Здравейте, отдавна чета форума, но досега не съм писал.
Сега обаче имам проблем и ми е нужна помощта ви. Та проблема ми е следният: Passat B3 - 90г. двигател RP 1.8 MI, не иска да запали. Вчера паркирах, днес дори не иска да завърти. При бутане пали без проблем (не за този дето бута), после върви седмици, без да се появи пак проблема. Бях в сервиз - мериха дали генератора зарежда с достатъчно ток акумулатора - казаха, че е ОК. Можело да залепват четките на стартера, та да го млатна с чук и щял да се оправи. Та преди да хвана чука - да ви питам за съвет - какво да правя. Утре ще пробвам да взема ток от един съсед, но подозирам, че акумулатора е ОК. Предварително ви благодаря
Не ще да пали
Rudy написа:Ако е стартера, нормално ли е като запали с бутане..
Разбира се че е възможно.
Както знаеш, за да започне горенето при Д.В.Г, е необходимо ток, горивна смес и начално завъртане. Еквивалентно е дали ще бъде направено от стартера или когато колата е в движение и влкючиш на скорост.
Ако не си в час да погледнеш нещата сам - отоди на майстор. Но определено не ти препоръчвам да отидеш при такъв който ще ти го направи "с чука", както си написал по-горе. Такива изпълнения от типа на "made in BG" може да ти решат проблема само за малко и да ти костват скъпо в последствие.
Разбира се че е възможно.
Както знаеш, за да започне горенето при Д.В.Г, е необходимо ток, горивна смес и начално завъртане. Еквивалентно е дали ще бъде направено от стартера или когато колата е в движение и влкючиш на скорост.
Дотолкова разбирам, имах предвид, че не я паля всеки път с бутане. Всеки ден пали нормално, дори не е необходимо да върти продължително за да запали. Ако е отишъл стартера - изведнъж ли спира и умира или така, както е при мен? Колкото до майстора - нали я водих - писах какво ми каза, бих сменил стартера, ама не искам после да сменям и шалтер, акумулатор, докато уцели това, което причинява проблема. А пък досега не съм имал проблем и не познавам майстор, на който да се доверя.
Разкажи по-подробно когато дадеш стартер какво се чува и и дали котвата на пусковия контакт се изхвърля ???!!!!
Ами изхвърля котвата - чува се едно чукане, като извадих една от клемите от шалтера и това чукане при опит да запаля изчезна.
Даже първия път като се опитах да запаля се опита да завърти, ама май няма ток. Щото оттогава само чука.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
не пали
Забелязал съм,че доста Пасати имат проблем с контактния ключ на положение "стартер".Това се получава в следствие на захабяване,недобър контакт...Вземи един приятел ,накарай го да даде на "стартер",а ти мери дали отива напрежение до "шалтера" на стартера.Като въртиш на стартер чуваш ли да щрака шалтера?Като вариант можеш да си изкараш стартера на бутон/може и скрит/.Успех. 

- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: не пали
pas1.8mi написа:Забелязал съм,че доста Пасати имат проблем с контактния ключ на положение "стартер".Това се получава в следствие на захабяване,недобър контакт...Вземи един приятел ,накарай го да даде на "стартер",а ти мери дали отива напрежение до "шалтера" на стартера.Като въртиш на стартер чуваш ли да щрака шалтера?Като вариант можеш да си изкараш стартера на бутон/може и скрит/.Успех.
Това го имах и при мен. Ток към стартера след като завъртиш ключа отива следвайки закона на относителността, т.е. като врътнеш ключа не знаеш дали ще подаде ток или не и ситуацията може да се сбърка с проблем в стартера. Проблема беше в контактите на ключа. Новата контактна плочка струва 10-15 лв (не си спомням точната сума) и след смяната и нямах проблеми. За да видиш дали е това:
Вземи един приятел ,накарай го да даде на "стартер",а ти мери дали отива напрежение до "шалтера" на стартера
- spokomen
- Мнения: 188
- Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
- Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
- Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
- Местоположение: София
- Контакти:
контактен ключ?
[quote="Sunny] Проблема беше в контактите на ключа. Новата контактна плочка струва 10-15 лв (не си спомням точната сума) и след смяната и нямах проблеми. D[/quote]
Тук чета едно мнение което ме заинтересува. И аз имам проблем с контактния ключ. някъде има ли схема на свързване? На кое перо какво излиза, къде се продава такава плочка и евентуално ако се сменя трудно - къде могат да ми я сменят?
Благодаря предварително за инфото.
Тук чета едно мнение което ме заинтересува. И аз имам проблем с контактния ключ. някъде има ли схема на свързване? На кое перо какво излиза, къде се продава такава плочка и евентуално ако се сменя трудно - къде могат да ми я сменят?
Благодаря предварително за инфото.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: markoni0770 и 41 госта