


Astra DTI - ЕГР клапан -да или не.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Astra DTI - ЕГР клапан -да или не.
Здравейте колеги.
Имам малко странно питане - става въпрос за Хлопел Астра с двигател DTI 16V 101кс.
Както ви е известно тези двигатели имат ЕГР клапан. На една такава Астра, на мой близък уж беше сменен ЕГР клапана, но ние не можем да разберем дали е така, или сме преметнати.
Интересува ни къде се намира въпроснияат клапан на въпросният мотор, и ако не е същото което са сменили майсторите -как се казва частта, кооято реално е сменена
Прилагам следната снимка.
Това е въпросният двигател.
Частта, която реално е сменена се намира в близост до ботуша на левият амортесьор, зад черната пластмасова тръба идваща от възд. филтър.
Отпред от дясно на двигателят, точно до акомулатора има още два подобни чарколяка. Приличат на цилиндърчета с капачки и излизащи от тях кабелчета.
Дано сте разбрали неграмотното ми описание.
Как се казват те за какво служат и каква им е цената това е въпроса.
Поздрави.
Имам малко странно питане - става въпрос за Хлопел Астра с двигател DTI 16V 101кс.
Както ви е известно тези двигатели имат ЕГР клапан. На една такава Астра, на мой близък уж беше сменен ЕГР клапана, но ние не можем да разберем дали е така, или сме преметнати.
Интересува ни къде се намира въпроснияат клапан на въпросният мотор, и ако не е същото което са сменили майсторите -как се казва частта, кооято реално е сменена
Прилагам следната снимка.
Това е въпросният двигател.
Частта, която реално е сменена се намира в близост до ботуша на левият амортесьор, зад черната пластмасова тръба идваща от възд. филтър.
Отпред от дясно на двигателят, точно до акомулатора има още два подобни чарколяка. Приличат на цилиндърчета с капачки и излизащи от тях кабелчета.
Дано сте разбрали неграмотното ми описание.
Как се казват те за какво служат и каква им е цената това е въпроса.
Поздрави.
Re: Astra DTI - ЕГР клапан -да или не.
Здравко, огледай малко снимката. От близката страна/предната част на колата/ на средата горе-долу има написано със стрелкичка "EGR valve"- те това ти е ЕГР клапана. А за другите неща които наричаш че са като цилиндърчета с капачета, въобще не мога да ги видя от снимката.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Astra DTI - ЕГР клапан -да или не.
Сега прилагам снимка на въпросните чарколяци.
- това са тези до акумулатора
а това е въпросната, която е сменена
- до левият ботуш.
Та как се казват тези чарколяци и каква им е цената на един бр.
Сега се ровя във форума на хлопел. Но все още нищо не съм намерил.
От два часа чета теми за ЕГР.
Поздрави.
- това са тези до акумулатора
а това е въпросната, която е сменена
- до левият ботуш.
Та как се казват тези чарколяци и каква им е цената на един бр.
Сега се ровя във форума на хлопел. Но все още нищо не съм намерил.
От два часа чета теми за ЕГР.
Поздрави.
Re: Astra DTI - ЕГР клапан -да или не.
Това са някакви вакуумни или соленоидни клапани.ЕГР-а би трябвало да е това:


- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Astra DTI - ЕГР клапан -да или не.
Мерси за отговора.
Продължавам да чета в опел форума, но има десетки теми.
И аз съм на мнение, че са някакви вакуумни клапани,но още не съм намерил потвърждения.
Сега набарах една интересна тема при хлопелите.
Интересува ме и каква е цената на едно такова нещо, защото ни оръсиха 340лв за една такава част, а на нас много ни се вижда.
Малко търсим под вола теле, но.
Поздрави.
Продължавам да чета в опел форума, но има десетки теми.
И аз съм на мнение, че са някакви вакуумни клапани,но още не съм намерил потвърждения.
Сега набарах една интересна тема при хлопелите.
Интересува ме и каква е цената на едно такова нещо, защото ни оръсиха 340лв за една такава част, а на нас много ни се вижда.
Малко търсим под вола теле, но.
Поздрави.
Re: Astra DTI - ЕГР клапан -да или не.
Ето ти една такава тема.ти май си дал същите снимки.и като че ли тея 340 лева са възмножко.
http://www.opelclub-bg.com/forum/index.php?showtopic=49680
П.С. Всъщност май не са много за тая джаджа.Ето коментар от същата тема:а иначе ново е около 330лв за GM и около 220 за по евтин варянт.
http://www.opelclub-bg.com/forum/index.php?showtopic=49680
П.С. Всъщност май не са много за тая джаджа.Ето коментар от същата тема:а иначе ново е около 330лв за GM и около 220 за по евтин варянт.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Astra DTI - ЕГР клапан -да или не.
Снимките ги намерих чрез гугъл изображения.
Иначе и аз открих въпросната тема и я прочетох цялата.
Наистина ми беше много полезна.
Явно майстора си е свършил съвестно работата
Благодаря ти за вниманието.
Може да се катинари или да се трие.
Поздрави.
Иначе и аз открих въпросната тема и я прочетох цялата.
Наистина ми беше много полезна.
Явно майстора си е свършил съвестно работата
Благодаря ти за вниманието.
Може да се катинари или да се трие.
Поздрави.
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Astra DTI - ЕГР клапан -да или не.
[quote="jordanpar"]Това са някакви вакуумни или соленоидни клапани.ЕГР-а би трябвало да е това:
/quote]
точно това е
струва има няма 300 като нов
/quote]
точно това е
струва има няма 300 като нов

- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Astra DTI - ЕГР клапан -да или не.
340лв е платена въпросната част.
Но проблема се проявява все още.
А той е следният - светва една лампа на таблото и колата губи мощност. Изобщо не набира. Човека има дете и жена и е опасно да се кара така.
Сега след смяната на тази част - пак се проявява въпросният проблем.
Утре ще пиша още отзиви - днеска колегатабеше на път до София.
Ще пиша утре.
Моля темата да не се закл. за сега. Защото ако не се оправи да искаме пък съвет.
Поздрави.
Но проблема се проявява все още.
А той е следният - светва една лампа на таблото и колата губи мощност. Изобщо не набира. Човека има дете и жена и е опасно да се кара така.
Сега след смяната на тази част - пак се проявява въпросният проблем.
Утре ще пиша още отзиви - днеска колегатабеше на път до София.
Ще пиша утре.
Моля темата да не се закл. за сега. Защото ако не се оправи да искаме пък съвет.
Поздрави.
Re: Astra DTI - ЕГР клапан -да или не.
Познат имаше абсолЮтно същия проблем.Астра дизел 100 коня.
Оправи се с премахване вътрешността на катализатора,нов дебитомер /уж бил почнал да сдава така или иначе багажа/ и донастройка софтуерна на ЕГР клапана мисля.
Признаците при него бяха-колата си набира,изведнъж при по-разко форсиране в движение светва лампата на таблото със напречната светкавичка като изображение /предполагам чек-енджина/.И турбото умираше.След рестарт се оправя,но при дадените условия пак така.Проявяваше се и като се опитваш да тръгнеш на първа без газ,особено при лек наклон нагоре.
Оправи се с премахване вътрешността на катализатора,нов дебитомер /уж бил почнал да сдава така или иначе багажа/ и донастройка софтуерна на ЕГР клапана мисля.
Признаците при него бяха-колата си набира,изведнъж при по-разко форсиране в движение светва лампата на таблото със напречната светкавичка като изображение /предполагам чек-енджина/.И турбото умираше.След рестарт се оправя,но при дадените условия пак така.Проявяваше се и като се опитваш да тръгнеш на първа без газ,особено при лек наклон нагоре.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Astra DTI - ЕГР клапан -да или не.
В нашият случай лампата има форма на нещо като и аз не знам като какво.
Но не е светкавица. Прилича на водопроводен кран или не знам и аз какво. Жълта е фигурката.
Колегата сега каза - че пак се появява въпросният символ но само до 2000 оборота и то градско.
Извън града нямал проблеми.
Колата днес отново я оставихме на майстора да видим какво ще я правят. По някое време през деня ще пиша.
Поздрави.
Но не е светкавица. Прилича на водопроводен кран или не знам и аз какво. Жълта е фигурката.
Колегата сега каза - че пак се появява въпросният символ но само до 2000 оборота и то градско.
Извън града нямал проблеми.
Колата днес отново я оставихме на майстора да видим какво ще я правят. По някое време през деня ще пиша.
Поздрави.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Astra DTI - ЕГР клапан -да или не.
zdravko_dimitrov1986 написа:В нашият случай лампата има форма на нещо като и аз не знам като какво.
Но не е светкавица. Прилича на водопроводен кран или не знам и аз какво. Жълта е фигурката.
Колегата сега каза - че пак се появява въпросният символ но само до 2000 оборота и то градско.
Извън града нямал проблеми.
Колата днес отново я оставихме на майстора да видим какво ще я правят. По някое време през деня ще пиша.
Поздрави.
Ако е тази фигурката означава повреда в двигателя

и е от много общ характер. Много са вариантите, които могата да я накарат да светне. Обикновенно една компютърна диагностика открива проблема.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Astra DTI - ЕГР клапан -да или не.
Точно това е фигурката.
Но след смяната на въпросният клапан, колегата за сега не се оплаква. От време на време въпросният символ пак се появява, но колегата каза, че като натисне газ и се оправя и изчезва.
Поздрави.
Но след смяната на въпросният клапан, колегата за сега не се оплаква. От време на време въпросният символ пак се появява, но колегата каза, че като натисне газ и се оправя и изчезва.
Поздрави.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Astra DTI - ЕГР клапан -да или не.
jordanpar написа:Проявяваше се и като се опитваш да тръгнеш на първа без газ,особено при лек наклон нагоре.
Че това е мисия невъзможна са такъв таралясник локомотив. Без обороти няма ряз.
А за ЕГР а не се чуди той е консуматив , както и турбото . Като се има в предвид , че ЕГР а е с неизвестен произход , дори и от "Каргоекспрес" / е може някои да се обидят/ - уж е от Унгария , ама ..
Ама като се спомина турбото нямаше такъв символ . Ефекта беше недвижимо имущество- няма мърдане.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта