Преди месец два..............рядко оборотите на празен ход(празен ход и в движение) се покачваха до 2000rpm, от седмица постоянно празния ход ми е между 2-3000rpm.................
Също така имам още един странен проблем който ми се ще да оправя.
Значи при стандартното упражнение първа........втора ..........трета...........колата си ускорява нормално без никакви проблеми. Но ако се опитам да карам с постоянна скорост примерно на 4-та със 60км почва да ми придърпва, или на 3-та със 50, пак придърпва, същото е и на 2-ра.............с постоянна скорост като карам ми придърпва.
Много ще съм благодарен на всички ако ме посъветват ..........за първия проблем съм решил още утре или вдруги ден да сменя машинката- едно ел.моторче за празен ход.
Но втория проблем ми е по-странен и ви моля за идей.
Високи обороти 1.8 ABS мотор
1:1 моя проблем преди време.
При мен се оказа скъсано гумено уплътнение на клапана за празния ход на двигателя. Най-интересното беше че след като го оправих - нещата не се оправиха вднага, а след като изминах опредлено количество километри.
Както и да е. Провери всички вакууми за които се досетиш, и най-вече тапи на вакуумите, защото с времето стареят и пропускат.
И най-важното е че при такива проблеми, компютъра започва да работи с "заложени" данни, и трябва "каране" нащата да се нормализират, ако отстраниш проблема. При мен ми трябваха около 20 км. за да си дойдат нешата на място..
При мен се оказа скъсано гумено уплътнение на клапана за празния ход на двигателя. Най-интересното беше че след като го оправих - нещата не се оправиха вднага, а след като изминах опредлено количество километри.
Както и да е. Провери всички вакууми за които се досетиш, и най-вече тапи на вакуумите, защото с времето стареят и пропускат.
И най-важното е че при такива проблеми, компютъра започва да работи с "заложени" данни, и трябва "каране" нащата да се нормализират, ако отстраниш проблема. При мен ми трябваха около 20 км. за да си дойдат нешата на място..
Здравейте. Този проблем ми прилича много на моя, който най-накрая го реших. При мене проблема беше потенциометара на дроселната клапа. За жалост се продава с основата на инжекциона. След като го смених, всичко се оправи. Виж темата http://vw.noxis.net/forum/viewtopic.php?t=1194
Там подробно съм описал мойте проблеми и накрая решението.
Всъщност и аз маи сменях разни маркучи, които се бяха сплескали и от тях имаше лека промяна на оборотите.
Желая ти успех.
Там подробно съм описал мойте проблеми и накрая решението.
Всъщност и аз маи сменях разни маркучи, които се бяха сплескали и от тях имаше лека промяна на оборотите.
Желая ти успех.
- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
Много ще съм благодарен ако някой ме посъветва къде и как да отидя за да си оправя проблема..................
П.П:Без Юнитрейд(2диагностики), Дунев(3 диагностики), Бош сервиз(2 диагностики) и още 2-3 такива..........................въобще къде да отида за да ми свършат работата и да ми оправят колата ................а не да дигат рамене и да казват колата ти върви и е като пушка.
П.П:Без Юнитрейд(2диагностики), Дунев(3 диагностики), Бош сервиз(2 диагностики) и още 2-3 такива..........................въобще къде да отида за да ми свършат работата и да ми оправят колата ................а не да дигат рамене и да казват колата ти върви и е като пушка.
Сетих се нещо друго. Да не са тръгнали да ти се скапват маркучите които са за картерните газове? Поне при мен, единят маркуч, който идва от въздушният филтър към двигателя(този маркуч е около 35 см и в долната си част се раздвоява) се беше почти разпаднал. От него ми се форсираше двигателя, тъй като се беше сплескал. Провери ги тия маркучи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта