
Това при положение, че си палите на четвърт оборот и мотора си работи равномерно.
niko_77 написа:При мен не е пара със сигурност, онзи ден в мола бях на ниво -3 и имаше задръстване, като видях на огледалата какво е зад мен, направо ме хвана срам как обгазявам тези зад менето така пуши като на това клипче http://www.youtube.com/watch?v=JE-SysUSVtU колата пали без да се замисля в студовете и няма липса на антифриз, масло 1 литър на 12000км.
KirilGeorgiev написа:И на мен на турбо ми намирисва.Мойта каляска е на 310 000 и турбото не е сменявано.Колкото и да ми е неприятно май ще трябва да се разделя с 900лв за ново турбо.За сега ще си я карам па като се счупи ще го сменявам.
irregular написа:KirilGeorgiev написа:И на мен на турбо ми намирисва.Мойта каляска е на 310 000 и турбото не е сменявано.Колкото и да ми е неприятно май ще трябва да се разделя с 900лв за ново турбо.За сега ще си я карам па като се счупи ще го сменявам.
Малко смут да внеса,турбината е рециклирана преди 2000км.Следва да не е от нея...Тръгнал съм по следния път:
1.EGR
2.Някоя дюза да не държи налягане - О пръстените и промивка(евентуално)
Към края на месеца ще ходим пак на доктор и ще пиша какво е станало.
Явно това е болна тема на тези дизели..
tdi fen написа:irregular смени О пръстените на дюзите и сложи добавка за почистване,но на 4 ти цилидър дюзата е много зле
KirilGeorgiev написа:tdi fen написа:irregular смени О пръстените на дюзите и сложи добавка за почистване,но на 4 ти цилидър дюзата е много зле
Колко пари е тази процедура колега с 0 пръстените?
KirilGeorgiev написа:Какви са тези О пръстени те да не са платинени та са 200лв
tdi fen написа:irregular смени О пръстените на дюзите и сложи добавка за почистване,но на 4 ти цилидър дюзата е много зле
Bosch state that
Excessively high values point to a low compression or contaminated injectors.
Low values to high compression or leaking injectors.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта