Не ще да пали

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Rudy
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 06 ное 2004 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Не ще да пали

Мнениеот Rudy » Съб 06 ное 2004 22:05


Здравейте, отдавна чета форума, но досега не съм писал.
Сега обаче имам проблем и ми е нужна помощта ви. Та проблема ми е следният: Passat B3 - 90г. двигател RP 1.8 MI, не иска да запали. Вчера паркирах, днес дори не иска да завърти. При бутане пали без проблем (не за този дето бута), после върви седмици, без да се появи пак проблема. Бях в сервиз - мериха дали генератора зарежда с достатъчно ток акумулатора - казаха, че е ОК. Можело да залепват четките на стартера, та да го млатна с чук и щял да се оправи. Та преди да хвана чука - да ви питам за съвет - какво да правя. Утре ще пробвам да взема ток от един съсед, но подозирам, че акумулатора е ОК. Предварително ви благодаря




Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Съб 06 ное 2004 22:11


Aми или стартер, или силово реле (т.нар. "шалтер") за стартера - според мен по-вероятно е второто.
Вземи премери какво отива до стартера и до шалтера, като не ще да пали - така ще разбереш 100%... :wink:


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Съб 06 ное 2004 22:38


като спре да пали го млатни с чука но не много силно и ако эавърти след това эначи си эа четки и втулки


Потребителски аватар
PESO_G40
Мнения: 101
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PESO_G40 » Съб 06 ное 2004 22:56


Като спре да пали
първо вземи дай ток от друг автомобил
защото ако има заминала кетка на акумулатора
пак няма да върти а на бутане ще пали
и ако се окаже че няма проблеми с акумулатора
направи профилактика на стартера
може да запича котвата на шалтера от боклук :D


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Нед 07 ное 2004 0:17


Имах подобен проблем.
Оказа се не добър контакт на една от клемите на стартера.
Првери ги.
Симптомите бяха, че като се опитах да запаля - тоци навсякъде, но на старт - няма никой.
Ако имаш ток - поне трябва да "завърти" най-малкото. Ако не - най вероятно е стартера.


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Нед 07 ное 2004 0:51


Махни минусовата клема на акумулатора, сложи я и пробвай, ако не стане махни плюсовата, сложи я и пробвай. Ако пак не стане размърдай на заземяването на акумулатора ама яко и после кабелите към алтернатора, при мен от това се оправя, но след известно време пак се налага същата процедура


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Нед 07 ное 2004 1:14


Разкажи по-подробно когато дадеш стартер какво се чува и и дали котвата на пусковия контакт се изхвърля ???!!!!


Потребителски аватар
Rudy
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 06 ное 2004 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rudy » Нед 07 ное 2004 11:12


Ако е стартера, нормално ли е като запали с бутане, седмица-две да няма никакъв проблем - карам я ежедневно, пали от раз и после изведнъж - нищо.


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Нед 07 ное 2004 12:02


Rudy написа:Ако е стартера, нормално ли е като запали с бутане..


Разбира се че е възможно.
Както знаеш, за да започне горенето при Д.В.Г, е необходимо ток, горивна смес и начално завъртане. Еквивалентно е дали ще бъде направено от стартера или когато колата е в движение и влкючиш на скорост.

Ако не си в час да погледнеш нещата сам - отоди на майстор. Но определено не ти препоръчвам да отидеш при такъв който ще ти го направи "с чука", както си написал по-горе. Такива изпълнения от типа на "made in BG" може да ти решат проблема само за малко и да ти костват скъпо в последствие.


Потребителски аватар
Rudy
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 06 ное 2004 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rudy » Нед 07 ное 2004 12:16


Разбира се че е възможно.
Както знаеш, за да започне горенето при Д.В.Г, е необходимо ток, горивна смес и начално завъртане. Еквивалентно е дали ще бъде направено от стартера или когато колата е в движение и влкючиш на скорост.


Дотолкова разбирам, имах предвид, че не я паля всеки път с бутане. Всеки ден пали нормално, дори не е необходимо да върти продължително за да запали. Ако е отишъл стартера - изведнъж ли спира и умира или така, както е при мен? Колкото до майстора - нали я водих - писах какво ми каза, бих сменил стартера, ама не искам после да сменям и шалтер, акумулатор, докато уцели това, което причинява проблема. А пък досега не съм имал проблем и не познавам майстор, на който да се доверя.



Разкажи по-подробно когато дадеш стартер какво се чува и и дали котвата на пусковия контакт се изхвърля ???!!!!


Ами изхвърля котвата - чува се едно чукане, като извадих една от клемите от шалтера и това чукане при опит да запаля изчезна.
Даже първия път като се опитах да запаля се опита да завърти, ама май няма ток. Щото оттогава само чука.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

не пали

Мнениеот pas1.8mi » Нед 07 ное 2004 15:39


Забелязал съм,че доста Пасати имат проблем с контактния ключ на положение "стартер".Това се получава в следствие на захабяване,недобър контакт...Вземи един приятел ,накарай го да даде на "стартер",а ти мери дали отива напрежение до "шалтера" на стартера.Като въртиш на стартер чуваш ли да щрака шалтера?Като вариант можеш да си изкараш стартера на бутон/може и скрит/.Успех. :D


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: не пали

Мнениеот Sunny » Пон 08 ное 2004 17:40


pas1.8mi написа:Забелязал съм,че доста Пасати имат проблем с контактния ключ на положение "стартер".Това се получава в следствие на захабяване,недобър контакт...Вземи един приятел ,накарай го да даде на "стартер",а ти мери дали отива напрежение до "шалтера" на стартера.Като въртиш на стартер чуваш ли да щрака шалтера?Като вариант можеш да си изкараш стартера на бутон/може и скрит/.Успех. :D


Това го имах и при мен. Ток към стартера след като завъртиш ключа отива следвайки закона на относителността, т.е. като врътнеш ключа не знаеш дали ще подаде ток или не и ситуацията може да се сбърка с проблем в стартера. Проблема беше в контактите на ключа. Новата контактна плочка струва 10-15 лв (не си спомням точната сума) и след смяната и нямах проблеми. За да видиш дали е това:
Вземи един приятел ,накарай го да даде на "стартер",а ти мери дали отива напрежение до "шалтера" на стартера


Потребителски аватар
spokomen
Мнения: 188
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
Местоположение: София
Контакти:

контактен ключ?

Мнениеот spokomen » Пон 08 ное 2004 20:52


[quote="Sunny] Проблема беше в контактите на ключа. Новата контактна плочка струва 10-15 лв (не си спомням точната сума) и след смяната и нямах проблеми. D[/quote]
Тук чета едно мнение което ме заинтересува. И аз имам проблем с контактния ключ. някъде има ли схема на свързване? На кое перо какво излиза, къде се продава такава плочка и евентуално ако се сменя трудно - къде могат да ми я сменят?
Благодаря предварително за инфото.


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

контактна плочка

Мнениеот Toledo » Вто 09 ное 2004 8:28


При смяна на клемореда се сваля и волана.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 09 ное 2004 10:08


Изображение
Става въпрос за позиция 8 - не е трудно за смяна и сам можеш да го направиш: сваляш волана и пластмасовите кори от горе и отдолу, смятам че ще се ориентираш като го погледнеш



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 60 госта