


Проблем с турбото на Голф 4
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Проблем с турбото на Голф 4
Здравейте! Искам да ви попитам накой знае ли добър майстор на турбините около Пловдив за голф 4 1.9 ТДИ 110 к.с. Значи аз го карах да го закачат и даде грешка "налягането в турбото". А някой има ли си идея какво му е всъщност - повече от 100 - тина км не иска да дига направи забива носа и като му върна газта почва едвам едвам да набира. Благодаря предварително!
- pr3dat0r
- Мнения: 215
- Регистриран на: Пон 06 окт 2008 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна Golf IV 1.8 GTI - AGU
- Контакти:
Re: Проблем с турбото на Голф 4
колега един съвет преди да правиш каквото и да е по турбото си провери:
1-во: Дебитомера
2-ро: Клапан Н75
и чак тогава се ориентирай към турбото
Клапана със сигурност има общо с налягането на турбото а по описанието и на дебитомер ми прилича но ако някъде греша някой по компетентен колега може да ме поправи
Успех и пиши после какво е станало
1-во: Дебитомера
2-ро: Клапан Н75
и чак тогава се ориентирай към турбото
Клапана със сигурност има общо с налягането на турбото а по описанието и на дебитомер ми прилича но ако някъде греша някой по компетентен колега може да ме поправи

Успех и пиши после какво е станало
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с турбото на Голф 4
Добре де хубаво, ама как да ги проверя
то нали ако нещо не е на ред ще излезне като грешка поне за дебитомера или ...? няма

Re: Проблем с турбото на Голф 4
Колега , непипай турбото. Намери друг такъв голф и сменяй клапана H75 и датчика за налягането ,провери всички маручи за ваком ,пътя на въздоха от турбото през интеркулера до всмукателния колер, дебитомера,невярвай на всички с лаптопи повечето от личен опит знам,че незнаят за каква да ги иползват.Поне от това не боли глава .Успех. Знай ,че на този вентилатор 'турбото'освем да се зацапа шибаната геометриа и да почне да гори масло НЯМА КАКВО ДА МУ ИМА . УСПЕХ! 

- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с турбото на Голф 4
Добре де колега можеш ли да ми дадеш нещо снимка къде точно се намират тия маркучи
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Проблем с турбото на Голф 4
vaskog написа:Добре де колега можеш ли да ми дадеш нещо снимка къде точно се намират тия маркучи
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... f=27&t=397 .колега клапана н75 е малкия под ре6етката на 4иста4ките .и темата която сам ти пуснал е за разглобен н75 да не вземе6 и ти твоя да разглоби6 и после да ме псува6.провери вси4ки марку4и излиза6ти от клапан4ето дали са здрави и дали са добре вкарани на всякаде това е идеята на колегата сас предното мнение.успех

Re: Проблем с турбото на Голф 4
Всяко едно маруче го свали от двата му края и го продухай с уста ,понякога се чупат парченца от трипътниците и го запушват.
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с турбото на Голф 4
Благодаря ви колеги и няма да го разглобявам 

- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с турбото на Голф 4
Колеги проверих някои от маркучите и в единия намерих САЧМА
около 5мм диаметър (на снимката съм отбелязъл в кой маркуч и къде точно беше сачмата). Даже се вижда че доста е омаслено мисля, че около ЕГР клапана или не знам дали е той
. Та след като я изкарах пробвах колата и горе долу пак е същото смисъл че дигна повече от 130км ама не мога да чуя турбото дори и като я настъпвам на място. Някой има ли идея какво може да е 



- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с турбото на Голф 4
С тази съчма някой се е мъчил да ти изолира ЕГР по първобитния начин.. 

- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с турбото на Голф 4
Добре де ми в такъв случай какво да права?
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с турбото на Голф 4
карай със съчмата
по-добре с нея отколкото с ЕГР 


- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с турбото на Голф 4
А иначе за турбото майстор ли да търся щото както казах и него не чувам
и тва омасляване гарнитура няква ли е какво е

- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проблем с турбото на Голф 4
А иначе защо не се обърнеш към бай ти Илия,който май също е от Пловдив.Той май поразбира това онова! 
