Всяка кола с кусурите си.
Ръжда имам на опела, но ни най-малко не ми пречи - всичко останало е чук.
На мен ми е удобно да се возя в нея.
Отпред ми е екстра, отзад не чак толкова, но се търпи.
Оплаквания лично аз нямам, освен ръждата.
Двигателчето 1.4 моно инжекция - супер!
Нищо, че е по-стар като модификация, до 95 година се слагат.
След това идва фейслифта - който ти е казал, че не ръждясват и те - излъгал те е.
При нежно каране на дълго - слизам под 5 бензин, градско в Софията като има задръствания до 8.
Изключително непретенциозен двигател, много съм доволен.Нищо, че е леко слабичък, ако се държи в обороти лично за мен е доста приятен за каране.
Окачването - също.
Който ме познава знае как и къде я карам, особено летния сезон.
Не е казало мъц, след 6 години експлоатация още е като ново.
Като изключим каретата, които смених още като я купих, друго по предницата не е пипано.
От екотек моторите - само 1.6 16V с код X16XE гори масло.
Това е фабричен дефект и никой не го оспорва.
Ама да ми кажете, че всички екотеци са лайна - е извинете, ама не е така.
Въпросното "Еко" от което всички ви е страх се елиминира по прост начин.
Ако някой се интересува - да вземе и да прочете.
Наблюдавал съм и 1.4 16V мотора - доста е приятен, поне според моя стил на каране.
На Астра G(полицайките) е добре въпреки, че купето е по-тежко от това на старите.
Не мога да си кривя душата - колата си ми харесва и е изключително здрава!
Ама вие да ми казвате - боклук е без въобще да се обосновете...
Знаете си само ръждата, та ръждата.
И въпреки всичко:
jims написа:като цяло си зависи от конкретния автомобил и как е поддържан преди това.
Така че това, че вие сте попаднали на боклук, колеги, не ви дава абсолютно никакво основание да слагате всяка една кола с марката Опел под общ знаменател.
А сега ме заклеймете, че съм тъпанар и нищо не разбирам
