
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
Traytor написа:Нямам никаква представа кво е тва лаг, ама аз лично съм доволенсамо не мога да разбера защо подяволите на бащата пасата афн двигателче след 100 не ускорява толко бързо колкото мойта бракма
до 100 км/ч ме бие по всички параграфи, ама след тая скорост нещо не успява...
Аз си мисля, че е от това, че 5-тата ти е по-къса от неговата, а мотора ти е по-оборотен по принцип, а сега още повече.
- Радо Пеев
- Мнения: 651
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 7:10
- Автомобил: Vw Golf MK3
- Двигател: ABF 2.0 16v GTI
- Местоположение: Варна
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
И аз имам пасат афн предимството му е че надува по от рано но след 100 е голяма смърт пак AAZ-та ускорява от 80 до 140 по бързо от колкотото от 0 до 80 и пасата го бия по вички парграфи
то попринцип на 4-та и 5-та предавка се получава най-голям вартящт момент.

- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
manikena1 написа:колега и моита помпа е същата а е на 1.9тд!!!
Е как ще ти е такава помпата бре


Това е моята...
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
и в крайна сметка излиза че няма да стане..
или давам 2000лв за мотор със скорости АФН или си карам ААЗ с кулерче и всичко е 6+
или давам 2000лв за мотор със скорости АФН или си карам ААЗ с кулерче и всичко е 6+

- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
Traytor написа:manikena1 написа:колега и моита помпа е същата а е на 1.9тд!!!
Е как ще ти е такава помпата бремоята не изглежда така
Това е моята...
моята няма нищо общо с тази помпа

- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
Ами аз честно казано не съм сигурен дали не е сменяна и нафтовата помпа при мен... За турбото съм сигурен... знам само че се движа много по-добре от другия ааз в Омуртаг
. С турбо и кулер определено има разлика... Само треа да дигна малко налягането, че бащата нали е много устат е казал да го свалят малко като ми правиха нафтовата помпа за да съм се успокоял малко... и с ограничените обороти...

-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ
don hose написа:Това е пинчето от диафрагмата на 1,6тд доказано по добър от 1,9.С малко изпиляване става огън.
Еднио дюзи от 1,6 тд или от 300д и излита.
защо на ААЗ дюзи от 1.6тд или от 300д като
на 1.6тд са същите разпръсквачи накто и на 1.9тд отварят на едни и същи барове по спомени 155 бара ..
а на 300д са дори под 150бара около 130бара мисля бяха.. защо се слагат от 1.6 ?

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта