И аз съм в играта

След 1 час псувни доката извадя буталцето най накрая го извадих,около половин час имаше заигравка с обезмаслител на Meglio.Почнах да го таркам с шкурка
P320след това преминах към водна
P 500 A.След това пак обезмаслих,използвах паста на
CARNAUBAкато нанасям съвсем малко навсякъде и оставям до газовата печка да изсъхне по-бързо пастата.Номера е да не забравите буталцето прекалено дълго-кофти тръпка

След това превърнах дрелката в полир машина

.Използвах памучна кърпа прегъната на 4 захваната с медни жички в двата края на бургията

.Ето какво се получи:

Трябваше да измисля как да стане захващането.Намерих подходяща гайка и както каза колегата
Vizor по-горе изпилих я от двете страни:

За да може да влезне ето тук:

И се започна с търкането...... по едно време се поизнервих но резултата е налице.Далеч съм от мисълта че съм го полирал но поне е "лъснато"така да се каже,ето го и него:

Остава само утре да отида до железарския да си купя течен метал и отива право в колата,като ще забазя оригиналната кожа,а до тогава ако намеря подходяща флашка бих си скъсил малко и лоста

..................Следва просължение
