


Голф 4 TDI загасна в движение ?
- bobomv
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Голф 4 TDI загасна в движение ?
Колеги имам колата от близо 4 месеца и за първи път ми прави проблем и то какъв.Идеално си палеше и вървеше вече 6000 но днес уви както карам и изведнъж усетих как колата забави ход сякаш съм я изгасил дори и при подаване на газ нищо,върнах на по-долна предавка и почти спря при което ми светнаха контролните лампи на таблото за акумулатор аз малко се шашардисах и не видях какво друго светна.При опитите да запаля върти като полудяла но не пали.Помислих че е горивото вярно че беше почти на резервата но има.Погледнах отпред маркуча който излиза от горивния е пълен.Някакви идей какво може да му е станало на голфа ?
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
Колегата от линка е бил с вода в нафтата, но вероятно е реле за горивната помпа или еку-то, незнам как е при 4-ките, но при 3-ките това е често срещан проблем...
- bobomv
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
Днеска ми дадоха идея да проверя за предпазител на помпата дали не е изгорял ако изобщо има такъв или съответно релето.Утре ще проверя.
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
реле с номер....109 мисля беше.сваляш корите под волана и го сменяш и караш
- bobomv
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
Колеги днес отворих предния капах и видях че като върти стратера прозрачния маркуч не се пълни с нафта а само се всмуква от двигателя при което като спре да върти се връза в маркуча.Това от релето ли е и то какво управлява помпата в резервоара ?
- BAHKATA_TDi
- Мнения: 131
- Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
bobomv написа:Колеги днес отворих предния капах и видях че като върти стратера прозрачния маркуч не се пълни с нафта а само се всмуква от двигателя при което като спре да върти се връза в маркуча.Това от релето ли е и то какво управлява помпата в резервоара ?
Реле 109 подава ток на помпата в резервоар. Аз имах същият проблем с гасненето в движение (Сеат ТДИ 90 к.с.), но доставката на въпросното реле беше 10 работни дни, разглобих релето и презапоих спойките. От тогава насам никакъв проблем нямам. Поне в моето репе освен реле и кондензатор друго нямаше. Успех.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?



- bobomv
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
Днес отворих капачката към помпата изкарах буксата и замерих при контакт 0.40V сравних с тази на един приятел с дизелова голф 2ка и при него на контакт показваше 10V което ме кара до извода че не стига ток до помпата и наистина може да е въпросното реле.
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
fox_vt написа:mhihiсамо дето реле 109 подава ток на компа и колата просто умира кви помпи кви чудеса


- bobomv
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
the_tupan написа:fox_vt написа:mhihiсамо дето реле 109 подава ток на компа и колата просто умира кви помпи кви чудеса
![]()
Обосновете се! Един твърди че релето контролира горивната помпа друг компютъра и колата умирала.Какво значи аджеба умира като изгори релето,тя така или иначе си умря.Да не би като не работи компютъра да спира и стартера и лампичките в купето ,като не работи компютъра според мен той не трябва да задава на помпата да помпи и пак се стига до това реле.Аз ако разбирах нямаше и да питам.Така че обосновете се като твърдите нещо друго ако обичате за да може да става ясно!
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
Просто е...(абе не е толкова просто
). При по- новите модели автомобили мениджмънта на двигателя е поверен почти изцяло на ЕЦУ-то. То контролира процесите на смесообразуване, впръсквване, изгаряне на горивото и изхвърляне на изгорелите газове, като същевременно получава и анализира данните, които получава от цяла рота датчици и в зависимост от получените данни оптимизира и поддържа работата на мотора в различни режими и условия. Като резултат от всичко това мотора "просто" работи.След като няма захранване към ЕЦУ-то няма кой да управлява тези процеси, тяхната последователност се нарушава и мотора "умира". 


- bobomv
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
Стигах до заключението че релето си бачка когато му подам ток си прилепя и прави връзка(доста просто устроено бобина със съпротивление) и за тая глупост 30 лв ли колко на старо. Но да не се отклонявам от въпроса защо аджеба не стига гориво след филтъра в прозрачната тръба ? Може ли да е запушен толкова жестоко от някакви боклуци или другаде да търся проблема давайте идеи ?
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
не видях дали си с тди колега ака лесно можеш да разбереш дали имаш проблем като мен отвори садните седалки и там има едно кръгло буре вътре има сонда отвори ако има боклуци или е замръзнало ще разбереш проблема веднага...
Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?
bobomv написа:Стигах до заключението че релето си бачка когато му подам ток си прилепя и прави връзка(доста просто устроено бобина със съпротивление) и за тая глупост 30 лв ли колко на старо. Но да не се отклонявам от въпроса защо аджеба не стига гориво след филтъра в прозрачната тръба ? Може ли да е запушен толкова жестоко от някакви боклуци или другаде да търся проблема давайте идеи ?
То релето си работи, само от време на време като се нагрее и някоя спойка губи контакт и спира, чакащ някоко минути, истива и спойката се оправя и пак работи, т.е. от него е. Извади го и го мини с поялника...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта