
Късо от фар за мъгла
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Късо от фар за мъгла
Добър вечер,ако някой е имал същият проблем с Пасат комби 1991 да помага.Днес фара ми за мъгла такова късо ми направи,че се запали дунапрена на таблото и бушоните от 8 до 12 се стопиха , 10 бушон остана само на пластини.Разглобих вратата на багажника -нищо ,левия стоп-нищо, таблото с бушоните прегледах-нищо.Ключа прегледах също.Откъде може да идва късото? 

- Bubo
- Мнения: 584
- Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:30
- Автомобил: Audi S4 Biturbo
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Късо от фар за мъгла
Възможно е да идва от крушките на халогените,защото имах подобен проблем на голфа и се оказа,че са те.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Късо от фар за мъгла
Нямам халогени.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Късо от фар за мъгла
По-скоро се е извътряла някак крушката и е окъсило по корпуса й или са се допрели самите пластини директно.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Късо от фар за мъгла
Никакви следи от късо по фасонката и пластините,но все пак ще сменя крушката.radotom написа:По-скоро се е извътряла някак крушката и е окъсило по корпуса й или са се допрели самите пластини директно.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Късо от фар за мъгла
Тогава измъкни маншона в горната страна от дясно на вратата и огледай. Там се пречупват проводниците и може и да е направило мизерия! 

- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Късо от фар за мъгла
Като нови са там. Май ще трябва и под праговете от лявата страна да търся и не се знае ква беля мога да си отворя.....или на майстор ама като ги знам кви са "джасти- прасти".....radotom написа:Тогава измъкни маншона в горната страна от дясно на вратата и огледай. Там се пречупват проводниците и може и да е направило мизерия!
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Късо от фар за мъгла
ulipet написа:Днес фара ми за мъгла такова късо ми направи,че се запали дунапрена на таблото и бушоните от 8 до 12 се стопиха , 10 бушон остана само на пластини.Разглобих вратата на багажника -нищо ,левия стоп-нищо, таблото с бушоните прегледах-нищо.Ключа прегледах също.Откъде може да идва късото?
Колега, казваш фара за мъгла - при включването му ли стана късото? Или нещо си пипал по фара, защото казваш, че той е причината? Предполага се, че ако ел. инсталацията ти е наред, изгаря съответния бушон във веригата на късото и дотук. При условие разбира се, че бушоните ти са с фабричните си стойности. Но при теб някъде има лоша връзка по кабелите, без да са прекъснали. Резултатът - силно загрява и ти пали дунапрена. Затова търси проблема там, където е загрявало, а не отзад по багажника. Проверявай внимателно връзките, ориентирай се и по миризмата на изгоряло. Особено внимание обърни ако има връзки, завити с изолирбанд. Погледни и релето. Успех и кажи какво си направил.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Късо от фар за мъгла
При В3 реле за халогените няма...Копчето за халогените и за подграването на задното стъкло вървят в един сноп и са на един куплунг на бушониертата.От бушониерата тръгват и кабелите за предните и задните халогени.Доколкото знам нито предните, нито задните, нито подгрева на стъклото имат релета.
Re: Късо от фар за мъгла
ulipet написа:Разглобих вратата на багажника -нищо ,левия стоп-нищо, таблото с бушоните прегледах-нищо.Ключа прегледах също.Откъде може да идва късото?
Може да идва от куплунгите или кабелите, които отиват отпред за захранване на липсващите ти фарове за мъгла.
Последна промяна от ARusev на Съб 09 яну 2010 19:10, променено общо 1 път.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Късо от фар за мъгла
Ако беше със читав предпазител нямаше да стане така.
viewtopic.php?f=1&t=43617
Сега разглобяваш и търсиш от къде е проблема.
Снопът от копчето за халогени и копчето за нагревателя на задното стъкло до бушонното табло е директен няма разклонения букса Р
На букса А2 8-пин е за халогените ( към двигателя заминават кабелите)
На букса К 10-пин е кабелът за лампата за мъгла отзад а въпросната букса е окабеляването назад

viewtopic.php?f=1&t=43617
Сега разглобяваш и търсиш от къде е проблема.
Снопът от копчето за халогени и копчето за нагревателя на задното стъкло до бушонното табло е директен няма разклонения букса Р

На букса А2 8-пин е за халогените ( към двигателя заминават кабелите)
На букса К 10-пин е кабелът за лампата за мъгла отзад а въпросната букса е окабеляването назад


- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Късо от фар за мъгла
znainainai написа:Ако беше със читав предпазител нямаше да стане така.
viewtopic.php?f=1&t=43617
Сега разглобяваш и търсиш от къде е проблема.
Снопът от копчето за халогени и копчето за нагревателя на задното стъкло до бушонното табло е директен няма разклонения букса Р![]()
На букса А2 8-пин е за халогените ( към двигателя заминават кабелите)
На букса К 10-пин е кабелът за лампата за мъгла отзад а въпросната букса е окабеляването назад![]()
Да ако бях обърнал веднага внимание на проблема още при първото изгаряне на бушона нямаше да стане така.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Късо от фар за мъгла
Ъ...при мен реле няма и мостче няма а фаровете си работят и са си заводски....странно.Пък съм вадил таблото с предпазителите и отзад няма ниши пипано...през ключа за халогените протича ток 9А като пусна предните...мерих го и отговаря точно на двете крушки по 55W ,които са отпред.
Явно някой имат реле,други нямат...няма и мостче и нищо
Явно някой имат реле,други нямат...няма и мостче и нищо

- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Късо от фар за мъгла
Днес ровичках по двете копчета за нагревателя и за фара за мъгла,нищо нередно не открих.Даже махнах радиото за по-лесно нищо нагоряло по кабелите. Копчето за мъгла е 2-степенно,фара ми светкаше на 2-степен но без да ми светва диода в копчето.Да не би от там да окъсява?Ще го замеря другата седмица.Иначе и без тая "екстра"колата си върви.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Късо от фар за мъгла
Проблема е отстранен.Днес един приятел ел.техн. ми помогна.Късо няма,имало е слаба връзка на бушона в таблото.Индикацията на ключа при вкл.фар за мъгла си дойде но все пак ми сложи бушон 5 амп. ако пак се запаля ще пиша 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта