Въпрос за спортни пружини

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 19 апр 2006 22:12


вероятно няма да слегнат. поне не с много...
НЕ ГИ РЕЖИ!!! няма да ти се насмогва на картери и карантии...




Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Kashon » Чет 20 апр 2006 6:20


здравейте искам да попитам на моя голф (ГТи 16в.) мога ли да резна пружините примерно с 1 намодка тъй като е малко високичък. За сметка на това си вози супер стегнато и малко подскачам на дупките вероятно амортисьорите са ми спортни с по къс ход колата е много стабилна а може би и пружините да са малко по-дебели не съм сигурен...

пружините са ми черни със някакви стикерчета по тях. въпроса ми е и без туи си е супер стабилна ако срежа пружините да ми слегне малко колата ще се радвам ако не на повече поне на същата стабилност нали така??

и да попитам ако се отреже пружината прецаква ли се нещо защото в момента до колкото виждам накрая пружините завършват като последната намодка е в 1 равнина а като се клъцне няма да е така( или тя ще си слегне?)


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20287
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Чет 20 апр 2006 6:33


По добре не се занимавай с рязане :!: Ако искаш аз ще ти дам червени пружини бартер за твойте. Но те не могфат да се карат без спортни аморт.

Ако твойте са с по-къс ход ще ти е перфектно!


Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Kashon » Чет 20 апр 2006 6:40


Vlad777 написа:По добре не се занимавай с рязане :!: Ако искаш аз ще ти дам червени пружини бартер за твойте. Но те не могфат да се карат без спортни аморт.

Ако твойте са с по-къс ход ще ти е перфектно!


ами не мога съм сигурен че съм със спортни амортисьори но возията ми е супер стегната...

за червените пружини и спортни аморт.. убеден ли си в това ....защото имам авер с Г3 1.8ГТ.... беше със жълти пружини и обикн. амортисьори и сега сложи червени отпред и остана със жълтите отзад и няма никви проблеми колата му слегна 1см от височината при жълтите проблеми


Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Kashon » Чет 20 апр 2006 17:34


иначе за бартера съм жив само дето сме малко далечко един от друг :)


Потребителски аватар
blau
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 15 май 2005 16:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот blau » Чет 20 апр 2006 20:59


А аз искам да питам какво ще стане ако си сложа само отпред спортни пружини а отзад си оставя старите. Ще има ли проблем?


Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: .

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Съб 22 апр 2006 15:20


jeki написа:дай снимки да видим как е станало че на мойта 4 ка искам да и слагам и аз


Eто адреса на който може да се види колата
http://snimka.bg/album.php?album_id=7837&photo=121

но имай в предвид че почва много яко да друса но пак в завоите седи страхотно колата а и е много красива 8)


jeki
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот jeki » Съб 22 апр 2006 17:00


bate mnogo jako e stanala begachkata - che slagam i az mai ama chakam da mi doidat ot italia 16" otriginalni djaniti i da zaspiva rabotata
mod edit: brabusJeki, за кирилицата да си спомняш!?!


Потребителски аватар
oxam
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 13:39
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот oxam » Съб 22 апр 2006 17:42


прави са хората, че е от амортисьорите. между другото се приготви скоро да ги сменяш защото слагането на пружини над 40 мм на стандартни амортисьори много бързо ги скапва (ама адски бързо). за пример сложих отзад 60 мм на нови спортни газови Билщайн, но с нормален ход и 1 година и 20000 км по-късно ще ги хвърлям. (аз си знаех че така ще стане но се търсеше временно решение :oops: ) а и е малко опасно защото при много голямо натоварване и голямо смачкване на амортисьора, той не може да върне и да успокои пружината и може да стане голямо мазало....


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 22 апр 2006 18:12


Даа много готино седи спортното окачване ама като видя по-висок спящ полицай или дупка дето не може да се заобиколи почвам да се кръстя и да се моля да успея да мина да не говорим че пластмасовата кора под двигателя е лепена на поне 5места :lol: А на село ходя по 1км пеш до къщата че ако се опитам да стигна по-близо ще съм поне с един картер назад! Така че много зависи къде и как си караш колата за да я свалиш ниско, лично на мен ми минава мисълта като сдадат багажа тези амортисьори да си взема нормални и да сменя пружините за да си карам без главоболия и без излишно друсане :wink:


Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

:-)

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Съб 22 апр 2006 18:30


Да колега много си прав каде ще я караш колата !!
Аз с моята ходя до работа и по гаджета с нея...за това я правя такава да е готина и жените да тичат след Голфа хахаха
cheerz
mod edit: vaskoto1



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 83 госта