Демпферна шайба на 1.9 ТД ?
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
dobrinb написа:Депутат, виж по - горе какво съм писал . Познава се като отвориш капака и си навреш главата вътре и погледнеш от ляво на двигателя /казвам къде ако не знаш къде да гледаш/. Има видими вибрации, а ако е съвсем зле много бързо скапва каналния ремък и той почва да свири. Ама нали се сещаш, че който е тръгнал да продава колцата ще го е сменил за да не свири и за да не буди подозрение. Тъй че внимателно при избора, да няма после А пък ако вече си взел въпросното возило и имаш съмнения провери за това което ти казах. Това което може да стане, е да скъса ремъка в движение и да останеш на пътя. Другото е че не върти достатъчно добре водната помпа и алтернатора, от което не се зарежда добре акумулатора и двигателя загрява по - бързо, което лятото не е много добре
премествам в "дизелови агрегати"
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Vasseto
- Мнения: 2700
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
602.40 лв в Пловдив за 2.5 TDI.За моя 1Z мисля че можеше и по малко.Но това са цени за оригинални.От отремонтирана шайба съм виждал скъсан колянов вал.А от скъсана гума в шайбата съм виждал пукнат колянов вал.При мен също свири но още не му обръщам внимание на свиренето.
P.S.Свири от както съм си взел колата.От 14 месеца.
P.S.Свири от както съм си взел колата.От 14 месеца.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Deputata написа:По какво се познава дали е за смяна демпферната шайба на коляновия вал при Г3 1.9 ТД? Явно и там е недостатък. Има ли някакъв шум или вибрации? Някой знае ли симптомите и пораженията? Благодаря Ви!
.. познава се по вида и .. като се скъса гумата м/у двете части на шайбата .. значи е за смяна

- alex synchro
- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта