Голф 4 TDI загасна в движение ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bobomv
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот bobomv » Вто 22 дек 2009 18:39


Колеги имам колата от близо 4 месеца и за първи път ми прави проблем и то какъв.Идеално си палеше и вървеше вече 6000 но днес уви както карам и изведнъж усетих как колата забави ход сякаш съм я изгасил дори и при подаване на газ нищо,върнах на по-долна предавка и почти спря при което ми светнаха контролните лампи на таблото за акумулатор аз малко се шашардисах и не видях какво друго светна.При опитите да запаля върти като полудяла но не пали.Помислих че е горивото вярно че беше почти на резервата но има.Погледнах отпред маркуча който излиза от горивния е пълен.Някакви идей какво може да му е станало на голфа ?




Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот joromnt » Вто 22 дек 2009 19:09


Ето подобен проблем.
viewtopic.php?f=5&t=177337


kedlar
Мнения: 161
Регистриран на: Нед 23 мар 2008 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот kedlar » Вто 22 дек 2009 21:13


Колегата от линка е бил с вода в нафтата, но вероятно е реле за горивната помпа или еку-то, незнам как е при 4-ките, но при 3-ките това е често срещан проблем...


Потребителски аватар
bobomv
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот bobomv » Вто 22 дек 2009 22:56


Днеска ми дадоха идея да проверя за предпазител на помпата дали не е изгорял ако изобщо има такъв или съответно релето.Утре ще проверя.


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот SACHO7803 » Вто 22 дек 2009 23:10


реле с номер....109 мисля беше.сваляш корите под волана и го сменяш и караш


Потребителски аватар
bobomv
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот bobomv » Сря 23 дек 2009 8:43


Колеги днес отворих предния капах и видях че като върти стратера прозрачния маркуч не се пълни с нафта а само се всмуква от двигателя при което като спре да върти се връза в маркуча.Това от релето ли е и то какво управлява помпата в резервоара ?


Потребителски аватар
BAHKATA_TDi
Мнения: 131
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот BAHKATA_TDi » Сря 23 дек 2009 9:10


bobomv написа:Колеги днес отворих предния капах и видях че като върти стратера прозрачния маркуч не се пълни с нафта а само се всмуква от двигателя при което като спре да върти се връза в маркуча.Това от релето ли е и то какво управлява помпата в резервоара ?


Реле 109 подава ток на помпата в резервоар. Аз имах същият проблем с гасненето в движение (Сеат ТДИ 90 к.с.), но доставката на въпросното реле беше 10 работни дни, разглобих релето и презапоих спойките. От тогава насам никакъв проблем нямам. Поне в моето репе освен реле и кондензатор друго нямаше. Успех.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот fox_vt » Сря 23 дек 2009 12:37


mhihi mhihi само дето реле 109 подава ток на компа и колата просто умира кви помпи кви чудеса :deal


Потребителски аватар
bobomv
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот bobomv » Сря 23 дек 2009 12:53


Днес отворих капачката към помпата изкарах буксата и замерих при контакт 0.40V сравних с тази на един приятел с дизелова голф 2ка и при него на контакт показваше 10V което ме кара до извода че не стига ток до помпата и наистина може да е въпросното реле.


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот the_tupan » Сря 23 дек 2009 12:56


fox_vt написа:mhihi mhihi само дето реле 109 подава ток на компа и колата просто умира кви помпи кви чудеса :deal

:да: mhihi


Потребителски аватар
bobomv
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот bobomv » Сря 23 дек 2009 13:01


the_tupan написа:
fox_vt написа:mhihi mhihi само дето реле 109 подава ток на компа и колата просто умира кви помпи кви чудеса :deal

:да: mhihi

Обосновете се! Един твърди че релето контролира горивната помпа друг компютъра и колата умирала.Какво значи аджеба умира като изгори релето,тя така или иначе си умря.Да не би като не работи компютъра да спира и стартера и лампичките в купето ,като не работи компютъра според мен той не трябва да задава на помпата да помпи и пак се стига до това реле.Аз ако разбирах нямаше и да питам.Така че обосновете се като твърдите нещо друго ако обичате за да може да става ясно!


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот the_tupan » Сря 23 дек 2009 13:14


Просто е...(абе не е толкова просто mhihi ). При по- новите модели автомобили мениджмънта на двигателя е поверен почти изцяло на ЕЦУ-то. То контролира процесите на смесообразуване, впръсквване, изгаряне на горивото и изхвърляне на изгорелите газове, като същевременно получава и анализира данните, които получава от цяла рота датчици и в зависимост от получените данни оптимизира и поддържа работата на мотора в различни режими и условия. Като резултат от всичко това мотора "просто" работи.След като няма захранване към ЕЦУ-то няма кой да управлява тези процеси, тяхната последователност се нарушава и мотора "умира". :beer


Потребителски аватар
bobomv
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот bobomv » Сря 23 дек 2009 17:50


Стигах до заключението че релето си бачка когато му подам ток си прилепя и прави връзка(доста просто устроено бобина със съпротивление) и за тая глупост 30 лв ли колко на старо. Но да не се отклонявам от въпроса защо аджеба не стига гориво след филтъра в прозрачната тръба ? Може ли да е запушен толкова жестоко от някакви боклуци или другаде да търся проблема давайте идеи ?


Потребителски аватар
pipkov
Мнения: 166
Регистриран на: Вто 30 май 2006 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот pipkov » Сря 23 дек 2009 23:17


не видях дали си с тди колега ака лесно можеш да разбереш дали имаш проблем като мен отвори садните седалки и там има едно кръгло буре вътре има сонда отвори ако има боклуци или е замръзнало ще разбереш проблема веднага...


kedlar
Мнения: 161
Регистриран на: Нед 23 мар 2008 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 TDI загасна в движение ?

Мнениеот kedlar » Сря 23 дек 2009 23:20


bobomv написа:Стигах до заключението че релето си бачка когато му подам ток си прилепя и прави връзка(доста просто устроено бобина със съпротивление) и за тая глупост 30 лв ли колко на старо. Но да не се отклонявам от въпроса защо аджеба не стига гориво след филтъра в прозрачната тръба ? Може ли да е запушен толкова жестоко от някакви боклуци или другаде да търся проблема давайте идеи ?


То релето си работи, само от време на време като се нагрее и някоя спойка губи контакт и спира, чакащ някоко минути, истива и спойката се оправя и пак работи, т.е. от него е. Извади го и го мини с поялника...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта